וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת 'אפריל' מחדשת סניף בתל אביב בהשקעה של 1.5 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 18:37

בשנה האחרונה השיקה רשת APRIL, עיצוב חדש לסניפים שלה, כחלק ממהלך אסטרטגי שנועד לשדרג את חוויית הביקור בחנויות ולהקנות תחושה בינלאומית. מתחדשת ומעתיקה את הסניף שלה בדיזנגוף למיקום מחודש ברחבת החנויות החיצונית של דיזינגוף סנטר בתל-אביב

מטרת המהלך אליה מכוונת הרשת, הינה לייצר אחידות בנראות הסניפים של הרשת בישראל ומעבר לים לאחר שבשנה האחרונה התרחבה הרשת גם לדובאי, עם פתיחתן של שתי חנויות תחת המותג אפריל.

הסניף המחודש בדיזינגוף סנטר הוקם בהשקעה של 1.5 מיליון שקל, משתרע על 70 מ"ר ויציע מוצרים של מגוון מותגי קוסמטיקה, איפור ובישום, לרבות המותגים הבלעדיים שהרשת מייבאת לישראל בכלל ופורטפוליו בשמי הבוטיק שאפריל מתמחה בהם כבר למעלה מעשור.

סניף זה, מצטרף לשני סניפים מרכזיים נוספים של אפריל בתל-אביב, בקניון TLV ובקניון רמת-אביב.

סניף דיזינגוף אפריל. שי אפשטיין,
סניף דיזינגוף של רשת אפריל הועתק והושקעו בו 1.5מיליון שקל/שי אפשטיין

רשת 'אפריל' הוקמה בשנת 1994 כרשת המציעה למגוון לקוחותיה מותגי בישום, טיפוח ,איפור ואקססורייז מהמובילים בעולם תחת קורת גג אחת ובשנת 2004 נרכשה על-ידי קבוצת בוגרט הצרפתית.

הרשת משווקת למעלה מ-150 מותגים בעשרות הסניפים ברחבי הארץ ובאתר ה-e-commerce שלה והיא גם היבואנית הבלעדית של מותגי יוקרה כמו הרמס, סטנדל, פיובר, קארבן בוגרט ועוד.

בבעלות הרשת ליין מוצרי טיפוח וביוטי מבית מותג הבית APRIL, המיוצר במעבדות החברה בצרפת, וכן התמחות בקטגוריית מותגי הבוטיק המובילים בעולם כדוגמת פארפם דה מארלי, איניטיו, BDK, Pana Dora ועוד.

סניף דיזינגוף אפריל. שי אפשטיין,
סניף דיזינגוף המחודש, רשת אפריל/שי אפשטיין

לב ליבו של המטרופולין העסקי של ישראל

מירב אליהו, סמנכ"לית השיווק והסחר של רשת אפריל: "אנחנו שמחים להודיע על התרחבות ופתיחה של סניפים חדשים. תל-אביב היא המרכז הכלכלי של המדינה ולכן החלטנו לחדש את הסניף הראשון של הרשת שהוקם לפני 28 שנים בלב ליבו של המטרופולין העסקי של ישראל, דיזנגוף סנטר. הצרכנים בארץ מעריכים מותגים אקסקלוסיביים כמו אלה שנמצאים בפורטפוליו בשמי הבוטיק שלנו לצד מותגי הטיפוח והאיפור הבלעדיים שלנו".

במקביל, אנחנו ממשיכים להשקיע בפיתוח פלטפורמת האונליין שלנו שצומחת בשנים האחרונות אבל מעדיפים תמיד להציע ללקוחות שלנו חווית קנייה ייחודית בסניפים", מסבירה אליהו.

מירב אליהו. פרטי,
מירב אליהו/פרטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully