וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: דומינוס ו-essie שולפות ציפורניים

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 10.3.2022 / 11:22

דומינוס פיצה קוראת למנוע את אפליית השכר בין נשים וגברים, מותג HOKA מציג מותג חדש, ב-essie שולפים ציפורניים אביביות בצ'יק וב lavido משיקים מכשיר מהפכני, FOREVER זכתה בפרס בינלאומי לחדשנות סביבתית רשת אפריל משיקה חנות ובושם

החיים יפים

עשור לאחר שמותג LANCÔME השיק את הניחוחOUI, LA VIE EST BELLE מושקת מהדורה חדשה לניחוח האהוב במהדורה מוגבלת והמותג מחדש את ההצהרה הנצחית-כן, החיים יפים, המדגיש מסר של אופטימיות בבקבוק הזכוכית האייקוני. הניחוח החדש נוצר במטרה להגביר את הקסם המושך והמפתה של הבושם המקורי, תוך שמירה על הזהות שלו שהפכה את "לה וי אה בל" לאיקוני, כמו חידוש נדרים, התחייבות מחודשת לשמחת חיים, לאמונה, לאושר, בכל רגע, כי כן, החיים יפים.

את הבושם Oui, La Vie est .Belle רקחו הבשמים המובילים אן פליפו ודומיניק רופיון (IFF), שיצרו את לה וי אה בל ב-2012, הפעם הם התאחדו למהדורה חגיגית חדשה המגבירה את המרכיבים האצילים של הקומפוזיציה המקורית, עם האופטימיות העוצמתית דבמילה 'כן'. הניחוח מכיל פרחי יסמין סמבק, ילנג-ילנג וורד דמשק, שנקטפים ידנית במיומד ללנקום. להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

החיים יפים OUI, LA VIE EST BELLE של לנקום. יחסי ציבור,
החיים יפים OUI, LA VIE EST BELLE של לנקום/יחסי ציבור

הופה הוקה

HOKA-מותג נעלי הריצה וההליכה מהמתפתחים והצומחים בעולם, משיק את -KAWANAדגם חדש של נעלי הספורט רב תכליתיות שעוצבו במיוחד עבור רצים ואוהבי כושר המחפשים נוחות ללא פשרות, חדשניות ומותאמות לסוגי אימון מגוונים.

הדגם החדש של HOKA זכה לשם KAWANA BEACH על-שם חוף הזהב המפורסם באוסטרליה, מדובר בפריצת גבולות חדשים של נעל רב שימושית המציעה חוויה דינמית, שיכוך גבוה ונוחות.

הקולקציה החדשה מסוגננת ומיוצרת מחומרים ממוחזרים כחלק מהתפיסה האקולוגית של החברה, הנעליים טבעוניות ובתו תקן ואיכות גבוהים, הן משלבות אלמנטים טכנולוגיים ועיצוביים העונים על צרכים כמו: יכולת ספיגה ובלימת זעזועים, מבנה סוליה המותאם לריצה, לניתורים וקפיצות, לבלימה משמעותית, יכולת שאת משקלים כבדים באימונים והתאמה מיטבית לכף הרגל.

הסוליה מורכבת מ-CMEVA חדש של HOKA המעניק רמת שיכוך מדהימה וריבאונד מעולה, העקב נבנה גיאומטרית עם"זנב סנונית" חדשני והארכה קטנה בצד החיצוני של העקב המשפר את חוויית הנחיתה, מרכך אותה, גפת הנעל בנויה מרשת אוורירית, קלה וחזקה העשויה מחומרים ממוחזרים. באזור העקב בו נמצא גיד אכילס יש "פולימר זוכר" לעטיפה אופטימלית של הקרסול והעקב, המספק רכות ונינוחות בכל צעד. מדובר בנעליים רב-תכליתיות להשגת יעדי כושר הרצויים, בכל שלב, בגמישות ובהתאמה.

חברת ניו ראן-היבואנית הרשמית של נעליHOKA וגרבי בלגה בישראל, מתמחה בייבוא ובשיווק מוצרי ספורט מתחילת דרכה בריצות שטח בהרי האלפים הצרפתים, HOKA מציעה שילוב של שיכוך ותמיכה של נעל לחוויית ריצה מיוחדת. להשיג בחנויות ברחבי הארץ, בחנות ניו-ראן היבואן הרשמי של HOKA , באתר וברשת WeShoes

הופה הוקה השקת דגם -KAWANA של hoka. יח"צ חו"ל,
הופה הוקה השקת דגם -KAWANA של hoka/יח"צ חו"ל

אוריאנה שלי

אפריל-רשת הבישום והקוסמטיקה מהמובילות בישראל, מרחיבה את פורטפוליו המוצרים שלה עם הניחוח החדש-אוריאנה, ניחוח רענן ונקי עם תווי הדר, מאסק ומרשמלו. השקת הבושם החדש, מגיעה בסמוך ליום האשה ומעצימה את סיפור הבושם שכולו חוויה נשית.

הניחוח של אוריאנה הוא ניחוח גורמה המביא לידי ביטוי מימד חדש לקולקציה הנשית של פרפיום דה מארלי והוא מכיל תווי מרשמלו, קרם שנטייל, פריחת תפוז ומאסק הנשארים לאורך זמן.

לאוריאנה טריטוריה ריחנית ייחודית המשלבת בין גורמה לפרחוניות ופירותיות, את ההשראה לבושם, פיתחה ג'וליאן שפרשר-מנהלת הקריאייטיב של פרפיום דה מארלי, שיצרה ניחוח נשי וממכר, כשהדמות מאחוריה היא אישה ספונטנית, מלאת חיים, בטוחה בעצמה ונועזת.

הניחוח המעצים מכיל גם תפוז ותווי מנדרינה וברגמונט, פטל ודומדמניות שחורות, כשאת הבושם חותם מאסק. הבקבוק האלגנטי בורוד פוקסיה מייצג את ה- DNA הייחודי של מיזוג בין קלאסיקה ומודרניות, בדומה לציורי דיוקן מהמאה ה-18.

אוריאנה אהובתי ניחוח מבית פרפיום דה מארלי באפריל. יח"צ,
אוריאנה אהובתי ניחוח מבית פרפיום דה מארלי באפריל/יח"צ

אקספרס בקצות האצבעות

לכבוד האביב, מותג הלקים הניו-יורקי essie , מותג אייקוני המתמחה בתחום טיפוח הציפורניים, משיק קולקציית לקים חדשה בשם expressie skat

הכוללת 5 גוונים חדשים, מרעננים, ומרגשים. סדרת expressie החדשה, מושקת שנה לאחר שהושקה לראשונה בישראל, ללקים פיגמנט אינטנסיבי עם גימור מבריק ומברשת זוויתית לשימוש נוח ומדויק. הקולקציה כוללת 5 גוונים מהפנטים הנעים על סקאלת גוני הוורוד סגול, כחול וטורקיז. סדרת expressie משלבת 3 תועלות במוצר אחד: פיגמנט עשיר ואינטנסיבי, מייבש ו- top coat באפס זמן. להשיג בסניפי סופר-פארם, סופר-פארם אונליין ובחנויות הפארם הנבחרות.

אקספרס בקצות האצבעות קולקציית expressie של essie. יח"צ חו"ל,
אקספרס בקצות האצבעות קולקציית expressie של essie/יח"צ חו"ל

מגנום עם מורשת

מותג Giacobazzi משיק מהדורה מיוחדת של למברוסקו מבעבע לבן חצי יבש, בבקבוק מגנום של 1.5 ליטר בצבע אדום. Giacobazzi הינה סדרת יינות מבעבעים בסגנון למברוסקו בעלי 9% אלכוהול, היינות מיוצרים באיטליה בשיטת Charmat מענבי למברוסקו ומונטה-ריקו. היקב ממוקם במודנה שבחבל אמיליה באיטליה-אזור הנחשב ללב הלמברוסקו האיטלקי המקורי.

משפחת Giacobazzi הקדישה דורות שלמים לטיפול בכרמים ובהפקת יינות ובחלוף הזמן, הפך השם Giacobazzi לשם נרדף ללמברוסקו. היקב משלב מסורת וחדשנות מ-1958, הוא נמצא בלב חבל אמיליה רומניה שבצפון איטליה ומתמחה מעל 50 שנה בייצור יינות תוססים - למברוסקו מזנים שונים, מוסקטו ופרוסקו המגיעים מאזורים אחרים באיטליה. היקב מייצא את תוצרתו לכל העולם מאז שנות ה-70.

בעלי היקב מאמינים שיין הוא הביטוי האולטימטיבי של האזור שבו הוא גדל ושל האנשים ומתייחסים בכבוד למסורת תוך הקפדה על איכות וחדשנות. עבור יקב Giacobazzi יין הוא אמנות. להשיג בחנויות וברשתות השיווק ולהזמין באתרי האונליין של רשות השיווק המובילות וחנויות היין הנבחרות.

מגנום עם מורשת למברוסקו של Giacobazzi. יחסי ציבור,
מגנום עם מורשת למברוסקו של Giacobazzi/יחסי ציבור

מאבחנים ומתאימים

מתלבטות איזה מוצרי טיפוח מתאימים לכן? מותג הקלין ביוטי הישראלי LAVIDO משיק מכשיר אבחון עור בטכנולוגיה מתקדמת הנותן ללקוחות חוויה מקצועית, אישית ומעמיקה הכוללת ניתוח ממוקד של מצב העור והתאמת המוצרים הרלוונטיים לטיפול אפקטיבי בצרכים שונים של העור.

מוצרי הקוסמטיקה של LAVIDO עברו בדיקות מעבדה קליניות בסטנדרט אירופאי על-מנת להוכיח את יעילותו של כל מוצר, כשמוצר הדגל של המותג-סרום משקם, הוכח קלינית כיעיל בהפחתת עומק הקמטים ובשיפור משמעותי במיצוק העור. כחלק מהאג'נדה המקצועית של המותג, נחת בחנויות המותג SMART MIRROR-שחקן חיזוק שיספק תמונת מצב של העור, והתאמה מדויקת של המוצרים לטיפול אפקטיבי.

למכשיר טכנולוגיה מהתקדמות בעולם לאנליזת פנים המשלבת זיהוי, צילום ואנליזה. המערכת כוללת סוגי תאורה שונים בשילוב בינה מלאכותית וניתוח תמונה, ומאפשרת השוואה למאגר נתונים קליני עצום, במטרה לתת תמונת מצב של העור ביחס לחתך הגיל באוכלוסייה, ולאבחן 10 סוגי מצבי עור כמו: פיגמנטציה, נקבוביות, כתמי שמש, קמטי הבעה, לחות ועוד. האבחון אורך כ-15 דקות. השירות מוצע ללא עלות בסניפי לבידו בלבד: בנהלל, זיכרון יעקב, הרצליה וכרכור.

מאבחנים ומתאימים מכשיר אבחון של לבידו. ערן לם,
מאבחנים ומתאימים מכשיר אבחון של לבידו/ערן לם

הפתעה בבלונס

מותג הטיפוח לצעירות BALOONS, משיק מארז מהודר במהדורה מוגבלת המכיל מגוון מוצרי טיפוח שימושיים ביניהם: קרם ג'ל לחות לפנים, המועשר בתמציות הדרים; מסכת אשכוליות; קרם גוף מעושר בשמן שקדים; קרם עיניים אנטיאייג'ינג עשיר בקולגן; מגבת לייבוש השיער לאחר חפיפה; פצצת אמבט מועשרת במלחים בניחוח קוקוס.

כל מוצרי הטיפוח משלבים פורמולות ורכיבים טבעיים, המוצרים פותחו מחומרי גלם איכותיים, תמציות פירות וירקות ובניחוחות נעימים. כל מוצרי המארז ללא פראבנים, סיליקונים SLS או אלכוהול. BALLOONS, הינו מותג טיפוח חדשני, עדכני וטרנדי, הפונה לצעירות ולנשים ומציע מגוון מוצרים איכותיים וייחודיים במחיר נוח. להשיג באתר האון ליין סטור במהלך חודש

Balloons  הפתעה בבלונס. אפרת אשל,
Balloons הפתעה בבלונס/אפרת אשל

זכה בכתר

תגידו מזל טוב ל FOREVER -ענקית הטיפוח והיופי הבינלאומית שהעפילה לשלב הגמר בקטגוריית החדשנות הסביבתית, בתחרות The Beauty Awards 2022, וזכתה בתואר "מומלץ ביותר.

Commended Beauty Magazin מקיים את התחרות אחת לשנה בשת"פ אתר הקניות הבריטי Asos, התחרות בוחרת את המוצרים העדכניים והטובים ביותר בקטגוריות האיפור, הטיפוח והיופי בבריטניה.

המוצר שזיכה את Forever בתואר הוא תחליב הפילינג Smoothing exfoliator פורץ הדרך. הפילינג אינו מכיל כימיקלים נוקשים ומכיל רכיבים טבעיים שונים כגון אלוורה, חרוזי שמן חוחובה גמישים, אבקת במבוק ותמציות מצמחים שונים, המעניקים לעור חווית ניקוי מלאה, הסרת שאריות לכלוך וחידוש תאי העור.

הפילינג מכיל רכיבים נוגדי חמצון כמו תמצית מיץ ענבים לחווית פילינג אפקטיבית עדינה המותירה את העור רך ועשיר בלחות, ומכין אותו לספיגת חומרי הטיפוח. בפיתוח המוצר לא בוצעו ניסויים על בעלי חיים. להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר.

הפילינג של Forever זוכה פרס חדשנות סביבתית. יחסי ציבור,
הפילינג של Forever זוכה פרס חדשנות סביבתית/יחסי ציבור

משלוח מנות ערכי

מותג הגלידה היצירתי "גולדה", משיק לכבוד פורים, משלוח מנות מפנק במיוחד עם ערך מוסף חברתי.

המארז כולל: ספיישל פורים CONFETTI-250 גרם גלידת שוקולד לבן עם רוטב שוקולד אגוזי לוז חתיכות וופל אגוזי לוז, קרם פירות יער וסוכריות קונפטי צבעוניות לקישוט; דואנטס ספיישל פורים במילוי שוקולד אגוזים וציפוי שוקולד רובי עם סוכריות צבעוניות; 3 אוזני המן במילוי רוטב בייגלה מלוח של בוטיק הפטיסרי פינק גולדה; 3 אוזני המן במילוי קרם פיסטוק של בוטיק הפיטסרי פינק גולדה; 2 אצבעות שוקולד פינק גולדה בטעמי גלידה מובילים: בייגלה מלוח ופיסטוק; צמיד צבעוני ים של חברים-"די לחרם מפסיקים לשתוק" וגלויה הקוראת להצטרף ולחתום על האמנה.

משלוח מנות ערכי של גלידה  גולדה. my social,
משלוח מנות ערכי של גלידה גולדה/my social

פאן באקספו

באקספו תל אביב נפתח FUN EXPO השלישי-הפנינג יריד אומנים ויוצרים ססגוני בהשתתפות עשרות אומנים מרחבי הארץ, וביוזמת איגוד Unity Art לקידום אומנים ואומנות. לראשונה ביריד שיימשך עד יום ששי, משתתפים לראשונה גם ילדים-אומנים ואומנית ציורי גוף.

בין הפריטים: תכשיטים, ציורים, פסלים, פריטי נוי, יצירות מברזל, עץ, פימו, אמאייל, זכוכית וקרמיקה, סבון, בובות, דובונים, נרות, תיקים, ארנקים ושוקולד - והכל בעבודת יד מקורית. בין ההפתעות ציורי גוף על דוגמניות, ויצירות של ילדים-אומנים בני 7 - 10 ועבודות שהוצגו במוזיאון הלובר בפריז במסגרת פעילות איגוד לדיפלומטיה בינ"ל. במקום ניתן להינות מנגני אקורדיאון וגיטרה, פינות טיפוח ומרגוע לגוף ולנפש, סדנאות יצירה ואווירה למבוגרים ולילדים, תצוגות אופנה וביום ששי תתקיים תחרות תחפושות נושאת פרסים.

פאן באקספו. יחסי ציבור,
פאן באקספו/יחסי ציבור

ספא בבית

מותג הטיפוח Crêma משיק סדרת תחליבי רחצה Crêma SPA המביאים למקלחת את חווית רוגע והתחדשות.

בסדרה 3 תחליבים מועשרים באלוורה המסייעת להרגעת העור, מבושמים בניחוחות מגוונים: תחליב רחצה ZEN בניחוח קשמיר; תחליב רחצה YOGA בניחוח ברגמוט; תחליב רחצה AYURVEDA בניחוח טונקה. כחלק ממגמת ה Inspired By Nature, תחליבי הרחצה אינם מכילים פרבנים, פתלאטים, שמן מינרלי או סיליקונים.

ספא בבית סדרת תחליבי רחצה קרמה ספא. טל אזולאי,
ספא בבית סדרת תחליבי רחצה קרמה ספא/טל אזולאי

דומינוס מובילה מהלך

מנכ"לים, מובילי דעה, מנהלי משאבי אנוש קבלו השבוע בהפתעה פיצה שחסרים בה שני משולשים.

מדובר במהלך של חברת דומינו'ס פיצה שהחליטה לכבוד יום האישה הבינלאומי, לגייס חברות מובילות במשק לחתום על אמנה הקוראת למנוע את אפליית השכר בין נשים וגברים, המשלוח נועד להמחיש איך זה מרגיש לקבל פחות ולתקן את העובדה כי ב-2022 נשים מרוויחות פחות מגברים על אותה עבודה, 32.4% פחות בשכר החודשי, ו-16% בשכר השעתי.

החברות קוראות לתקן את העיוות כדי שהילדות של כולנו יגדלו לשוויון ולעולם עבודה טוב והגון. עם המסר-הגיע הזמן לשים סוף לפערי השכר בין גברים לנשים. החברות חתמו על אמנה המעניקה חשיבות בקידום שוויון ובצמצום פערי השכר בין גברים לנשים ובכך שאין מקום לאפליה מגדרית בשום חלק בחיינו ובמקום העבודה בפרט, ויש להעריך את העובדות והעובדים ללא הבדל דת, גזע או מין.

בין החברות: רפאל, התעשייה האווירית, בזק, פרטנר, טבע, דומינו'ס פיצה, אמדוקס, טרמינל X, מחלבות גד, צומת ספרים, רשת Yullia, סודה סטרים, Beach Bum, סופרברנדס, Bravo!, מאפיית אנג'ל, Cellebrite, ETORO, Firstime, מרכז הרפואי ת"א על שם סוארסקי איכילוב, razor labs, McCann, משק ברזילי, אלטמן, רשת 13, Kaltura, primis, axon, Karma, Beach Bum.

דומינוס מובילה מהלך. יחסי ציבור,
דומינוס מובילה מהלך/יחסי ציבור

אל הבאר

מפעל הבוטיק "הבאר מעדנים" מראש פינה הכין משלוח מנות שכולל 3 צנצנות מסדרת ממרחי הפרימיום של המותג בטעמים חדשים ומפתיעים. הממרחים החדשים פותחו במיוחד לקראת החג על-ידי "הבאר מעדנים", והם כוללים: ממרח ארטישוק קרמי וקטיפתי עשוי מלבבות ארטישוק המתאים עם גבינות ודגים; ממרח עגבניות עשיר ונימוח, מצוין כבסיס לכריכים; ממרח טפנד זיתים המבוסס על זיתים ירוקים איכותיים מהגליל בתוספת שמן זית כתי מעולה ותבלינים המארז ניתן לרכישה במעדניות מובחרות ברחבי האר.

מותג "הבאר מעדנים" הוא מפעל בוטיק מראש פינה, המתמחה בייצור ובפיתוח מעדני מזון מהגליל, כמו ממרחים, רטבים, קונפיטורות וליקרים בשילובים מקוריים ממיטב חומרי הגלם, כל המוצרים מיוצרים בשיטות מסורתיות-ביתיות, ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל או חומרי טעם וריח מלאכותיים. לרכישה און ליין באתר "הבאר מעדנים" או בחנויות המפעל של "הבאר מעדנים" בראש פינה ועוד.

אל הבאר מארזים מיוחדים לחג. יפתח תבלין,
אל הבאר מארזים מיוחדים לחג/יפתח תבלין

שיק נשי

מותג הגילוח הבינלאומי Schick, משיק מארז גילוח לנשים הכולל מכשיר גילוח אינטואישן בעל מבנה ארגונומי עם ראש מתכוונן המונע גירוי, חתכים ופצעים; ידית אחיזה עבה ונוחה; 5 סכינים עם 4 להבים עטופים בסבון מוצק המכיל אלוורה, וויטמין E, שמן שקדים, חלב קוקוס, החוסכים שימוש בג'ל או בקצף גילוח.

המכשיר מדויק ונעים לשימוש גם לבעלות עור רגיש ומגורה, מעולה לגילוח ראשוני ולשימוש יומיומי. המכשיר גם מקציף וגם מגלח, מותיר את העור חלק ורך. המארז מכיל סבונים בשני ניחוחות שונים, וניתן להחליף את ראש הלהבים של סכין הגילוח בקלות. להשיג באתר האונליין סטור במהלך חודש מרץ-אפריל.

שיק נשי מארז של מותג schick. אפרת אשל,
שיק נשי מארז של מותג schick/אפרת אשל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully