וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסייבר Talon מכפילה את גודלה ומגייסת 45 עובדים

עודכן לאחרונה: 7.3.2022 / 23:28

החברה נמצאת במהלך של הכפלת מספר העובדים לאורך השנה הקרובה ומגייסת עובדים לכל המחלקות, תוך מיקוד בצוותי הפיתוח והמוצר בארץ ובצוות הגדל בארה"ב במטרה לתמוך בתוכנית ההתרחבות העסקית של החברה

חברת הסטארטאפ Talon Cyber Security, פיתחה סביבת עבודה מאובטחת מבוססת-דפדפן לכוח העבודה ההיברידי, ומעסיקה כיום 45 עובדים, מרביתם במרכז הפיתוח בישראל וצוות קטן בארה"ב. החברה נמצאת במהלך של הכפלת מספר העובדים לאורך השנה הקרובה ומגייסת עובדים לכל המחלקות, תוך מיקוד בצוותי הפיתוח והמוצר בארץ ובצוות הגדל בארה"ב במטרה לתמוך בתוכנית ההתרחבות העסקית של החברה. במסגרת ההתרחבות תעבור החברה בתוך כחודש למשרדים חדשים בלב תל אביב באזור נגיש לתחבורה ציבורית ולרכבת.

טאלון הוקמה בשנה שעברה, על ידי עופר בן-נון ואוהד בוברוב, יזמים סדרתיים בתחום הסייבר. בן-נון הוא ממייסדי ארגוס שנרכשה על ידי קונטיננטל, ובוברוב ממייסדי לאקון סקיוריטי שנרכשה על ידי צ'ק פוינט. שתי החברות היו חלוצות בתחומן בתעשיית הסייבר. החברה השיקה בשנה שעברה את הדפדפן המאובטח הראשון המיועד לארגונים וגייסה סכום כולל של 43 מיליון דולר מקרנות ומשקיעים מובילים בתעשיית הסייבר העולמית.

טאלון. יחצ,
הצוות של Talon/יחצ

TalonWork מאפשר לחברות לנהל ביעילות כוח עבודה מבוזר, מבלי להתפשר על רמת אבטחת המידע ועל חווית העובד. הפתרון של טאלון מאפשר להקים סביבת עבודה מאובטחת על כל מכשיר ובכל מקום, המדמה בועה מבודדת המגנה על כל המשאבים הארגוניים בהם משתמש העובד וזאת ללא תלות בסוג המכשיר, במיקום או ברשת ממנה הוא מתחבר. המוצר של טאלון מגן מפני שניים מהסיכונים המדאיגים ביותר לארגונים בעלי כוח עבודה היברידי היום: מתקפות כופרה ואיומים פנימיים, שגורמים לדליפת מידע מהארגון, וזאת באמצעות השילוב של טכנולוגיה מתקדמת למניעת דלף מידע יחד עם הגנה על הדפדפן שמהווה את מרחב העבודה.

יוליה מרקולוביץ לוי, מנהלת ה-HR: "החברה נמצאת בשלב מאוד מרגש ומשמעותי להצטרפות, בו היא עושה את הקפיצה מסטארטאפ קטן לחברה גלובאלית ושחקנית מרכזית באקוסיסטם הסייבר העולמי. אנחנו מחפשים עובדים שהם שחקני נשמה, שאוהבים להיות משמעותיים, לבנות מ- scratch ולקחת בעלות על תהליכים. בשוק דינאמי בו כל החברות מתחרות על אותם המועמדים. אנו יודעים לבנות תהליכי גיוס מהירים ויעילים לצד שמירה על תהליך פרסונאלי ושקוף בו חווית המועמד במרכז. בראש ובראשונה חשוב לנו להביא את האנשים הנכונים, גם אם נדרש לתפור עבורם תפקיד מיוחד. בסופו של יום, העובדים שלנו נשארים אודות לחזון, האתגר הטכנולוגי והצוות האיכותי".

ניתן להתרשם מהמשרות הפתוחות באתר החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully