וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאן במקסימום: לאה שנירר משיקה ערכת אימון וסרטונים מקוונים

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 19:36

מנטורית הגוף והנפש, לאה שנירר, מחדשת לקהל הישראלי ומשיכה לראשונה ערכת הפילאטיס אולטימטיבית לאימונים בכל מקום. הערכה תאפשר, לצד האביזרים, גם אימוני אונליין בהדרכתה של שנירר וזאת באמצעות סריקת הברקוד שמתלווה לאריזה

לאה שנירר, אושיית הפילאטיס אשר הייתה אחת מתלמידותיה של ג'יין פונדה האגדית, מחלוצות האירובי בשנות ה-80, הפכה בעצמה למורה ולימדה בחו"ל ובארץ וצברה ניסיון של שנים בתחום האירובי ולימים התמקצעה בשיטת הפילאטיס ומאז ועד היום מזה 22 שנים היא בעלת סטודיו המוביל בישראל, מדריכה ומנטורית סוחפת.

מארז האימונים של לאה שנירר: המחיר: 299 שקל, להשיג ברשת מגה ספורט. אפרת אלון שמרי,
מארז האימונים של לאה שנירר: המחיר: 299 שקל, להשיג ברשת מגה ספורט/אפרת אלון שמרי

אימוני אונליין בהדרכת המנטורית

מתוך ניסיונה המגוון והרב, יצרה שנירר, יחד עם חברתה המפיקה ליאת מוליוב, את מארז הפילאטיס האולטימטיבי שמותאם לפעילות גופנית לפי רמת היכולת האישית. הערכה כוללת מגוון מוצרים מומלצים להתעמלות in/out door יחד עם אימוני אונליין קצרים בהדרכתה לביצוע בשילוב האביזרים. הערכה מגיעה עם ברקוד אישי אותו ניתן לסרוק ומיד להגיע לאימונים המקוונים של המנטורית.

פאן לה במקסימום. מארז לאה שנירר, 299 שקל. אפרת אלון שמרי,
פאן לה במקסימום. מארז לאה שנירר, 299 שקל/אפרת אלון שמרי

"אין תירוצים והכול עניין של סדר עדיפויות"

לדברי לאה שנירר: "סוד ההצלחה עבורי, הוא ההתמדה וכוח הרצון. חיפשתי את הפתרון המושלם שיכול מצד אחד להביא אותי כאדם מקצועי ואופטימי לאלו שאינם יכולים להגיע אליי לסטודיו ומצד שני רוצים את הליווי, החיזוק והמוטיבציה שלי, חשוב לי להנגיש את עצמי ואת המוטיבציה שלי ולהוכיח שאין תירוצים והכול עניין של סדר עדיפויות, נכונות ורצון".

אביזרים בערכת האימונים של לאה שנירר לאימוני בכל מקום. אפרת אלון שמרי,
אביזרים בערכת האימונים של לאה שנירר לאימוני בכל מקום/אפרת אלון שמרי

אימון שהוא פאן במקסימום

"יחד עם חברתי הטובה ואחת מתלמידותיי, המפיקה ליאת מוליוב יצרנו מארז בו השקענו מחשבה בכל פרט מבחירת המוצרים הנלווים ועד רמת האימונים, אורך האימון, היחס האישי והתכנים. כל מי שירכוש את המארז יוכל לחוות אותי במקסימום בזמן שאני מלווה אותו".

בין המוצרים: מזרון פילאטיס, כדור אובר-בול, גומיות לפי דרגות קושי וסליידרים כאשר כל המוצרים ארוזים בתיק קל ונוח לנשיאה. לערכה מצורף קוד סריקה ייעודי לאתר נחיתה עם אימונים אישיים עם שנירר ובכל אימון שימוש במוצר אחר שבערכה. כל שיעור מתמקד באביזר אחר וניתן לשלב בין השיעורים וליצור את האימון האולטימטיבי באורך של כ-40-45 דקות.

מזרן אימון לאה שנירר, נמכר כחלק מערכה לאימונים בכל מקום. אפרת אלון שמרי,
מזרן אימון לאה שנירר, נמכר כחלק מערכה לאימונים בכל מקום/אפרת אלון שמרי

פרסונה מקצועית ותוססת

שנירר ומוליוב, שמתאמנת אצל המנטורית בהרצליה כבר שנים, מצאו יחד את הפתרון המושלם לאימוני פנים וחוץ מודרכים המציגים את הפרסונה המקצועית והתוססת של לאה בסרטונים מלאי אנרגיה, אופטימיות ופאן שכולנו צריכים ומחפשים בזמן האימון.

המחיר: 299 שקל. ניתן להשיג בלעדית באתר וברשת "מגה ספורט" מקבוצת אם ג'י אס (MGS) הפועלת עם למעלה מ-70 סניפים בכל רחבי הארץ או באתר מגה ספורט בכתובת: https://megasport.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully