וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי עבדי מונה לתפקיד קונסול הכבוד של אל סלבדור בישראל

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 17:39

עבדי, שמשמש כיום כמנכ"ל קבוצת טנלוט, חברת טכנולוגיה ישראלית שעובדת בשיתוף מפעלי פיס באפריקה ואמריקה הלטינית, שימש כבכיר במשרד האנרגיה והמכרות של הרפובליקה הדומיניקנית, והוגדר לאחרונה על ידי מגזין 'פורבס', כ"ישראלי המוכר ביותר במרכז אמריקה"

בשבוע שעבר מונה יוסי עבדי לתפקיד קונסול הכבוד של אל-סלבדור בישראל. אל סלבדור עלתה לכותרות בחודשים האחרונים לאחר שהקונגרס הלאומי החליט להפוך בספטמבר האחרון את הביטקוין, למטבע רשמי במדינה ויצר הד בינלאומי נרחב.

עבדי, שמשמש כיום כמנכ"ל קבוצת טנלוט, חברת טכנולוגיה ישראלית שעובדת בשיתוף מפעלי פיס באפריקה ואמריקה הלטינית, מכיר היטב את היבשת. בעבר שימש כבכיר במשרד האנרגיה והמכרות של הרפובליקה הדומיניקנית, והוגדר לאחרונה על ידי מגזין 'פורבס', כ"ישראלי המוכר ביותר במרכז אמריקה". טנלוט ועבדי ידועים בגין מאמציהם לקידום פרויקטים חברתיים ביבשת.

יוסי עבדי. יחצ,
יוסי עבדי/יחצ

בטקס שנערך בשבוע שעבר במשרד החוץ, במעמד גיל השכל, ראש מחלקת הטקס, סמנכ"ל אמריקה הלטינית, השגריר יונתן פלד, ובכירים נוספים, אמרה שגרירת אל סלבדור בישראל, סוזנה הסנסון, כי "יוסי עבדי הוא האדם המתאים ביותר לתפקיד. מעבר להיותו איש עסקים, הוא מכיר היטב את רזי עולם הדיפלומטיה, ועם כריזמה יוצאת דופן הוא מצליח לפתוח דלתות ולקדם את ישראל ולקרב בין המדינות. יש לו שילוב מופתי של הלטיני והישראלי גם יחד, כמו גם את התעוזה הנדרשת כדי להצליח. אנחנו שמחים שהוא הצטרף אלינו".

עבדי אמר במעמד הטקס: "אני נרגש לקחת חלק בחיזוק היחסים בין המדינות. אל סלבדור מדינה מרתקת. בשנתיים האחרונות היא עברה את אחת הטרנספורציות הגדולות ביותר שיש. הפכה למדינה של הזדמנויות. של השקעות. אל-סלבדור לא רק מובילה ביבשת בניהול משבר הקורונה, אלא מייצרת תשתית השקעות זרות יוצאת מן הכלל. הביטוי העמוק ביותר לקשר בין ממשלות ומדינות, הוא הקשר בין אנשיה. בין העסקים והתרבות. ובכך נתמקד".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully