וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשמלית לכל ילד: המיזם החברתי לעידוד צחצוח שיניים - יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 21:23

קרוב ל- 50% מהילדים מתווכחים עם הוריהם על צחצוח השיניים וכ-50% מההורים מוותרים לילדיהם על הצחצוח. זוהי השנה החמישית בה מושק המיזם של Oral-B 'חשמלית לכל ילד', במסגרתו יעודדו ילדים רבים להפוך את שגרת צחצוח השיניים, לידידותית ובריאה יותר.

משפחות רבות בישראל מתמודדות עם סוגיית צחצוח השיניים בקושי רב, וזאת משום שילדי ישראל חווים את המשימה היומית הכה חשובה הזו כנטל.

בסקר ארצי שנערך על ידי חברת חIpanel, בקרב הורים לילדים בגילאי 3-9, נמצא כי קרוב ל-50% מהילדים (46.5%) רואים במשימת הצחצוח היומיומית, משימה מסורבלת ולא נעימה שהיו מעדיפים לדחות או אף לוותר עליה. מנגד, עומדים מולם ההורים, המבוגרים האחראים שכ-50% מהם מתייאשים ומוותרים לילדיהם על צחצוח השיניים.

מהאיגוד הישראלי לרפואת חניכיים נמסר: "חייבים להבין שבריאות הפה שלנו קשורה קשר ישיר לבריאות הכללית שלנו. ברגע שאנו כמבוגרים אחראיים, נבין את חשיבות הצחצוח ונסמן אותו כמשהו שלא ניתן לוותר עליו, נוכל לחנך בהתאם את הילדים לצחצוח נכון ולעזור במניעת עששת (חורים בשיניים) ומחלות חניכיים עתידיות".

ילד מצחצח שיניים. Vitalinka, ShutterStock
חשמלית לכל ילד: עידוד צחצוח השיניים בקרב ילדים בגילאי 3-6/ShutterStock, Vitalinka

לרגל שבוע בריאות הפה, חברו המותג Oral-B לרשת סופר-פארם ולאיגוד הישראלי לרפואת שיניים ויחד הם משיקים ערכה יצירתית הכוללת מברשת שיניים חשמלית לילדים עם הדמות אלזה או ספיידרמן עם טיימר מובנה לצחצוח של 2 דקות, משחת שיניים לילדים וספר הדרכה לצחצוח נכון המאושר ע"י האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים.

מברשת השיניים של Oral-B מסירה פי 2.5 יותר חיידקים ממברשת שיניים רגילה, ובכך מסייעת במניעת עששת וצחצוח איכותי, פעמיים ביום, בכל יום, היא הדרך הטובה ביותר למניעת עששת שניתן להעניק לילדי ישראל.

מברשת השיניים החשמלית לילדים של Oral-B מומלצת ע"י האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים החל מגיל 3!

המיזם של Oral-B 'חשמלית לכל ילד' יתקיים בין התאריכים 24.3-26.4. הערכה לילדים תוצע למכירה בסניפי סופר-פארם במחיר חד פעמי של 50 שקל במקום 190 שקל.

לקבלת ההטבה ניתן להוריד את אפליקציית סופר-פארם ולקבל קוד אישי לרכישת הערכה. https://shop.super-pharm.co.il/oral-b/form

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully