וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תעשו כביסה לבד": הסערה החדשה של פייסבוק

עודכן לאחרונה: 12.3.2022 / 17:14

מטא, חברת האם של פייסבוק, הודיעה על מספר קיצוצים בהטבות העובדים במטה בארה"ב, בהם ביטול שירותי הכביסה והניקוי היבש ואיחור בארוחת הערב המוגשת במשרדים. המרמור לא איחר, כמובן, להגיע

החודשים האחרונים מאוד לא קלים עבור מטא, לשעבר פייסבוק. החברה של מארק צוקרברג איבדה כמעט מחצית מערכה, הפיחות במעמד החברה נמשך כשטיקטוק הפכה לרשת החברתית המובילה, וככלל - אלה זמנים פחות טובים עבור ענקית הטכנולוגיה.

כתוצאה מכך, החליטו בחברה על מספר צעדים, כשהנפגעים יהיו גם עובדי החברה במטה בארצות הברית. בין השירותים שיקוצצו: כביסה, ניקוי יבש, שירותי חניית רכב (valet) ואיחור בשעת ארוחת הערב החינמית המוענקת לעובדים מ-18:00 ל-18:30. על שורת הקיצוצים פורסם בניו יורק טיימס.

עבור רובנו אלה מותרות, אבל למעשה הצעדים הללו קיצוניים כשמדובר בחברה מובילה שמתהדרת בהטבות שהיא מעניקה לעובדים, ובמיוחד בשירותי הכביסה שיוחצנו היטב. ההיגיון, למשל, בדחיית מועד הארוחות נובע מכך שהשאטל האחרון להסעת עובדים מהמתחם יוצא ב-18:00, מה שאומר שכעת פחות עובדים יבחרו לאכול ויעדיפו לצאת מוקדם יותר. העיתוי לשינוי נובע גם מכך שבסוף מרץ ישובו עובדים רבים למשרדי החברה, על אף שהיא עדיין מאפשרת לעבוד מהבית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

כמובן שהבשורה הזאת לא השאירה את העובדים אדישים, שרבים מהם הביעו התמרמרות. יש לציין כי חברות רבות בארצות הברית מבצעות את ההתאמות עם הגדלת התפוסה במשרדים לאחר שגל האומיקרון שכך, אבל כשבארזים נופלת שלהבת, מן הסתם המסר עובר לחברות הקטנות יותר - ומי יודע היכן זה ייעצר גם במטא.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully