וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב משומש: הסטרט אפ שסוקר את התחום, מגייס השקעה מהציבור

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 12:50

מצאתם רכב משומש שמתאים לכם? השאלה המרכזית היא מה אתם לא יודעים עליו. הסטארט אפ הישראלי "דו"ח בלק"ר" פונה לציבור ומזמין אותו להשקיע בחברה ולשפר את אמינות התחום. סקר בקרב משתמשי השירות מגלה נכונות גבוהה להשקיע במיזם

תחום הרכב, בעיקר זה הקשור למוסכים או לעוסקים בתיווך של כלי רכב משומשים, לא תמיד נהנה מאמינות רבה במיוחד, בלשון המעטה. דו"ח בלק"ר, חברת סטארט אפ ישראלית חדשה החליטה לשים סוף לנושא והיא מעניקה ידע על הרכב המיועד לרכישה, עוד לפני שנרכש.

החברה מרכזת מידע מגופים ממשלתיים כמו משרד התחבורה, המשטרה, חברות ביטוח, רשם המשכונות וגופים נוספים, יחד עם נתונים המבוססים על חוכמת ההמונים ודיווחי לקוחות מהשטח. כל המידע שנאסף נכנס לתוך מערכת בינה מלאכותית ואלגוריתמים משקללים את מצב המכונית הנבדקת עם חיתוכים מגוונים, מקילומטראז' ועד ירידת ערך, היסטוריית הבעלות של המכונית, מחשבון אחזקה ועוד.

דוח 1 בלקר. יח"צ,
דוגמא לדוח שמנפיקה החברה ללקוחותיה בתום שקלול המידע מהמקורות השונים/יח"צ

נתונים אלו מוצגים לקונה הפוטנציאלי בצורת דו"ח פשוט וברור ועם מסקנות ספציפיות והנחיות ברורות להמשך תהליך הקניה. בדוח בלק"ר עצמו מצורפים מסמכים הכרחיים למעמד ביצוע העסקה כמו מסמך גילוי נאות, זיכרון דברים להחתמת המוכר.

דוח 2 בלקר. יח"צ,
דוגמא למידע שמספקת האפליקציה/יח"צ

מגייסים מהלקוחות המרוצים וגם מכלל הציבור

בתחילת דרכה גייסה החברה הון ראשוני ממשקיעים מנוסים שסייע לה כבר בשלבי הפיתוח להתבסס כשחקן חדשני ומשמעותי בשוק הרכב הישראלי.

החברה נהנית מקהל לקוחות רחב הן בשוק הפרטי והן בשוק המוסדי. כעת, כחלק מאסטרטגיית הצמיחה היא פונה לציבור הרחב ומזמינה אותו להיות שותף בהשקעה בחברה אך גם מתוך מטרה שאותם משקיעים ייהפכו לשגרירים ויקדמו את מהפכת השקיפות עם הסטנדרט החדש שהחברה מכניסה לשוק הרכבים המשומשים בישראל. בחברה מציינים כי המטרה היא לגייס מאות משקיעים ולכן סכום ההשקעה הוא נמוך ועומד על כ- 2000 שקל בלבד.

אסף פכטר, מנכ"ל דו"ח בלק"ר: "בתקופה הקצרה בה החברה קיימת היא ביצעה שינוי אדיר בכל תחום האמינות בשוק הרכב. אי אפשר יהיה יותר לרמות את רוכשי הדו"ח ולמכור להם רכבים באיכות נמוכה. הדו"ח מציג תמונה אמינה וברורה לכולם המשקפת את מצב הרכב. יחד עם זאת, אנחנו מבינים שהדרך לשיפור התחום היא עוד רחוקה ולכן אנחנו רוצים לגדול ולהתרחב ולהציע לצרכן הישראלי לחבור אלינו - גם להשקיע בחברת סטארט אפ צומחת ומצליחה אך גם כזו ששמה לעצמה מטרה לשפר את האמינות בתחום הרכב".

הגיוס מתבצע באתר הגיוס Fundit המפוקח על ידי הרשות לניירות ערך -
https://bit.ly/BalCarFundit

אסף פכטר. שני נחמיאס,
אסף פכטר, מנכ"ל דו"ח בלק"ר/שני נחמיאס

בסקר שביעות רצון שקיימה החברה בין לקוחותיה, שבמסגרתו הוצעה ללקוחות זכות ראשונים להשקיע בחברה התקבלו התוצאות הבאות: מעל 82% מנשאלי הסקר דיווחו שהדוח עזר להם מאוד בתהליך הרכישה ושהם בוודאות ימליצו על הדוח. מעל 56% ביקשו לממש את זכות ההשקעה בחברה.

"אנחנו שמחים מאוד מתוצאות הסקר, והוא מתחבר בצורה הרמטית לאג'נדה של דוח בלק"ר המגייסת משקיעים מהציבור ולא מתחום הרכב כדי להמשיך להוביל את המהפיכה באובייקטיבית ובשקיפות'' מסכם פכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully