וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקון החזקות מעמיקה את אחיזתה בתחום התחבורה החשמלית

עודכן לאחרונה: 7.3.2022 / 12:49

משקיעה כ- 10 מיליון שקל בחברת צ'קראטק העוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירות של מערכות אגירת אנרגיה להטענה מהירה של כלי רכב חשמליים. אפקון תהיה אחת מבעלי המניות הגדולים ביותר בצ'קראטק

אפקון החזקות תשקיע בחברת צ'קראטק סך של כ- 10 מיליון שקל, במסגרת הקצאה פרטית בסך כולל של 13.8 מיליון שקל, במסגרתה תקצה צ'קראטק לאפקון החזקות מניות בתמורה לסך של 2.34 שקל למניה (דיסקאונט של 10% על מחיר המניה בעת סגירת התנאים לעסקה) וכן תקצה לאפקון החזקות ללא תמורה כתבי אופציה הניתנים למימוש למניות צ'קראטק במשך 36 חודשים (0.85 כתבי אופציה לכל מניה). אפקון תהיה אחת מבעלי המניות הגדולים ביותר בצ'קראטק, וככל שתמומשנה כל האופציות, אפקון החזקות צפויה להפוך לבעלת המניות הגדולה בצ'קראטק. במסגרת ההקצאה הפרטית ישקיעו בחברה גם בנק ההשקעות ווליו בייס, אשר הוביל את הגיוס האמור, סך של 3 מיליון שקל, וכן אבי כהן, יו"ר צ'קראטק, סך של 0.8 מיליון שקל, באותו מחיר למניה וכנגד 0.65 כתבי אופציה ללא תמורה. בצ'קראטק ימונה דירקטור מטעם אפקון החזקות.

השלמת ההקצאה מותנית בהנפקת מניות וכתבי אופציה של צ'קראטק לציבור בהיקף של 40 מיליון שקל או יותר, וזאת עד ליום 15 באפריל 2022. היקף ההשקעה עשוי להתעדכן, בהתאם להיקף הגיוס של צ'קראטק במסגרת ההנפקה לציבור, הצפויה להתבצע בדרך של הצעה לא אחידה.

ישראל רייף. עזרא לוי,
ישראל רייף/עזרא לוי

ישראל רייף, יו"ר אפקון החזקות: "אנו שמחים ומברכים על ההסכם שנחתם, במסגרתו תשקיע אפקון החזקות כ- 10 מיליון שקל בחברה בעלת טכנולוגיה ייחודית לטעינת כלי רכב חשמליים המשווקת בישראל ובחו"ל. אפקון צפויה להיות בעלת המניות הגדולה בחברה, ותמנה דירקטור מטעמה לדירקטוריון צ'קראטק. ההשקעה מהווה חלק מהאסטרטגיה שלנו להגדלת פעילותנו בתחום הטעינה של כלי רכב חשמליים ולהגדלת השקעותיה של אפקון בטכנולוגיות ייחודיות המייצרות עבורה יתרון בשוק, והפצתן בישראל ובחו"ל".

לדברי מורן נחשוני, משנה למנכ"ל ווליו בייס חיתום, אשר הובילה את הגיוס, "צ'קראטק מביאה שילוב של חדשנות הנשענת על טכנולוגיה ותיקה, אמינה וירוקה לחלוטין. היא מביאה מוצר בשל לשוק בדיוק בזמן שהוא מתהווה. באפקון מצאנו צוות מקצועי המומחה בתחום ההנעה החשמלית, אשר מעבר להשקעה הכספית יסייע לצ'קראטק בגיבוש ובמימוש תכנית אסטרטגית משותפת לפריסה מהירה של תחנות טעינה בארץ ובעולם".

אבי כהן, יו"ר צ'קראטק: "זוהי הבעת אמון חשובה ואבן דרך משמעותית לחברה, אשר תאפשר לנו להאיץ את הצמיחה של צ'קראטק ואת יישום האסטרטגיה שלנו על מנת לממש את הפוטנציאל הענק של הטכנולוגיה והמוצרים שלנו, ולהפוך לשחקן מוביל גלובלי בעולם של תשתית הטעינה לרכבים חשמליים. אפקון, הינה שותף אסטרטגי, שמבין את הצורך בשוק אליו פונים המוצרים שלנו. אני בטוח שמהלך הגיוס יחזק את התנופה של צ'קראטק, ויאפשר לנו לצמוח ולתרגם את העניין הרב שיש בחברה להצלחה עסקית ולהצפת ערך משמעותית לכלל בעלי המניות שלנו. אני מודה לווליו-בייס על מהלך הגיוס בהובלתם".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully