וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Ibex מגייסת עובדי היי-טק לסיוע בגילוי ממוחשב של סרטן

עודכן לאחרונה: 9.3.2022 / 13:44

חברת הסטארט-אפ Ibex Medical Analytics, המובילה העולמית בתחום גילוי סרטן מבוסס AI ולמידת מכונה, ממשיכה לפרוץ לשווקים חדשים ומגייסת עובדים בארץ ובעולם

אייבקס (Ibex) הישראלית, שנוסדה על ידי יוסי מוסל וד"ר חיים לינהרט בשנת 2016, הינה חלוצה עולמית באבחון סרטן בעזרת בינה מלאכותית (AI). הטכנולוגיה שהחברה פיתחה מאפשרת לפענח דגימות ביופסיה ומסייעת לפתולוגים לאבחן סרטן במהירות, ביעילות וברמת דיוק גבוהה מאוד. המוצרים של Ibex מוטמעים בבתי חולים ובמעבדות ברחבי העולם. במקביל, יש לחברה שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות ענק בתחום האבחון כ"פיליפס" ו"רוש". המערכת הממוחשבת של Ibex כבר הצליחה לסייע לפתולוגים לאתר בזמן אמת מספר לא מבוטל של ביופסיות סרטניות לאחר שבבדיקה בשיטה המסורתית באמצעות מיקרוסקופ, הן נמצאו, בטעות, כשפירות. רופאים שמשתמשים במערכת מדווחים על שיפור משמעותי בחווית העבודה ובמהירות האבחון, וכך הם מטפלים טוב יותר בחולים. האלגוריתמים שהחברה פיתחה, תוך שימוש בטכנולוגיות של למידה עמוקה (Deep Machine Learning), יודעים כיום לנתח ביופסיות של שד, ערמונית וקיבה, ועתידיים להתרחב לרקמות נוספות.

IBEX. יחצ,
משרדי Ibex/יחצ

Ibex מעסיקה כ-50 עובדים בארץ ובעולם. בימים אלה מגייסת החברה עובדים למרכז הפיתוח בתל אביב בשלל תפקידים במגוון תחומי פיתוח, דאטה, אלגוריתמים, פתולוגיה, ארכיטקטורת מערכת ועוד: Algorithm Engineer, Backend Engineer, Senior in-house Pathologist, Data Solutions Architect, IT & OPS Manager, QA & Automation Lead, Deployment Specialist, Data Scientist, Data Engineering, Assistant Controller.

יוסי מוסל וד"ר חיים לינהרט. יחצ,
יוסי מוסל וד"ר חיים לינהרט/יחצ

מיכל שובל, סמנכ"לית משאבי האנוש בחברה: "צוות העובדים שלנו מגוון וייחודי, בשונה מחברת הייטק טיפוסית. עובדים שהשתחררו לא מזמן מהצבא, הורים צעירים, בוגרי תואר ראשון לצד חוקרים בעלי דוקטורט שהגיעו מהאקדמיה ורופאים. אחת מנקודות החוזק של הצוות היא החלוקה השווה בין נשים וגברים. מרקם העובדים ההטרוגני יוצר חוויה משפחתית בעלת ניסיון מגוון, תעוזה והרבה שיתופיות. פעילות החברה, בנושא אבחון סרטן, מלכדת את העובדים ויוצרת תחושת שליחות ועניין ייחודי שלא מוצאים בחברות אחרות.

"אנחנו מחפשים בראש ובראשונה אנשים שיש להם ניצוץ בעיניים כשהם שומעים על חזון החברה. אנשים מלאי אמביציה, מצויינים בתחומם, כאלה שצמאים ללמוד ולחקור. כחלק מתרבות החברה, לכל העובדים יש מקום לביטוי עצמי. אנחנו מעודדים יוזמה אישית ומקנים כלים המאפשרים להוציא לפועל כל רעיון. האג'נדה שלנו, כצוות משאבי אנוש היא לספק עבור כל עובד ועובדת את התשתית הנוחה ביותר, כדי שיוכלו להמשיך להתפתח ולהצטיין בתחומם, החל מציוד טכנולוגי מתקדם, קורסים מקצועיים להתפתחות אישית, חגיגת הצלחות ופעילויות כיף וגיבוש".

יוסי מוסל, מייסד משותף, ומנכ"ל החברה: "Ibex נמצאת בחוד החנית העולמי של הטכנולוגיה לאבחון סרטן, ופועלת בתחום שצומח במהירות ונמצא בצומת מרתק שבו מצטלבים רפואה, מדע ואלגוריתמיקה ברמות הגבוהות ביותר. כיום, אבחון סרטן נעשה ברובו על ידי פתולוגים באופן ידני על גבי מיקרוסקופ. הוכחנו במחקרים קליניים שכאשר מוסיפים את הפתרון מבוסס ה- AI של אייבקס לתהליך האבחון, רמת הדיוק של הבדיקה עולה משמעותית, הסיכוי לפספס סרטן יורד כמעט לאפס והיעילות של הפתולוגים עולה בשיעור קרוב ל- 40%. נתונים אלה, לצד העליה בשכיחות של מחלת הסרטן ועומס העבודה על הפתולוגים, אשר מספרם בעולם הולך ויורד, מובילים לאימוץ מהיר יותר של המוצרים שלנו בקרב בתי חולים בעולם. העובדים שיצטרפו אלינו יזכו להוביל ביחד איתנו את התחום המאתגר והצומח הזה".

קורות חיים ניתן לשלוח לכתובת: jobs@ibex-ai.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully