וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בא לשכונה: סניף 'רמי לוי בשכונה' נפתח בקניון הגדול בפתח תקוה

עודכן לאחרונה: 9.3.2022 / 10:22

סניף חדש למודל הסניפים השכונתיים של רמי לוי, ייפתח בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה בהשקעה הנאמדת בכ-3 מיליון שקל. הסניף 'רמי לוי בשכונה' ישתרע על 400 מ"ר ויכלול מחלקות מתמחות גם של מאפים, דגים ובשרים טריים

מדובר במודל הסניפים השכונתיים של רמי לוי, המשתרע על שטח של כ 400 מ"ר, בעל עיצוב עדכני, מאובזר במסכי לד וכולל מספר מחלקות מתמחות: מחלקת פירות וירקות, מחלקת בשר, דגים, וקפואים, מחלקת פארם, משקאות, מוצרים חד פעמיים, מתכלה, לחם ומאפים טריים ואף מכיל בית קפה של המותג קופיקס.

רמי לוי בעופר הקניון הגדול. עידו מויאל,
רמי לוי בעופר הקניון הגדול/עידו מויאל

לדברי נעמי סימן טוב, מנכ"לית עופר הקניון הגדול: "אנו שמחים לבשר לתושבי פ"ת והסביבה שיפתח סניף של רשת מזון בקניון. כניסת סניף רמי לוי מנגישה קהל המבקרים סופרמרקט המכיל את כל הקטגוריות במחירים אטרקטיביים במיוחד". לדבריה: "כקניון מוביל בישראל נמשיך לחדש ולרגש את הצרכנים על מנת לשמור את הקניון הגדול כמקום הקניות והבילוי מהמובילים בארץ".

רמי לוי בעופר הקניון הגדול פתח תקווה, יכלול מחלקות טריות של מאפים ובשרים. עידו מויאל,
רמי לוי בעופר הקניון הגדול פתח תקווה, יכלול מחלקות טריות של מאפים ובשרים/עידו מויאל

רשת חנויות רמי לוי שיווק השיקמה היא חברה המפעילה רשת מרכולים בישראל ונמצאת בשליטתו של איש העסקים רמי לוי, המשמש גם כמנכ"ל החברה. הרשת כוללת כחמישים סניפים כאשר האג'נדה המובילה של הרשת היא: "סל הקניות הזול במדינה".

עופר הקניון הגדול, עופר הקניון הגדול, בפתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאחד משלושת הקניונים המובילים בישראל. הקניון ממוקם על נתיבי התנועה העיקריים של העיר פ"ת, בכבישי 4,5,6 ובאחד מהצירים המרכזיים של הרכבת הקלה.

רמי לוי בשכונה - מגיע לקניון עופר הגדול בפתח תקווה. עידו מויאל,
רמי לוי בשכונה - מגיע לקניון עופר הגדול בפתח תקווה/עידו מויאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully