וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Axonius מגייסת 200 מיליון דולר, לפי שווי של 2.6 מיליארד דולר

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 13:09

אקסוניוס הודיעה כי גייסה 200 מיליון דולרים שמשקפים לה שווי של 2.6 מיליארד דולרים. לדברי החברה, גיוס ההון יאיץ את ההתרחבות הגלובלית של החברה ופריסת פתרונותיה לניהול נכסי סייבר ואפליקציות ענן. הגיוס, כשנה אחרי הגיוס הקודם, אז לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר

אקסוניוס (Axonius) חברה מובילה בתחום של ניהול נכסי אבטחת סייבר וניהול אפליקציות ענן (SaaS) הודיעה כי השלימה סבב גיוס הון E בהיקף של 200 מיליון דולר. את הסבב הובילה Accel והשתתפו בו משקיעים חדשים Silver Lake Waterman, Alta Park Capital ו- Owl Rock, חטיבה של Blue Owl שהצטרפו למשקיעים הקיימים Bessemer Venture Partners, Lightspeed Venture Partners, Alkeon, Stripes, ICONIQ ו-DTCP.

הגיוס הנוכחי מתבצע שנה אחרי גיוס הון בהיקף של 100 מיליון דולר לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר. סך הגיוסים של החברה בהיקף של 395 מיליון דולר לפי שווי חברה של 2.6 מיליארד דולר.

Axonius נוסדה בחודש יוני 2017 על ידי דין זיסמן, אבידור ברטוב ועופרי שור, השלושה הכירו ושיתפו פעולה ביחידה 8200. היא מעסיקה כיום 435 עובדים, בהם 140 במשרדי החברה במגדלי עזריאלי בתל אביב והשאר במשרדיה בניו יורק. בעקבות הצמיחה המהירה, מתעתדת החברה לגייס בישראל 50 עובדים נוספים בתחומי הפיתוח ו-100 עובדים נוספים בעולם בתחומי המכירות והתמיכה .

מייסדי Axonius. מימין: אבידור ברטוב (Chief Architect), דין זיסמן (CEO), עופרי שור (CTO). Axonius,
מייסדי Axonius, מימין: אבידור ברטוב (Chief Architect), דין זיסמן (CEO), עופרי שור (CTO)/Axonius

"אקסוניוס שינתה את האופן שבו חברות מנהלות ומאבטחות את נכסיהן ופתרה בעיות יסוד עבור צוותים המבקשים לשלוט במורכבות של תשתית מערכות המידע והסייבר", מסר מאט וויגאנד, שותף ב-Accel. "אקסוניוס השיגה צמיחה יוצאת דופן תוך זמן קצר ואנו מאמינים שההבנה העמוקה שלה באתגרי ה-IT והאבטחה יהפכו אותה למערכת ניהול הנתונים הראשית של תשתית כל ארגון".

אקסוניוס פרצה לזירה בשנת 2017 עם גישה פשוטה ואפקטיבית שפתרה את בעיית הנראות של סביבות אבטחה ו-IT מורכבות שלא נמצא לה פתרון במשך עשרות שנים. בסיס הלקוחות הצומח במהירות הכיר בערך המיידי שהפתרון מניב ואקסוניוס הפכה לאחת מהחברות בעלות קצב הצמיחה מהמהירים בתעשייה. בשנת 2021 רשמה החברה קצב צמיחה שנתי של 132% בהכנסות חוזרות וזו הייתה השנה השלישית ברציפות שבה רשמה קצב צמיחה תלת ספרתי בהכנסות. נוסף לכך היא הרחיבה את מצבת העובדים בשיעור של 174% וכיום היא פעילה מסחרית בכל אזור בעולם.

במהלך שנת 2021 אקסוניוס כמעט הכפילה את מצבת הלקוחות. מאות חברות מכל רחבי העולם בוחרות בה כדי לשלוט במורכבות הסביבות. בין לקוחות החברה חברות ברשימת Fortune 500 ו-Fortune 500 Global 500, סוכנויות פדרליות מהגדולות בארה"ב, חברות חדשנות חדשות ועוד. בין הלקוחות חברות מובילות כמו: AB inBev, Schneider Electric, The New York Times, Wacom, MindBody ו-Landmark Health.

"ההיסטוריה של Accel כמשקיעה בחברות שמגדירות מחדש שווקים עולה בקנה אחד באופן מושלם עם היעדים והמחויבות שלנו לחדשנות", מסר דין זיסמן, מייסד משותף ומנכ"ל אקסוניוס. "מתחילת הדרך היעד שלנו היה לסייע ללקוחות לשלוט במורכבות ברחבי הארגון שלהם. ההצלחה העצומה שלנו מאז 2017 היא תולדה ישירה של ההתמקדות שלנו במענה לצרכיהם וזו הסיבה שהשגנו את הציון הגבוה ביותר בשימור לקוחות בתעשיית אבטחת הסייבר. אני גאה להוביל צוות יוצא דופן שממשיך לפתור בעיות יסוד של עסקים מודרניים".

גיוס ההון יתמוך בהתרחבות החברה ובטיפול בביקוש העולמי הגדל של לקוחות. אקסוניוס הייתה חלוצה בקטגוריה חדשה של ניהול נכסי סייבר במשטח התקיפה - Cyber Asset Attack Surface Management - שזוהה כתחום צומח שחודר לשוק במיפוי הטכנולוגיות המבטיחות של גרטנר (Hype Cycle) בתחום אבטחת הרשת. לאחרונה השיקה יחידת החדשנות של אקסוניוס - AxoniusX - פתרון לניהול אפליקציות ענן (SaaS Management) שהיא הפלטפורמה הראשונה והיחידה כיום שמשלבת בין יכולות לניהול אפליקציות ענן לאבטחה (SaaS Security Posture Management) לבין ניהול אפליקציות ענן (SaaS Management). פתרון זה יסייע לצוותי אבטחה, IT, פיננסים לשלוט במורכבות, בעלויות ובסיכונים הכרוכים באפליקציות ובתשתיות מודרניות.

אודות Axonius

Axonius היא פלטפורמה לניהול נכסי אבטחת סייבר שמספקת לארגונים תמונה מקיפה של מלאי הנכסים, חושפת פערי אבטחה, מאמתת ומיישמת מדינויות אבטחה. הפתרון החלוצי של Axonius הוכר לאחרונה על ידי גרטנר כקטגוריה חדשה בעולם הסייבר (CAASM - Cyber Asset Attack Surface Management).

הפתרון, שמותקן תוך דקות, מנטר מאות מקורות מידע (פתרונות סייבר של למעלה מ-500 ספקים) ומציע נראות מלאה של נכסי הסייבר שמאפשרת לארגון לממש את פוטנציאל האבטחה הטמון בהשקעותיו בתחום ולהתגונן טוב יותר. הוא מפשט את המורכבות הכרוכה בהתמודדות עם מתקפות סייבר, ניהול סיכונים, הקטנות מספר האירועים ויישום תגובות אוטומטיות.

Axonius היא אחד מהסטארט-אפים בעלי קצב צמיחה מהמהירים בהיסטוריה בתחום הסייבר שזכה לשבחים מ-CNBC, Forbes ו-Fortune. בשנת 2019, זמן קצר אחרי השקת הפתרון, הוכתרה החברה כסטארט אבטחת הסייבר החדשני ביותר של כנס RSA.
לאתר החברה: Axonius.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully