וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש אשראי לבכירות: ישראכרט מצמיחה את דור העתיד

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 11:45

כחלק מהשינוי המקיף שעוברת ישראכרט, הושקה הבוקר תכנית להצמחת דור העתיד של מנהלות החברה, על מנת להבטיח את כינונה של המנהיגות הנשית העתידית של הארגון. מסתבר שיש חברות שבהן לא מחכים ליום האישה כדי להוביל שינוי

דווקא ביום האישה הבינלאומי, חשוב לזכור שהצמחת שדרת ניהול שוויונית, אינה משימה של יום אחד אלא נבנית לאורך תקופה. כך כנראה חושבים גם בקבוצת האשראי ישראכרט: כחלק מהשינוי המקיף שעוברת ישראכרט, הושקה הבוקר תכנית להצמחת דור העתיד של מנהלות החברה, על מנת להבטיח את כינונה של המנהיגות הנשית העתידית של הארגון.

מדובר במהלך ראשון ומשמעותי ששם את כובד המשקל על קידום נשים לתפקידי הובלה, זאת באמצעות תהליכי עומק יעודים לפיתוח ומיקוד טאלנטיות מבטיחות מקרב הנשים בארגון.

בכירות ישראכרט חוגגות את יום האישה. יח"צ,
תמר יסעור יו"ר ישראכרט, ורד רמון ריבלין מנהלת התכנית וחברות ההנהלה: לימור שאקו סמנכ"ל משאבי אנוש, הגר בן עזרא משנה למנכ"ל, נועה נוה יועצת משפטית, גילה להר סמנכ"ל אשראי וגילי הוך סמנכ"ל פיתוח עסקי ואסטרטגיה/יח"צ

התכנית תנוהל ע"י ורד רמון ריבלין, עיתונאית כלכלית ועורכת ליידי גלובס במשך למעלה מעשור, מייסדת פורום המנהיגות הנשית של ישראל ומגישת פודקאסט "המשפיעות" ברדיו תל אביב.

באירוע ההשקה נכחו תמר יסעור יו"ר ישראכרט, ורד רמון ריבלין מנהלת התכנית וחברות ההנהלה: לימור שאקו סמנכ"ל משאבי אנוש, הגר בן עזרא משנה למנכ"ל, נועה נוה יועצת משפטית, גילה להר סמנכ"ל אשראי וגילי הוך סמנכ"ל פיתוח עסקי ואסטרטגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully