וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טדי שגיא עושה כבוד לטומב ריידר, לקראת פתיחת "פארק לארה קרופט"

עודכן לאחרונה: 10.3.2022 / 14:35

קמדן מרקט, בבעלות איש העסקים הישראלי טדי שגיא, עושה כבוד ללארה קרופט, גיבורת סדרת משחקי הווידיאו "טומב ריידר". לרגל 25 שנה לצאת המשחק הראשון בכיכובה, הוצב בקמדן מרקט פסל בדמותה. פארק שעשועים המבוסס על משחקי הווידאו והסרטים ייפתח לקהל הרחב ב-1 באפריל

"קמדן מרקט", שבבעלות איש העסקים הישראלי טדי שגיא, עושה כבוד ללארה קרופט, גיבורת סדרת משחקי הווידיאו הפופולריים "טומב ריידר" (Tomb Rider).

לרגל 25 שנה לצאת משחק הווידאו הראשון בכיכובה, הוצב בקמדן מרקט פסל בדמותה שנישא לגובה של 2.7 מטר (כולל אבן גדולה עליה עומדת הדמות) וכולל אלמנטים עיצוביים מהיסטוריה בת 25 שנה של הדמות.

הפסל הוא רק הקדמה למחווה הגדולה יותר, שכן פארק שעשועים המבוסס על טומב ריידר, מושק בימים אלו ברובע קמדן, וייפתח לקהל הרחב ב-1 באפריל הקרוב. הפארק, שיהיה מקורה, יאפשר להיכנס לעולמה של הלוחמת.

פארק לארה קרופט. little lion,
פארק לארה קרופט ייפתח לקהל ב-1 לאפריל השנה/little lion

2,800 מ"ר מעולמה של לוחמת

קרופט היא גיבורת שלושת הסרטים וסדרת משחקי הווידאו המצליחים "טומב ריידר", כשבשניים הראשונים אנג'לינה ג'ולי שיחקה את דמותה - ובסרט השלישי החליפה אותה אליסיה ויקנדר (בתמונה הראשית).

הפארק המקורה יאפשר לנכנסים אליו, בעיקר לחובבי ההרפתקאות אבל לא רק, להיכנס לעולמה של קרופט ולהצטרף לאחד ממסעותיה. הפארק ייקרא Tomb Rider: The Live Experience ויתפרס על שטח של כ-2,800 מ"ר, כשבכל פעם ניתן להכניס אליו קבוצה של 8 איש.

הפארק נוצר על ידי Little Lion Entertainment הבריטית, החברה המובילה בבריטניה ביצירת אטרקציות בידור ופנאי, שבין היתר מבוססות על גיבורים בדיוניים דוגמת קרופט. שותפיה ליצירת הפארק הן מפתחת משחקי הווידאו Crystal Dynamics ומפרסמת משחקי הווידאו Square Enix.

קרופט, לפי הסיפור, הייתה בתו של לורד הנשינגלי קרופט. כבת אצולה, נהגה לבלות עם משפחתה בחופשות סקי כשבאחת מהן מטוסה התרסק והיא נותרה הניצולה היחידה. כתוצאה מההתרסקות, איבדה את זיכרונה ונותר לה חלק מאוד קטן מחייה כבת אצולה. קרופט הפכה כתוצאה מכך לשודדת קברים (מקור שם המשחק Tomb Rider).

פארק לארה קרופט צילום. little lion entertainment,
פארק לארה קרופט מבוסס על משחקי הווידיאו והסרטים טומב ריידר/little lion entertainment

"טומב ריידר היא אייקון חוצה דורות"

אילון גורפינקל, מנכ"ל LabTech, מקבוצת טדי שגיא, ציין: "אני מאוד שמח שהקמדן מרקט נבחר כמיקום עבור החוויה המדהימה של טומב ריידר. אני מאמין שהאטרקציה הזו תהפוך לאחת הפופולריות בלונדון".

טום ליאונטי-מגווייר, מייסד ומנכ"ל Little Lion Entertainment, ציין: "החוויה הזו היא משנה משחק בכל הקשור לחוויות חיות. המילה 'ייחודי' אפילו אינה מתחילה לתאר עד כמה החוויה של החוקרת האגדית הזו הולכת לעצור את נשימתם של האנשים. אנחנו הופכים את האורחים שלנו לכוכבי האקשן".

דאלאס דיקינסון, המפיק בפועל של "טומב ריידר" בחברת Crystal Dynamics, ציין: "לארה היא אייקון שחוצה דורות, ולכן אנחנו מאמינים שמעריצים מכל הגילאים ירוצו, יקפצו ויתנדנדו בתוך הפארק כדי לנצל את ההזדמנות להציל את העולם לצד הגיבורה שלהם".

אנג'לינה ג'ולי בסרט לארה קרופט - טומב ריידר (2001). imdb
לארה קרופט האייקונית, בסרט "טומב ריידר" בכיכובה של אנג'לינה ג'ולי/imdb

מאתרי התיירות המובילים בלונדון

אין זו הפעם הראשונה שרובע קמדן עושה מחווה כזו. בשנת 2014 הוצב ברובע פסל של הזמרת והיוצרת איימי ויינהאוס שהלכה לעולמה בשנת 2011, והתגוררה רוב ימיה בקמדן.

רובע קמדן הוא אחד הרבעים המרכזיים של העיר לונדון, והוא כולל את ה"קמדן מרקט" הנחשב לאחד מאתרי התיירות המובילים בלונדון עם כ-40 מיליון מבקרים מדי שנה. האתר, הנחשב לאייקון לונדוני בתחומי המוזיקה והאופנה, כולל חנויות, גלריות אומנות ועתיקות ועסקים שונים.

בשנים האחרונות הפך האזור למוקד משיכה לענקיות טכנולוגיה דוגמת גוגל וסטארט אפים בתחילת דרכם. נכסי "קמדן מרקט" הם חלק מנכסי חברת LabTech שבבעלות טדי שגיא, וזו מתרכזת בשנים האחרונות בפיתוח פעילותה ברובע קמדן, החל מפיתוח נדל"ן למסחר, דרך נדל"ן למגורים וכלה במתחמי תרבות ופנאי.

טדי שגיא. ניר פקין
איש העסקים הישראלי טדי שגיא, עושה כבוד ללארה קרופט בקמדן מרקט/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully