וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן רשתי מונה למנכ"ל איילון נאמנים

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 11:56

רשתי, אשר שימש בין היתר כסמנכ"ל בכיר בקבוצת הראל, ייכנס בימים הקרובים לתפקידו

רן רשתי מונה אתמול (ב') למנכ"ל איילון נאמנים. איילון נאמנים הוקמה ב-1975 והפכה לאחת הסוכנויות הגדולות בישראל, המספקת שירותים מגוונים לעשרות אלפי לקוחות ומתמחה בניהול הסדרים פנסיוניים ופיננסיים עבור מגוון רחב של חברות וארגונים בכל ענפי המשק.

רן רשתי. יחצ,
רן רשתי/יחצ

רשתי, בן 53, מגיע לאיילון לאחר שבמהלך 20 השנים האחרונות מילא שורה של תפקידי ניהול בקבוצת הראל, ובתשע השנים האחרונות שימש סמנכ"ל בכיר האחראי על השיווק והפיתוח בתחום חיסכון ארוך טווח ופיננסים ומנהל שיווק ומכירות ארצי. בין השאר, היה רשתי אמון על ניהול התחום בקרב מערכי השיווק והמכירות של החברה וכן על ניהול ישיר של מערך השיווק של סוכנויות ניהול ההסדרים שעבדו עם החברה והיה אחראי על הקשר עם מעסיקים וועדים ועל תכנון ובניית מבצעי שיווק ומכירות ברמה ארצית, אישור תנאים מסחריים לסוכנים ומשווקים ופיתוח עסקי הכולל בניית מוצרים חדשים.

מנכ"ל איילון ביטוח, שרון רייך, מסר: "אנו שמחים וגאים על הצטרפותו של רן לשורותינו, מקדמים אותו בברכה ומאחלים לו הצלחה רבה בתפקיד. איילון נאמנים היא אחת הסוכנויות המובילות בארץ ואני סמוך ובטוח שרשתי הוא האיש המתאים ביותר להמשיך להצעיד את הסוכנות לעבר יעדיה הבאים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully