וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית הסייבר אקרוניס מתרחבת ומגייסת למעלה מ-50 עובדים

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 13:15

אקרוניס מתרחבת בישראל עם פתיחת משרות חדשות, ומרכז מחקר ופיתוח המשתרע על פני 1,570 מ"ר וכולל שולחנות מתכווננים, פינות עבודה אישיות וחדרי ישיבה גדולים; פתיחת המשרדים הינה חלק מהשקעה של 260 מיליון שקל של אקרוניס בישראל

ענקית הסייבר הבינלאומית אקרוניס חונכת משרדים חדשים ומפנקים למרכז המחקר והפיתוח בישראל כחלק ממהלך ההתרחבות הגלובלי של החברה, ומגייסת למעלה מ-50 עובדים לתפקידי פיתוח, QA, מכירות ומשרות סטודנט לתפקידים שונים ב-R&D. המשרדים החדשים חולשים על פני 1,570 מ"ר, אותם עיצבה האדריכלית דנה אברהמסון, וכוללים חמישה חדרי ישיבות גדולים, מספר רב של פינות עבודה אישיות, חדר כושר, שולחנות מתכווננים בכל העמדות, פינות ישיבה רבות עם נוף לים ועמדה מיוחדת לכדורגל שולחן. המיקום הנבחר הוא בלב סצנת ההייטק של הרצליה, עם גישה נוחה לתחבורה ציבורית וחניה לכלל העובדים.

אקרוניס התרחבה באופן חסר תקדים בשנת 2021, ופתחה מרכז מרחק ופיתוח בישראל בהשקעה של כ-260 מיליון שקל, לאחר סבב גיוס מוצלח של 250 מיליון דולר לפי שווי של 2.5 מיליארד דולר. אקרוניס מובילה את תחום אספקת שירותי אבטחת מידע מבוססי ענן, ומגנה על יותר מ-500 אלף חברות, ומוסדות ממשלתיים עם חליפת שירותי אבטחת המידע - Acronis Cyber Protect. אקרוניס הוקמה ב-2003 וכיום יש לה 2,000 עובדים ב-34 אתרים שונים ב-19 מדינות. פתרונות האבטחה שלה זמינים ב-26 שפות ביותר מ-150 מדינות. בישראל החברה מתכננת לגדול לכ-100 עובדים השנה.

אקרוניס. יחצ,
המשרדים החדשים של אקרוניס/יחצ

זהר לנדאו, מנהל הפעילות של אקרוניס בישראל. "המשרדים החדשים נועדו לתת לצוותי אקרוניס בישראל תחושה שכיף ונעים לבוא לעבודה בעודם מפתחים את ליבת התוכנה שלנו מאות אלפים מסביב לעולם. אנחנו אמנם עובדים במודל היברידי, אבל המשרד הוא עדיין מקום שאנחנו מבלים בו שעות רבות וחשוב לנו שכל עובדי אקרוניס יבואו לכאן עם לתחושה של בית".

בניגוד לחברות סייבר אחרות, אקרוניס מאחדת את כל פתרונות הגנת הנתונים ואבטחת הסייבר במטרה לספק שירות מקצה לקצה לארגונים בתחום הסייבר. הפתרון מתייחס לאתגרי הבטיחות, הנגישות, הפרטיות והאבטחה (SAPAS) של העולם הדיגיטלי המודרני, והוא בעל מספר רב של אפשרויות פריסה. אקרוניס מספקת הגנת סייבר מובילה לנתונים, יישומים ומערכות עם פתרונות חדשניים של אנטי-וירוס, גיבוי וניהול נקודות קצה המתקדמות ביותר בשוק. עם טכנולוגיה חדשנית לגילוי והסרה של תוכנות זדוניות מבוססת למידת מכונה, וטכנולוגיית אימות נתונים מבוססת בלוקצ'יין - אקרוניס יודעת להגן על כל הסביבה, מהענן דרך הייבריד ועד מידע בשטח הארגון עצמו, בעלות נמוכה וידועה מראש. המוצרים והשירותים של אקרוניס יכולים להיות מבוססים על ענן ציבורי או פרטי, ויש להם גישה יעילה, חסכונית ומהירה לגיבויי, שחזור ואבטחת-מידע עסקי ופרטי, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים ומקומיים לפרטיות ואבטחת סייבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully