וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: המוצרים החדשים והקולקציות לאביב שתרצו להכיר

עודכן לאחרונה: 20.3.2022 / 10:20

המוצרים החדשים שעלו על המדפים לקראת פסח 2022: מוצרי הטיפוח, מוצרי הניקיון הקולקציות החדשות מעולם האופנה ואפילו הצעה למתנת אפיקומן לילדים

מותג הטיפוח היוקרתי NUXE המבוסס על רכיבים ממקור טבעי מציג שמן רב תכליתי לעור יבש מאוד

השמן Huile Prodigieuse® Riche של המותג NUXE הוא מוצר הדגל של המותג, מתאים לפנים לגוף ולשיער והוא מעניק חוויה חושית במרקם שמן יבש ובניחוח מענג להזנה אינטנסיבית. השמן עשוי 98% מרכיבים ממקור טבעי, 30% שמן מקדמיה בהשוואה לשמן הקלאסי.

המחיר: 180 שקל. ניתן להשיג באתר האונליין ובסניפים נבחרים של רשת סופר-פארם, אתר גילטי ובתי מרקחת נבחרים

nuxe huile prodigieuse® riche, המחיר: 180 שקל. יח"צ,
nuxe huile prodigieuse® riche, המחיר: 180 שקל/יח"צ

לה בוטה משיקים סדרה חדשה לגבר הכוללת חמישה מוצרים לטיפוח השיער והזקן

הסדרה כוללת:
ג'ל ווקס לעיצוב השיער עם חומצה היאלורונית 100% טהורה לגבר. מעניק גימור מבריק. בעל ניחוח גברי, נקי ורענן, מעניק לשיער ולעיצובו עמידות לאורך כל היום לצד מראה רטוב ומבריק. נשטף בקלות לאחר השימוש. המחיר: 59 שקל

חימר לעיצוב ופיסול השיער לגבר - למראה מט עם חומצה היאלורונית, חימר קליי ווקס לעיצוב השיער עם חומצה היאלורונית 100% טהורה לגבר. מעניק גימור מט. בעל ניחוח גברי, נקי ורענן. החימר לשיער המעניק לעיצוב עמידות לאורך כל היום. נשטף בקלות לאחר השימוש. המחיר 55 שקל

MEN פרפיום - בושם לשיער ולזקן לגבר - עם חומצה היאלורונית, בושם מטפח עם חומצה היאלורונית 100% טהורה לגבר. מתאים לכל סוגי השיער. בעל ניחוח מחוספס ויוקרתי. ללא מלחים וללא פראבנים.
אינו מכיל אלכוהול. המחיר 105 שקל

שמן לריכוך והזנת הזקן והזיפים עם חומצה היאלורונית 100% טהורה לגבר. נון קומודוגני. בעל ניחוח גברי, נקי ורענן, בעל פורמולה נספגת, קלילה ואוורירית, שמכילה שילוב מדויק של שמני הזנה לעור ולשיער הפנים ומנטרלת ריחות רעים. המחיר 79 שקל

ג'ל ווקס לעיצוב השיער עם חומצה היאלורונית 100% טהורה לגבר. מעניק גימור מבריק. בעל ניחוח גברי, נקי ורענן. מעניק לשיער ולעיצובו עמידות לאורך כל היום לצד מראה רטוב ומבריק. נשטף בקלות לאחר השימוש. המחיר 59 שקל

סט גילוח תלת שימושי לגבר. מתאים לגילוח שיער, פנים וגוף. לגילוח ודירוג שיער ברמה של 0.5. בעל סכין טיטניום אל חלד. מכיל ראשים לכל סוגי הגילוח. בעל רמת חיתוך מדויקת. המחיר 299 שקל

את כל המוצרים ניתן להשיג באתר של לה בוטה https://labeauteisrael.co.il

לה בוטה משיקים סדרת מוצרים לגבר. יחסי ציבור,
לה בוטה משיקים סדרת מוצרים לגבר/יחסי ציבור

בנוסף, לה בוטה משיקים גם סדרות חדשות הכוללות תיקים, אמפולות ייחודיות ועוד שלל מוצרים לטיפוח השיער

בים המוצרים: אמפולות לשיקום מיידי של השיער ולחות אינטנסיבית עם פורמולה חדשנית - תוך 60 שניות. מותאמות ומיועדות לבעלות שיער רגיל עד יבש ופגום. בעלות נוסחה ייחודית מבית Le Beaute Laboratories Paris, מותאמות לשיער שניזוק ועבר פעולות כימיות כמו צביעות והחלקות, שומרות על צבע השיער ומאזנות את רמת ה-PH שלו. מעניקות מראה בריא, רך ונעים באמצעות קומפלקס שמנים מיוחד. מכילות קרטין טהור ומשמרות את זקיק השיערה. מכילות שמן זית, שמן אבוקדו, מקדמיה טבעית ותוספת של ויטמין E. בעלות ניחוח נפלא.

את כל המוצרים ניתן להשיג באתר של לה בוטה https://labeauteisrael.co.il/collections/packs

לה בוטה - אמפולות לשיער. יחסי ציבור,
לה בוטה - אמפולות לשיער/יחסי ציבור

מותג הדרמו קוסמטיקה לה רוש-פוזה מציע: שגרת טיפוח לניקוי וטיפול בעורם העדין של תינוקות וילדים.

מותג הדרמו-קוסמטיקה המוביל LA ROCHE-POSAY לה רוש-פוזה, מציע, שגרת טיפוח יומיומית - ניקוי, לחות, שיקום והרגעת עורם הרגיש של תינוקות וילדים מסדרת ליפיקאר. המוצרים בסדרה מתאימים לשימוש גם בקרב מבוגרים.

מוצרי לה רוש- פוזה מסדרת ליפיקאר, מסייעים בבניית המחסום העורי, משיבים את גמישות העור ומסייעים בהרגעת תחושת גרד. העור נותר ללא תחושה דביקה, בזכות פטנט ייחודי אשר לוכד מולקולות מים ומשחרר אותם על גבי העור. המוצרים מיועדים לשימוש בגוף ובפנים ומתאימים לתינוקות, ילדים ומבוגרים. ללא פראבן. נבדקו תחת פיקוח דרמטולוגי ומכילים את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה.

שלושה שלבים לשגרת הטיפוח:

שלב ראשון: ניקוי - ליפיקאר שמן רחצה: שמן רחצה המסייע להשבת הליפידים לעור יבש ומגורה במיוחד. להקלה מיידית. מתאים לשימוש באמבטיה או במקלחת אינו שורף בעיניים ולא מכיל סבון. מחיר מומלץ לצרכן: 114 ₪ ל 400 מ"ל.

שלב שני: לחות והזנה - ליפיקאר באום AP+M: קרם גוף מזין לעור יבש בצורה קיצונית. נגד גירויים ותחושת אי נוחות בעור, להקלה מיידית. מתאים לשימוש יומיומי לאחר ניקוי עדין. המרקם נספג במהירות, אינו שומני ואינו דביק. ללא בושם. מחיר מומלץ לצרכן: 139 ₪ ל 400 מ"ל.

שלב שלישי: שיקום והרגעה - סיקפלאסט באום B5 קרם המסייע לשיקום, הגנה והרגעת עור מגורה, סדוק ומתקלף. סבילות גבוהה, ללא בושם. מחיר מומלץ לצרכן: 54 ₪ ל 40 מ"ל.

ניתן להשיג את מוצרי לה רוש-פוזה נמכרים ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים, בבתי המרקחת של קופות חולים מכבי ומאוחדת ברחבי הארץ ובקנייה און-ליין באתרי המכר השונים.

לה רוש פוזה סדרת ליפיקאר. יח"צ,
לה רוש פוזה סדרת ליפיקאר/יח"צ

קולקציית ביוטי חדשה מסדרת FRIENDS נוחתת בסניפי ובאתר סופר-פארם אונליין

סופר-פארם מרחיבה את קולקציית חברים ומשיקה מגוון חדש של פריטים ביניהם מארז מוצרי טיפוח עם ציטוטים אהובים מהסדרה, מארז מסכות לטיפוח פנים, ובאלם לשפתיים של האלטר אגו של הדמות האהובה פיבי, הלוא היא רג'ינה פלנג'י.

במגוון החדש שמצטרף לקולקציה החדשה של חברים ניתן למצוא: שלוש מסכות בד לטיפוח הפנים, באלם לשפתיים בניחוח דובדבן (של רג'ינה פלנג'י) ומארז עם ציטוטים אהובים מהסדרה בניחוח קוקוס המכיל ג'ל רחצה, קרם גוף וקצף אמבט.

מוצרי הקולקציה: קיט מסכות פנים " OH MY GOD" שלישיית מסכות בד לפנים מחיר: 30 שקל.

הבאלם של רג'ינה פלנג'י (פיבי) באלם לשפתיים בניחוח דובדבן מחיר 25 שקל

מארז בניחוח קוקוס מכיל: ג'ל רחצה, קרם גוף וקצף אמבטיה מחיר 50 שקל

את הקולקציה החדשה של "חברים" ניתן להשיג בסניפים נבחרים ואתר סופר-פארם אונליין

מוצרי טיפוח של "חברים" נחתן בסופר פארם. יח"צ,
מוצרי טיפוח של "חברים" נחתן בסופר פארם. טווח מחירים: 25-50 שקל, סופר פארם/יח"צ

חדש מד"ר פישר: שמן גוף לתינוק מועשר בשמן שקדים

קמיל בלו סנסטיב שמן גוף לתינוק המועשר בשמן שקדים החדש של ד"ר פישר, מכיל שמנים ותמציות אשר מעשירות את עור התינוק בלחות לה הוא זקוק, נספג בקלות ובמהירות ומותיר את העור חלק ורך למגע.

שמן הגוף לתינוק הינו היפואלרגני, ועבר גם מבדק סנסטיב המעיד על התאמה לעור עדין ורגיש במיוחד. הנוסחה הייחודית איננה מכילה פראבנים, סיליקונים, חומרים משמרים, SLS ,SLES, והיא מוצעת בריח עדין לחוויית שימוש נעימה במיוחד.

מחיר מומלץ לצרכן: 18 שקל. תכולה: 200 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק, הפארם ובחנויות הנבחרות, כעת במחירי היכרות לרגל ההשקה.

ד''ר פישר קמיל בלו סנסיטיב שמן גוף מועשר בשקדים. יעל האן,
ד''ר פישר קמיל בלו סנסיטיב שמן גוף מועשר בשקדים. המחיר: 18 שקל/יעל האן

מותג האיפור היוקרתי והמקצועי בובי בראון משיק עיפרון גבות חדש ואולטרה-מדויק

MICRO-Brow Pencil, עיפרון הגבות החדש והאולטרה-מדויק של בובי בראון עם צבע אמיתי התואם למראה הטבעי, המאפשר עיצוב גבות מקצועי ומדויק ללא מאמץ תוך הקפדה על פרטים ומילוי מקומי של אזורים דלילים.

הקצה המדויק, דמוי העט, מאפשר ליצור קווים עדינים ביותר, המחקים את מראה שערות הגבה תוך שהם מגדירים, ממלאים, מצלילים ומעצבים מחדש את הגבות למראה הרצוי לך. הגבות נראות מלאות יותר ובמראה טבעי.

הפורמולה העשירה והקרמית עמידה במים, לחות וזיעה, וכוללת תערובת שמנים מרככים ושעוות המעניקים משיחה חלקה ללא מאמץ הצובעת את הגבה בגימור צבע חד, ברור ואחיד למשך 24 שעות.

בהתאם לפילוסופיה הייחודית של בובי בראון הדוגלת בשיפור היופי הטבעי, העפרון החדש זמין ב-10 גוונים בהשראת קשת הצבעים הטבעית של גבות.

המחיר: 150 שקל. להשיג בחנויות המותג ובאתר https://www.bobbibrown.co.il/

עפרון גבות בובי בראון 150 שקל micro brow. יח"צ חו"ל,
עפרון גבות בובי בראון 150 שקל micro brow/יח"צ חו"ל

מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו-יורק משיק קרם סומק צ'יק היט (CHEEK HEAT)

מותג האיפור מס' 1 בעולם⃰, מייבלין ניו-יורק, ממשיך לעקוב אחר הטרנדים הבינלאומיים בעולם האיפור ומשיק קרם סומק צ'יק היט ((cheek Heat במרקם קרמי בעל פורמולה אוורירית וקלילה, המכיל פיגמנטים ליצירת מראה סומק טבעי. הצ'יק היט מגיע בשלושה גוונים שונים.

הגוונים נעים על פלטת ורודים ואדומים ומציעים מראה סמוק ורוז'י כיאה לכניסתה של עונת האביב. הסומק מתאים למראה האיפור ה'פרש' והבריא שלכד את עינינו בשנים האחרונות - להיות מאופרת בקווים בלתי מורגשים וכמה שיותר טבעיים.

הצ'יק היט מוצע בשפופרת נוחה למריחה היגיינית, כאשר כל לחיצה מוציאה את הכמות המדויקת הנדרשת למראה האופטימלי.

מחיר מומלץ לצרכן: 35 שקל לרגל ההשקה החדשה - מבצע בחודש מרץ: קונסילר IAR + סומק צ'יק היט החדש ב-70 שקל ניתן להשיג ברשתות השיווק, הפארם ובפרפומריות נבחרות

קרם סומק צ'יק היט מייבלין ניו יורק, 35 שקל. יח"צ חו"ל,
קרם סומק צ'יק היט מייבלין ניו יורק, 35 שקל/יח"צ חו"ל

* * * * משהו ללבוש * * * *

מותג האופנה הבינלאומי GUESS מציג את קולקציית אביב-קיץ 2022!

המותג הבינלאומי קובע טון של טרנדים אופנתיים לצד ערכים כמו שמירה על איכות הסביבה המזוהה איתו במיוחד ומציג קולקציה מוקפדת, צבעונית ואיכותית שמושקת עתה בישראל.

הקולקציה מתפארת בפלטת גווני פסטל כאשר באביב אנו מתחילים לראותם על סוגי בדים שונים מסריגים דקים לכותנה, שמלות צמודות, חולצות סריג וגופיות. פריטים רבים נושאים פרינטים פרחוניים ומשובצים, דיטיילים מתחרה מעוטרת בשמלות חגיגיות, שמלות משי עם פרינט פרחוני וחלק, חגורות עם אבזם גדול ועוד.

קטגוריית האקטיב מתאפיינת בגוונים טרופיים מהפנטים כמו ירוק, כתום, ורוד פוקסיה, טורקיז וכחול עז ומבחינת גזרות ניתן יהיה לראות שרוולים נפוחים, חולצות, שמלות קולר, אוברולים, מכנסי דגמ"ח, בגדי גוף עם שרוול ארוך או ללא.

טווח המחירים: 150-800 שקל. את הפריטים ניתן יהיה למצוא ברשת חנויות GUESS ברחבי הארץ, באתר הקבוצה: www.globalonline.co.il ובמאות נקודות סיטונאיות ברחבי הארץ.

קולקציית הקיץ של GUESS. יח"צ חו"ל,
קולקציית הקיץ של GUESS' אביב-קיץ 2022/יח"צ חו"ל

ליוויס מציגה שיתוף פעולה אייקוני עם משפחת סימפסון לאביב-קיץ 2022

הקולקציה משלבת את הדמויות האהובות של הסדרה - בפרטים נוסטלגיים טרנדיים של המותג. שיתוף הפעולה The Simpsons™ x Levi's משקף באופן נוסטלגי את חוויית בית הספר דרך עיניהם של תלמידי ספרינגפילד, העיר הבדיונית בה מתגוררת משפחת סימספסון. הקולקציה מדגישה את האייקוניות שברגעים הבלתי צפויים והאקסצנטריים בחייו של מתבגר בבית ספר וחוגגת אותם בזכות המוזרות שלהם.

הקולקציה נוצרה בהשראת נקודת המבט הסאטירית של סדרת הטלוויזיה משפחת סימפסון ובולט בה הצבע הצהוב האייקוני המזוהה עם הסדרה. ההדפסים שנבחרו מביאים לידי ביטוי את הסרבול של גיל ההתבגרות דרך עדשה צעירה והאביזרים שעוצבו משלבים צבעי פופ בהשראת הסדרה עם הדמויות האהובות.

טווח מחירים: 149-679 שקל. ניתן להשיג בחנויות Levi's ובאתר פקטורי54 https://www.factory54.co.il/women-designers-levis

levis x the simpsons (499 מכנס) סריג 399. יחסי ציבור,
levis x the simpsons: המחיר: מכנסיים 499 שקל, סריג 399 שקל/יחסי ציבור

גולף קידס, פותחים את האביב עם קולקציה נוצצת מעולם הפנטזיה

לבנים הטרנד הבולט הוא מכנסיים קצרים וחולצת אריג מבד טרטרה רך ונשפך או מכנסיים קצרים במראה ספורטיבי בשילוב חולצת אריג פשתן.

לאלו שאוהבים צבעים שטופים במראה צרפתי, ימצאו לוק מונוכרומטי של ברמודה עם גומי וחולצת פשתן באותו הגוון. להשלמת הלוק נעלי סניקרס תואמות ונעלי סירה כמו כן כובעים תיקים ואביזרי שיער במראה תואם.

המחירים בקולקציה: 30-190 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות גולף קידס בפריסה ארצית.

גולף קידס קולקציית אביב-קיץ 2022 לקראת החגים. דור שרון,
גולף קידס קולקציית אביב-קיץ 2022 לקראת החגים/דור שרון

* * * * אביזרי אופנה * * * *

ג'ניפר לופז, כוכבת הפופ והשחקנית הבינלאומית ג'ניפר לופז תככב בקמפיין החדש לקולקציית משקפי השמש דולצ'ה וגבאנה, לצד הדוגמן האנגלי דיוויד גנדי. הקולקציה מציגה דגמים המשלבים בין עוצמתיות אייקונית לחושניות על זמנית, כמו לופז עצמה.

בקמפיין החדש של משקפי השמש לאביב-קיץ 2022, השניים מביאים לידי ביטוי את העולם של דולצ'ה וגבאנה כפי שהוא נתפס בצילומים החוצים את גבולות הזמן ומעניקים ביטוי אוניברסלי לסגנון המובהק של בית האופנה.

הקמפיין מצולם על ידי צמד צלמי האופנה מרט אלאס ומרקוס פיגוט הידועים משלב בין מודרניות ומסורת סיציליאנית נמרצת לצד אלגנטיות ופיתוי, הוא חוגג את היופי המהווה מאז ומעולם אחד מערכי היסוד של דולצ'ה וגבאנה.

האופי העז, העוצמתי והאייקוני של הדגמים החדשים של קולקציית משקפי Dolce&Gabbana מתגלה בתמונות מרשימות אלה: לא רק אביזרי אופנה, אלא הצהרה ממשית של אישיותם הייחודית של המרכיבים אותם.

דולצ'ה גאבנה. יח"צ חו"ל,
קמפיין החדש של משקפי השמש לאביב-קיץ 2022, דולצ'ה וגבאנה/יח"צ חו"ל

קולקציית האביב 2022 של רשת הבורסה לתכשיטים

יעל אלקנה מככבת בקמפיין זו עונה השלישית של הרשת ומציגה מגוון רחב של תכשיטים לקולקציית חג
ססגונית.

קולקציית אביב קיץ 2022 של רשת הבורסה לתכשיטים חגיגית וצבעונית התיאום עם הטרנדים החמים בעולם האופנה. תכשיטי הקולקציה הקיצית משובצים יהלומים לבנים ושחורים, אבני חן צבעוניות בחיתוכים מרהיבים וקולקציית פנינים מרהיבה שיקפיצו כל לוק ויהפכו אותו ליוקרתי.

את הקולקציה החדשה ניתן להשיג ברשת חנויות הבורסה לתכשיטים ב-15 סניפי הרשת ברחבי הארץ או באתר הרשת www.thebursa.co.il.

קולקציית אביב 2022 הבורסה לתכשיטים. איתן טל, קולקציית אביב-קיץ 2022, רשת הבורסה לתכשיטים,
קולקציית אביב 2022 הבורסה לתכשיטים/איתן טל, קולקציית אביב-קיץ 2022, רשת הבורסה לתכשיטים

מותג התכשיטים DANON משיק קולקציית אביב - קיץ 2022 Spring Summer

הקולקציה החדשה מציגה תכשיטים יומיומיים-אורבניים, עם קריצה טרנדית לעבר עשיר של תכשיטים אייקוניים, קלאסיים ועל-זמניים.

הקולקציה כוללת מגוון פריטים, שעשויים כולם בעבודת יד במפעל בוטיק תל-אביבי: שרשראות חוליות שניתן לשלב יחד, טבעות, עגילים וצמידים המצופים זהב 24 קראט או כסף טהור, חלקם משולבים קריסטלים של סברובסקי מסוגים שונים ופניני מים מתוקים.

האסתטיקה הקלאסית של הפריטים מאפשרת לשלב אותם בדרכים חדשות ומקוריות ובכך ליצור רבדים חדשים, שמעניקים כבוד להיסטוריה מתוך התכווננות להווה וכמיהה לעתיד. התכשיטים בקולקציה קרויים בשמות רחובות מרכזיים בערים הגדולות, כמו: לונדון, ניו-יורק ופריז.

כל התכשיטים משקפים את הרוח העיצובית של החברה, הידועה בעיצוב וייצור קולקציות תכשיטים על פי הטרנדים המובילים בעולם האופנה.

טווחי המחירים לצרכן: טבעות החל מ - 149 שקל | שרשראות החל מ - 199 שקל | צמידים החל מ - 149 שקל | עגילים החל מ - 139 שקל. את התכשיטים ניתן להשיג באתר החברה https://danon-jewellery.co.il/

תכשיטי דנון קולקציית אביב-קיץ 2022 טבעת וישי זהב 129 שקל, .לרושל 169 שקל קולמר 139 שקל. אלכס ליפקין,
תכשיטי דנון קולקציית אביב-קיץ 2022 טבעת וישי זהב 129 שקל, לרושל 169 שקל, קולמר 139 שקל/אלכס ליפקין

חדש מ- G-SHOCK: שעון ברצלונה במהדורה מוגבלת

מותג השעונים G-SHOCK מבית הענקית היפנית CASIO, הידוע בשעוניו הבלתי שבירים, מציג שעון יד לגברים מכורי כדורגל המעוצב בהשראת קבוצת הכדורגל הספרדית ברצלונה.

השעון כולל ערבוב תוסס של ספורט - אלגנטי ומעוצב בצבעי המדים האיקוניים של המועדון בעבר ובהווה כחול, צהוב ואדום. הקשר של השעון לעולם הכדורגל והספורט לא מסתיים בעיצובו בלבד, שכן מכיל פונקציות שימושיות רבות המיועדות לספורטאים בכל רמה. כך, כולל סטופר עם פיצול זמנים, טיימר, ארבעה שעונים מעוררים עם נודניק, תאורת לד עוצמתית, תאריכון אוטומטי ועוד.

בנוסף, השעון כולל קישוריות בלוטות' אלחוטית המאפשרת לערוך ניתוח תוצאות אימונים דרך אפליקציית MOVE הניתנת להורדה בחינם לטלפון הנייד המבוסס מערכות הפעלה אפל או אנדרואיד.

המחיר: 1,070 שקל. ניתן להשיג את השעונים של המותג G-SHOCK בחנויות השעונים המובחרות ובאתר היבואן.

שעון g-shock ברצלונה במהדורה מוגבלת 1070 שקל. יח"צ חו"ל,
שעון g-shock ברצלונה במהדורה מוגבלת 1,070 שקל/יח"צ חו"ל

CAROLINA LEMKE BERLIN מציגה קולקציית שמש חדשה לקיץ 2022

קרולינה למקה ברלין מציגה את קולקציית קיץ עם מסגרות מדויקות המתכתבות עם טרנדים בולטים מעולם האופנה.

מסגרת חתולית - נכונה ומקבלת אינטרפרטציות מגוונת. העונה נראה הרבה BLACK RETRO CATEYE, עם זוויות משקפיים יותר בולטות ומעזות. גם צבעים בהירים כמו לבן, בז', נוד וחול יבלטו בנוף החתולי בנוסף עדשות מראה זהובות וכסופות ישתלבו בטרנד בעזרת שילובן עם מסגרות מתכת קטנות.

מסגרת אוברסייז - קלאסיקה בעיצומה. העונה משקפי האוברסייז גדלו עוד. מסגרות אצטט שחורות, מסיביות ולא מתביישות, או אלטרנטיבה חמימה יותר - מנומרים ומרבלים קלאסיים לצד שילובים יותר ייחודיים וצבעוניים שנכנסים תחת הגדרות "הנימור".

מסגרת טייסים - זו שתמיד אפשר TO SHARE עם הבן זוג. גם כאן בגזרת האצטט אפשר למצוא שילובים קלאסיים של עדשות ירוקות ומסגרות בנימורים שונים.

מסגרת SLIMLINE - קווים צרים ומחמיאים. רמה נכונה של מינימליזם ודיוק בהשראת הניינטיז. ממש כמו השמלה השחורה גם כאן כל אחת צריכה שתהיה לה.

LITTLE BLACK FRAME - העונה מתיחת הגבול במסגרות הצרות בא לידי ביטוי בזוויות מיוחדות שמוסיפות שיק וגלאם ובתוספת צבעוניות עזה ולא מתפשרת לכל מי שאימצה את טרנד הקולור בלוק מכף רגל עד ראש ורוצה גם את "השיידס" שלה בגוון מדויק.

מסגרת D - סגנון נצחי ולוהט! גימור עליון ישר וצר מספיק כדי להציג את קו הגבה. הסגנון נקרא כך מכיוון שהוא דומה לאות D שכובה על צידה, יש שמכירים אותו גם בשם "חצי ירח".

טווח מחירים משקפי שמש: 229-279 שקל, זוג שני ב-50% הנחה, להשיג בסניפי קרולינה למקה ברחבי הארץ ובאתר האונליין www.carolinalemke.co.il

בר ואסי לקרולינה למקה ברלין קיץ 2022. רפי דלויה,
בר ואסי לקרולינה למקה ברלין קיץ 2022/רפי דלויה

* * * * משהו לשתות * * * *

"פרימור" משיקה מהדורה מחופשת לרגל פורים:

מהדורה חגיגית וססגונית במיוחד לפרימור: 100% מיץ תפוזים סחוט טבעי בבקבוק 2 ליטר ישווקו בעיצוב של תחפושת זברה ובאווירת טבע פראי. המיצים המחופשים של פרימור ישווקו בכל רשתות המזון לקראת פורים למשך כשבועיים ויהפכו כל שולחן לחגיגי ושמח במיוחד. בנוסף, מציע מותג "פרימור" לצרכני המיצים הסחוטים, להתחפש, להצטלם ולהשתתף בהגרלה, זאת באמצעות פעילות דיגיטל ייעודית.

"פרימור" הינו מותג מוביל בישראל בייצור ושיווק מיצים סחוטים ומצוננים, בנוסף למיצים סחוטים ומצוננים מייצרת פרימור מגוון רחב של משקאות קלים, מיצים ונקטרים מבוססי פרי בעלי אורך חיי מדף ארוכים וכן רכזי פירות לשוק המוסדי.

מחיר מומלץ לצרכן: 27-33 שקל לבקבוק 2 ליטר. להשיג בכל רשתות המזון ברחבי הארץ.

מיץ תפוזים סחוט טבעי של פרימור במהדורה מחופשת לפורים צילום. רוני ברוקס,
מיץ תפוזים סחוט טבעי של פרימור במהדורה מחופשת לפורים: 27-33 שקל/רוני ברוקס

לראשונה ובמיוחד לישראל מהדורת גלנפידיך 12 שנה אמריקן אווק כשר

חברת המשקאות המובילה "הכרם", היבואנית הבלעדית של מותג הסינגל מאלט המעוטר והנמכר "גלנפידיך", גאה להביא ארצה את גלנפידיך 12 אמריקן אווק, גרסה חדשה וכשרה.

גלנפידיך 12 אמריקן אווק הכשר נוצר במיוחד לשוק הישראלי וזאת בעקבות שיתוף פעולה ייחודי בין חברת הכרם למזקקה, תהליך הנמשך כשנתיים במהלכו נבחנו גרסאות שונות עד שנמצא הביטוי המושלם.

האמריקן אווק 12 מתיישן אך ורק בחביות אקס-ברבן מאלון אמריקאי, זאת בניגוד ל-12 שנים הקלאסי אשר חלקו מתיישן גם בחביות שרי. יישון וויסקי בחביות שרי יוצר את בעיית הכשרות, שכן היין שממנו הוכן השרי לא כשר ולכן הוויסקי שהתיישן בחבית כזאת לא יהיה כשר. חביות האלון האמריקאי מעניקות לוויסקי שילוב טעמים של מתיקות ויובש, באף מתיקות עדינה של סוכריות חמאה וקרמל, לה נוספים תבלינים כמו קינמון וניחוח ווניל ועץ יבש, החך מתחיל במתיקות אשר מתחלפת בעץ ובתבלינים יבשים, קליפות תפוח ירוק, עם תחושה מעט אדמתית וסיומת ארוכה ועדינה.

מחיר מומלץ לצרכן: 189 שקל, תכולה: 700 מ"ל. אחוז אלכוהול: 40%. להשיג בחנויות הנבחרות.

glenfiddich_12yo_bottle_kosher2. יח"צ,
glenfiddich 12yo, המחיר: 180 שקל/יח"צ

* * * * משהו לבית * * * *

חדש מ'סולתם': פלנצ'ת פסים עגולה וחדשנית מסדרת Culinary

פלנצ'ה עגולה 26 ס"מ, של סולתם כלי בישול מסדרת קולינרי הינה פלטת צלייה איכותית, עשויה מיציקת אלומיניום, בתהליך יציקה רב שכבתי, עם ציפוי Non stick איכותי בגימור שיש, עם פסי צריבה, לשימוש מופחת בשמן וניקוי קל ומהיר.

הפלנצ'ה העגולה כוללת פסי גריל לצלייה, עם תחתית בסיס בעלת עובי יוצא דופן, דבר המבטיח העברת חום שווה ויעילה לכל התבשיל וכן שמירה על חום בדרגה גבוהה, מכסה זכוכית עם ידית ארגונומית מבודדת מחום עם שקע ייעודי להנחת אביזר הבישול.

הפלנצ'ה מתאימה לכל סוגי הבישול: צלייה, אפיה ובישול ושמירה על חום וטריות המזון בכל עת על ידי כיסוי המשטח ובנוסף מתבלטת ככלי נוח ויפה המאפשר את כל צורות ההגשה למרכז שולחן והיא מתאימה לשימוש בתנור, מדיח כלים, לשטיפה ידנית או מדיח כלים ומתאימה לכל סוגי הכיריים.

המחיר לפלנצ'ה עגולה: 180 שקל. להשיג ברשת חנויות 'סולתם' ובחנויות כלי בית ומטבח המובחרות
ובאינטרנט: https://soltam.co.il/

פלנצה עגולה של סולתם 180 שקל. גל בן זאב,
פלנצה עגולה של סולתם 180 שקל/גל בן זאב

לכבוד יום קופסת האוכל הבינלאומי מותג קופסאות האוכל Sistema מציג: Sistema TO GO

סדרת מוצרי סיסטמה TO GO הינה סדרת מוצרים ואחסוניות המעוצבות ומותאמות לנשיאה של מזון לגן, לבית הספר, למשרד, לספורט, לפיקניק ולפעילויות מחוץ לבית.

סיסטמה כוללת מגוון רחב של כלי אחסון להכנת ארוחות מסוגים שונים, כגון כריכים, סלטים, ואף קופסאות מיוחדות להכנת ארוחות בנטו, וכמו כן ארוחות להרכבה שכוללות ירקות טריים, יוגורט, פירות, רטבים ותבשילים, שאת כולם ניתן להניח בקופסה אחת שמחולקת למגשים ותאים נפרדים ומיכל מיוחד לרטבים.

בסדרה ניתן לראות מגוון קופסאות אוכל ובקבוקי שתייה. מדובר במוצרים רב-פעמיים, ידידותיים לסביבה, מעוצבים וצבעוניים ,עשויים פלסטיק איכותי תוצרת ניו זילנד, ללא BPA, ניתנים לשימוש במקפיא ובמדיח כלים.

טווח מחירים: 24-65 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות ארקוסטיל קיצ'ן ובמגוון חנויות נוספות לכלי בית.

sistema סדרת to go. מאגר תמונות מילניום,
sistema סדרת to go. טווח מחירים: 24-65 שקל/מאגר תמונות מילניום

מותג כלי הבישול והאפיה roso משיק את סדרת הסירים החדשה Black Rock - סירים פונקציונאליים בעיצוב אורבני

סדרת הפרימיום עוצמתית הכוללת כלי בישול איכותיים, המתאפיינים בפונקציונאליות גבוהה לצד עיצוב אורבני ומודרני, עם גימור אדג'י מחוספס והיא כוללת סירים, מחבתות וסוטאז'ים בציפוי שיש שחור בשילוב מתכת חזקה במיוחד, סירים ומחבתות מיציקת אלומיניום מחושלת עם תחתית אינדוקציה וציפוי נונסטיק בעל שלוש שכבות בעיצוב שיש שחור המונע את הידבקות המזון.

ידיות המחבת, הסירים והסוטאז'ים עשויות מפלדת אל חלד יצוקה מעוצבת בגימור מט. הסדרה מתאימה לבשלנים המחפשים כלים חזקים המתאימים גם לבישול ארוך בתנור. הסדרה כוללת מחבתות 24/28 ס"מ, סוטאז' 24/28 ס"מ, סירים 20/24/28 ס"מ.

המחירים: 249-639 שקל. מבצע 30% עד ה-30.3: 175-450 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר

סדרת black rock roso להשיג ברשת cook and bake. יח"צ,
סדרת black rock roso להשיג ברשת cook and bake/יח"צ

לקראת חג הפסח - חברת 'אינטרסן' משיקה חבילת אביב מהודרת וחסכונית

יבואנית המותגים הבינלאומיים מעולמות ההיגיינה, מטבח ותינוקות, מציעה חבילת אביב חדשה המאגדת בתוכה מגוון מוצרים חיוניים ושימושיים בכל בית בישראל ממגוון מותגי החברה, המוצעת בהנחה משמעותית.

החבילה כוללת: מארז 80 כפפות ניטריל עבות ללא אבקה מבית איזי טאץ', מבית המותג הוסטס רביעיית מטליות מיקרופייבר משובחות עם ספוג, זוג מטליות פלא מיקרופייבר עם חור למגב לניקוי רצפות, חבילת 36 אטבים בעלי אחיזה רחבה, 15 יחידות שקיות ריצ'רץ' ענקיות להקפאה, נייר אפייה באריזה עם סכין חיתוך 25 מטרים, 100 יחידות קיסמי שיניים עם חוט דנטלי, 25 צלחות ו- 25 מרקיות מתכלות עשויות קנה סוכר טבעי, מארז 16 כוסות נייר עם מכסים וחבילת 100 פלסטרים במגוון גדלים מבית המותג סאני פלסטר.

מחיר החבילה: 138 שקל. במקום 203.70 שקל (שווי המוצרים). המוצרים מגיעים ארוזים בקופסא ממותגת מבית אינטרסן. שליחות עד בית הלקוח בטווח של 2 עד 8 ימי עסקים. המשלוח חינם ברכישה מעל 300 שקל. ניתן להשיג באתר היבואן www.Intersun.co.il

חבילת אביב בהנחה מבית היבואן אינטרסן 137.90 שקל במקום 203.70 שקל. אפרת אשל,
חבילת אביב בהנחה מבית היבואן אינטרסן 137.90 שקל במקום 203.70 שקל/אפרת אשל

* * * * משהו לילדים * * * *

חדש מאודיוקר: אוזניות לילדים BuddyPhones Connect מתקפלות עם סט מדבקות לצביעה ועיצוב בהתאמה אישית

האוזניות מגיעות במגוון צבעים, עשויות מחומרים ידידותיים ועמידים לילדים, BPA Free עם קשת ראש גמישה במיוחד למניעת שברים, אופציה להאזנה משותפת בעזרת מפצל שמע מובנה על כבל בטוח שלא מסתלסל, הגבלת ווליום ששומרת על חוויות שמיעה בטוחה עד 85 דציבלים כרית אוזנייה היפו-אלרגנית ומיקרופון עם לחצן בקרה.

המחיר: 99 שקל. ניתן להשיג: ברשת חנויות KSP

אודיוקר אוזניות buddy phones99 שקלים לילדים. יח"צ,
אודיוקר אוזניות buddy phones99 שקלים לילדים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully