וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן גולדברג מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש ותפעול בקבוצת ההיי-טק Ready

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 18:53

גולדברג בעלת ניסיון של מעל 16 שנים בניהול משאבי אנוש, כולל ניהול מחלקות תפעול, ספקים ותקציבי ענק. בין היתר כיהנה קרן כסמנכ"לית משאבי אנוש ותפעול בחברת פספורטוגו, ובתפקידי ניהול מגוונים בתחום שירותי הבריאות

קבוצת ההייטק Ready, המאגדת את המותגים Ready ו-RACHIP ומתמחה ב-360 R&D לפיתוח שבבים, תוכנה וחומרה לארגונים בארץ ובעולם, מודיעה על מינויה של קרן גולדברג לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש ותפעול בקבוצה. קרן גולדברג בעלת ניסיון של מעל 16 שנים בניהול משאבי אנוש, כולל ניהול מחלקות תפעול, ספקים ותקציבי ענק. בין היתר כיהנה קרן כסמנכ"לית משאבי אנוש ותפעול בחברת פספורטוגו, ובתפקידי ניהול מגוונים בתחום שירותי הבריאות.

גולדברג בעלת תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון בניהול מערכות בריאות עסקים מטעם אוניברסיטת בן- גוריון בנגב.

קרן גולדנברג. רמי זרנגר,
קרן גולדברג/רמי זרנגר

"קרן מצטרפת אלינו בתקופה של צמיחה משמעותית - בה השפעות הקורונה ומחסור העובדים בהייטק הגבירו את הצורך והדרישה לפתרונות הR&D שלנו" אומרת רחלי גנות, מנכ"לית ומייסדת החברה. "הביקוש הגובר למוצרים מבוססי שבבים, העלייה באוטומציה של ארגונים, הצמיחה בשימוש ובביקוש לטכנולוגיות המאפשרות, מעבר מכלכלת מוצרים לכלכלת שירותים, המעבר משירותים פיזיים לשירותים דיגיטליים, כל אלה ועוד, מביאים לביקוש גבוה לשירותי החברה. אנחנו שמחים לצרף לשדרה הניהולית שלנו את קרן, שתוביל את מהלכי התפעול וניהול ההון האנושי בחברה קדימה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully