וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירון קנגון מונתה לסמנכ"לית הכנסות בקבוצת goola

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 13:45

קנגון תוביל את מערך האסטרטגיה, הפיתוח העסקי ומערך השיווק והמכירות. "אין לי ספק כי הידע והניסיון המקצועי הרב שמביאה איתה לירון יסייע להובלת הקבוצה, לצמיחתה ולפריצה לעולמות חדשים", מדגיש אייל קליין, מנכ"ל ומייסד goola

goola פלטפורמה טכנולוגית מבוססת AI לניהול ויישום תכנית עסקית לחיים, הודיעה על מינויה של לירון קנגון ל-CRO (סמנכ"לית הכנסות) של הקבוצה. במסגרת תפקיד זה, תוביל קנגון את מערך האסטרטגיה, הפיתוח העסקי ומערך השיווק והמכירות. קנגון, בעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון מאוניברסיטת בן-גוריון, ובוגרת מחזור א' של "בית הספר למנכ"ליות העתיד" - מיזם משותף של הבורסה לני"ע ועמותת סופרסונס.

לירון קנגון. נמרוד סונדרס
לירון קנגון/נמרוד סונדרס

קנגון בעלת ניסיון של 15 שנה בניהול יחידות עסקיות, מערכי שיווק ומנועי צמיחה, בחברות התקשורת הגדולות בארץ (yes, נטוויז'ן, סלקום, פרטנר). בתפקידה האחרון כיהנה כראש אגף סלולר וציוד הקצה בקבוצת פרטנר, תוך ניהול יחידת רווח במחזור של 2.5 מיליארד ₪ וכ-3 מיליון לקוחות. חרף תחרות עזה בשוק התקשורת, במהלך שנותיה בפרטנר הובילה לירון מהלכים אסטרטגיים אשר הביאו לצמיחה בהכנסות וברווחיות, ואת פרטנר להיות מובילת שוק הסלולר בישראל. אייל קליין, מנכ"ל ומייסד goola בירך על המינוי: "אין לי ספק כי הידע והניסיון המקצועי הרב שמביאה איתה לירון יסייע להובלת הקבוצה, לצמיחתה ולפריצה לעולמות חדשים."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully