וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיישל יום האשה הבינ"ל: נשות הקומרס המובילות בישראל

עודכן לאחרונה: 9.3.2022 / 17:30

עשרים ואחת נשים המובילות ומנהיגות את עולם הקומרס בישראל התארחו בפרק ה-100 בפודקאסט קומרסיישן של תימור גורדון, לספיישל לכבוד יום האשה הבינלאומי, אשר עסק בסוגיות, רעיונות ואתגרי הניהול הנשי בעולמות הריטייל והאיקומרס

תעשיית האיקומרס היא אולי הצעירה מבין התחומים העסקיים בישראל, שהפכה למובילה רק בעשור האחרון. התחום שדורש הבנה מעמיקה במגוון רחב מאוד של ערוצי ניהול, מובל בגאון באופן שוויוני על ידי נשים וגברים, ביזמות, בניהול, בהתמחויות, במקצוענות.

ניתן לומר כי זהו התחום העסקי שבו נשים מובילות ומנהיגות יותר מבכל תחום אחר. האיקומרס, הוא אבולוציה שהוריו המטאפוריים הם הקמעונאות וההיטק, תחומים שעדיין 'נחשבים גבריים' בבסיסם, אלא שהמורכבות והגמישות המחשבתית של התכנון, הביצוע וההצלחה בקומרס דורשות צורת ניהול מיוחדת, אשר מובילה יותר ויותר נשים להתחבר אליו ולפתח בו את הקריירה האישית והמקצועית.

קומרסיישן תכנית המאה. ליאת שקד,
קומרסיישן תכנית המאה/ליאת שקד

הנשים המובילות בתחום התארחו ושיתפו את המנחה תימור גורדון ואת מיכל חיון, מייסדת ומנכ"ל 2DO כמנחה אורחת, בטיפים ותובנות אישיות, בדמויות נשים מקומיות ובינלאומיות שמעוררות בהם השראה, ביסודות להצלחה בתחום ובחזון שלהן לגבי מנהיגות נשים ועתיד הקומרס.

בספיישל התארחו: עינב אבריאל, בעלת 'תפוז' מובילת השליחויות באיקומרס, רעות לוונברג, בעלת 'רעות תקני לי', מיכל גאיטו- אלבז, בעלת אתר הקוסמטיקה המוביל 'גילטי', איילת ונציה מ'התבלינים של איילת', שיראל אברהמי בעלת בוטיק האונליין לאופנה צנועה, רותם נחמני, סמנכ"ל האיקומרס של דלתא, רונית כפיר מנהלת 'סיילספורס קומרס' בישראל והמזה"ת, לירון וישניה, סמנכ"ל האיקומרס של פקטורי 54, יעל פירסט, סמנכ"ל הלקוחות והשירות של עזריאלי.קום, דורין פישר, סמנכ"ל הלקוחות של קוויק, גליה תורן חן, מומחית הקומרס לתחום הביוטי ומובילות נוספות שסיפרו על חייהן כמנהיגות שתחום הקומרס, על השילוב בין האישי למקצועי ועוד.

תימור גורדון 1. אלי אלון,
תימור גורדון 1/אלי אלון

ניתן להאזין לכל הפרקים של קומרסיישן באפליקציות הפודקאסטים וב- www.gordon.co.il
הקלטות ועריכות קומרסישן: אלי אלון, אולפן BIZI

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully