וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמזרח הרחוק ועד לחוף המזרחי: הקו החדש של צים

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 10:53

מעלי אקפרס לאמריקה: צים מודיעה על השקת ZIM eCommerce Baltimore eXpress (ZXB), קו חדש ומהיר לסחר מקוון מאסיה לחוף המזרחי של ארה"ב. הקו החדש מרחיב את שירותי הפרימיום המהירים של צים ללקוחות סחר מקוון. נשיא ומנכ"ל צים: "חלופה תחרותית ביותר לתובלה אווירית"

צים שירותי ספנות משולבים בע"מ (NYSE: ZIM) הודיעה היום על השקת קו ZIM eCommerce Baltimore eXpress (ZXB), קו חדש ומהיר לשירותי אי-קומרס, במהלך חודש מרץ 2022.

קו ZXB יפקוד את הנמלים הבאים:
Yantian - Cai Mep - Baltimore - New York - Boston - Yantian

השירות יתחיל בתדירות דו-שבועית ויעלה לתדירות שבועית בתוך חודשים ספורים. לוח ההפלגות ופרטי האוניות הסופיים יפורסמו בימים הקרובים.

ZXB יופעל על ידי צים באופן בלעדי, ויספק ללקוחות מגוון רחב של יתרונות, ביניהם זמן ההפלגה המהיר ביותר לבולטימור; הבטחת מקום וציוד ללא דחיית המטען; מועד אחרון מאוחר ליציאה מנמלי אסיה; נתיב ייעודי ליציאה מהנמל כדי למנוע עומסים בנמל בולטימור; ושירות תובלה מהיר ברכבת/מטוס/משאיות ליעדים יבשתיים. הכל מבוצע בגישת "A2Z", ממוקדת הלקוח של צים.

אלי גליקמן, נשיא ומנכ"ל צים. RAPOPORT private news productions,
אלי גליקמן, נשיא ומנכ"ל צים. שנות שיא לחברת הספנות הישראלית/RAPOPORT private news productions

"חלופה תחרותית ביותר לתובלה אווירית"

אלי גליקמן, נשיא ומנכ"ל צים, ציין: "פתיחת שירות חדש זה הינה דוגמה נוספת למאמצינו לפתח קווי פרימיום מהירים וייעודיים, המהווים חלופה תחרותית ביותר לתובלה אווירית. כחלק מהחזון והאסטרטגיה של צים, אנו נוטלים יוזמה כדי לתמוך בלקוחותינו, בייחוד בתקופה מאתגרת זו של קשיים בשרשרת האספקה. קו חדש זה מהווה נדבך נוסף בקווי ה-ZIM eCommerce eXpress שלנו, אותם השקנו בשנת 2020 עם הקו הראשון מדרום סין ללוס אנג'לס, שהתפתח והפך לרשת של מספר קווים עם הוספת שירות ה-ZXB החדש".


צים שירותי ספנות משולבים (NYSE:ZIM) היא חברת ספנות והובלה ימית גלובלית. מאז 1945 מספקת צים שירותי ספנות משולבים פתרונות תפעוליים ולוגיסטיים עבור לקוחותיה. במהלך השנים הפכה צים לכוח מוביל בתחום הספנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully