וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דרושה מתכנתת שמתחמקת מישיבות כדי להספיק לעבוד"

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 11:18

Fiverr מרחיבה את קמפיין מיתוג המעסיק הראשון בישראל - תפרסם בשלטי חוצות במאות מוקדים ברחבי תל אביב-יפו

Fiverr - אינטרנשיונל בע"מ NYSE: FVRR)), החברה המשנה את הדרך בה העולם עובד יחד, מודיעה כי תפרסם את קמפיין מיתוג המעסיק שלה בשלטי חוצות ברחבי תל אביב.

במסגרת המהלך, בחודש שעבר מאות מעובדי החברה עדכנו בו זמנית את תיאור התפקיד שלהם ברשת הלינקדאין, ביציאה ויראלית שהפכה "שיחת היום" ברשת החברתית המקצועית הזו. שרון שטיינר, למשל, סמנכ"לית משאבי האנוש בחברה עדכנה את עוקביה שקודמה לתפקיד "מי שלפעמים מודה שהיא לא יודעת, וסמנכ"לית משאבי אנוש." המהלך גובה במודעות ממומנות.

כעת החברה מעלה הילוך ויוצאת בקמפיין חוצות שיופיע במאות מוקדים ברחבי תל אביב: תחנות אוטובוס, תחנות רכבת, בנייני משרדים באזורי הייטק, מסך עזריאלי, קיר בית גבאי (איילון בין השלום ללה גארדיה) קיר מוזס (איילון לכיוון דרום), בית אלפא ובניין Fiverr עצמו, הממוקם ברחוב קפלן.

פרסום של פייבר. יחצ,
הקמפיין של פייבר/יחצ

הרעיון מאחורי הקמפיין הוא לשים דגש על הגורם האנושי שהופך את התרבות הארגונית הייחודית בחברה למה שהיא, תחת הקונספט - We're looking for great people, who are also great at their jobs.

לשם כך בחרו בחברה להשתמש בפורמט של מודעות הדרושים המפורסמות בלינקדאין ולהציע דרכן משרות פתוחות באופן יצירתי והומוריסטי, למשל:

  • "מישהי שמתחמקת מפגישות בכדי לעבוד באמת, שהיא גם ראש צוות מפתחי תוכנה" (Someone Who skips meetings to do actual work, who's also a Software Development Team Leader)
  • בכיר ב"להגיד את מה שכולם חושבים ולא אומרים" שהוא גם מנהל מוצר (Head of "Saying What Everyone Else is Thinking", who's also a product manager);
  • "מישהי שלא אוהבת פוליטיקה ארגונית, שהיא גם אנליסטית דאטה".
sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

גלי ארנון, סמנכל"ית השיווק של Fiverr מסרה: "מודעות דרושים לרוב עושות שימוש בטקסט ארכאי ופורמלי, שלא באמת משקף למועמדים את אופי החברה וה-DNA שלה. בקמפיין זה רצינו לשקף את התרבות הארגונית הייחודית שלנו, איך זה באמת לעבוד ב Fiverr, ואיזה ערכים אנחנו מביאים איתנו כארגון. אנחנו מרגישים שהשיח סביב ענף ההייטק נסב רבות לאחרונה סביב מגוון טעמי הגלידה ותרבות הפינוק "בהייטקס", בקמפיין הזה ניסינו ליצור שיח שונה אשר מדגיש את הסיבות האמיתיות שמביאות אנשים לעבוד אצלנו, ואת הצדדים החיוביים והמרגשים של עבודה בחברה פורצת דרך וחדשנית כמו Fiverr."

  • עוד באותו נושא:
  • פרסום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully