וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבבת פעמים ח"י שקלים: מצאו 180 אלף שקל - ותרמו את חלקם

עודכן לאחרונה: 10.3.2022 / 14:48

במהלך שיפוץ במתחם הכספות בריקסטון בירושלים אותרו 180 אלף שקלים. לאחר שלא אותרו ונמסרו, בעלי המתחם החליט לתרום חלק מהסכום: "העובדים עשו למעלה מן הצורך להשיב את האבדה"

הנה סיפור לא מאוד שגרתי, מתחילתו ועד סופו. מנהלי חברת הכספות בריקסטון, שחנכה לאחרונה מתחם כספות חדש ומודרני בבית כלל בירושלים, נתקלו בזמן שיפוץ המקום בשקית שבה היו לא פחות מ-180 אלף שקל. המתחם החדש של בריקסטון שוכן בשטח שבו היה בעבר מתחם כספות של אחד הבנקים הגדולים.
.
במתחם של "בריקסטון" היו בעבר מתחם כספות ישן של אחד הבנקים הגדולים. עו"ד דביר אינדיג, מנכ"ל בריקסטון, ניגש למשטרת ישראל למחלקת אבידות ונתן לשוטרים את השקית עם הכסף כדי למצוא את בעלי האבדה.

כסף בשקית מתחם בריקסטון. יחצ,
השטרות שנמצאו במתחם בריקסטון/יחצ

לאחר ארבעה חודשים שבמהלכם המשטרה לא איתרה את בעלי הסכום, נפסק כי על פי החוק, יש להעביר את האבידה שלא נמצא לה בעלים למוצא, משמע לאינדיג, שהחליט לתרום חלק נכבד מהכסף לעמותת של חיילי צה"ל ולתמוך בקמפיין giveback של עמותת "צו 8", שדואגת לאנשי המילואים. את יתרת הכסף אמר אינדיג כי יתן במתנה ללקוחות החדשים של מתחם הכספות.

"מנהלי בריקסטון גילו אזרחות טובה למצוא את בעלי האבדה וכן לעמוד בדרישת חוק השבת אבדה למעלה מן הצורך", אמר אינדיג, "והעבירו את הנושא לטיפול במשטרה. הכסף יינתן לעמותות כמו עמותת צו 8 ויחולק לבין לקוחות מתחם הכספות של בריקסטון ירושלים".

  • עוד באותו נושא:
  • כסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully