וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיסה נעימה: הבינלאומי משיק תכנית הטבות מפתיעה

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 11:47

קצת אחרי כולם: הבנק הבינלאומי משיק את Beyond, תכנית הטבות לעולמות התעופה והתיירות, במסגרתה יוכלו לקוחות הבנק, שיזמינו כרטיס אשראי בנקאי Beyond, לצבור נקודות ביחס ההמרה שעל פי הבנק הוא הטוב בישראל

הבנק הבינלאומי משיק תוכנית הטבות Beyond שמציעה עולם של חוויות והטבות ללקוחות הבנק בתחום התיירות והתעופה. לקוחות הבנק שיחזיקו כרטיס אשראי בנקאי Beyond (כרטיס מסוג גולד, כרטיס פלטינום וכרטיס זהב עסקי לעסקים קטנים) יוכלו לצבור נקודות כאשר כל נקודה שוות ערך ל-1 שקל עבור מימוש באתר Beyond שיושק בקרוב.

מבנק הבינלאומי נמסר כי תכנית Beyond מציעה את יחס הצבירה הטוב ביותר מבין מועדוני התעופה, שקיפות בצבירת נקודות ובנוסף גם מאפשרת ליהנות מהטבות של חברות האשראי

BEYOND - תכנית ההטבות של הבנק הבינלאומי. יח"צ,
BEYOND - תכנית ההטבות של הבנק הבינלאומי/יח"צ

אירועי ספורט, מופעים וחופשות קונספט

אתר Beyond שיעלה בקרוב, יהיה אתר ייעודי רק ללקוחות הבינלאומי, הוא יוקם ויתופעל על ידי חברת התיירות המובילה איסתא, ויציע מגוון רחב של הטבות וחוויות בעולמות הנופש והפנאי בארץ ובחו"ל, אותן ניתן יהיה לרכוש גם בנקודות הנצברות של Beyond כמו: טיסות למגוון ענק של יעדים עם מגוון חברות תעופה מקומיות וזרות, הן חברות סדירות והן לואו קוסט, מלונות בארץ ובחו"ל, אירועי ספורט בחו"ל, מופעים וחופשות קונספט כגון יוגה, גלישה, אקסטרים וכו'..

לקוחות Beyond ייהנו גם מהטבות נוספות ללא חיוב בנקודות למשל: כניסה זוגית חינם לטרקלינים במסגרת smart delay בעיכוב טיסה, 1% עמלת המרת מט"ח (*בכרטיסי פלטינום חדשים בלבד), הטבת שליחות מט"ח עד הבית, הנחה של 25% בביטוח לנוסעים לחו"ל, הטבות צרכנות של חברות כרטיסי האשראי כמו מבצעי 1+1 ושפע אטרקציות (כולל כפל הטבות).

בקרוב: אתר BEYOND - תכנית ההטבות של הבנק הבינלאומי. יח"צ,
בקרוב: אתר BEYOND - תכנית ההטבות של הבנק הבינלאומי/יח"צ

חינם ללקוחות VIP: נהג פרטי וחבילת ספא

עוד מציעה Beyond, הטבות מיוחדות ללקוחות שירכשו חופשה למשל: שדרוג VIP בחינם למזמינים חבילה להופעה בחו"ל של קולדפליי ואדל, שדרוגים לכרטיסים של רבע גמר ליגת האלופות, כרטיס למופעי מיוזיקל במתנה למזמינים חופשה ללונדון או ניו יורק, נהג פרטי מהשדה למלון למזמינים חופשות באמצעות הכרטיס, חבילת ספא זוגית חינם למזמינים נופש במלונות ישרוטל קולקשיין ועוד.

צבירת הנקודות מחושבת לפי יחסי צבירה משתנים בהתאם למחזור העסקאות החודשי בכרטיס Beyond, כאשר קיימים 3 סטטוסים אשר נקבעים כל חודש בהתאם לרמת ההוצאות בכרטיס: Plus, Priority, Premier ולמעשה כל חודש מהווה הזדמנות חדשה לצבירה לפי יחס משופר.

יחס ההמרה המקסימלי הוא נקודה בגין רכישה בארץ של 160 שקל. על עסקאות בחו"ל או באונליין חו"ל באתרים בינלאומיים הלקוח צובר פי 2 נקודות וניתן להגיע לצבירה של נקודה ברכישה בשווי של 80 שקל. בעתיד יוכלו הלקוחות ליהנות גם מקבלת נקודות בגין פעולות בנקאיות.

יתרון נוסף הוא שהלקוח יכול להתעדכן מדי יום בצבירת הנקודות באתר ובאפליקציית הבנק. מצטרפים חדשים יקבלו מתנת הצטרפות של 50 נקודות.

BEYOND - תכנית ההטבות של הבנק הבינלאומי. יח"צ,
BEYOND - תכנית ההטבות של הבנק הבינלאומי/יח"צ

"המטרה: שיפור הצעת הערך ללקוחות"

יתרון ייחודי לBeyond - מתאפשרת צבירה משותפת לכלל כרטיסי Beyond שבחשבון המשותף. כל כרטיס צובר על בסיס הפעילות שלו, אך הנקודות נסכמות יחד בחשבון ומאפשרות ליהנות מצבירה גבוהה יותר של הנקודות כמשפחה. הנקודות יהיו בתוקף למשך 12 חודשים.

רון גריסרו סמנכ"ל וראש החטיבה הבנקאית בבנק הבינלאומי: "הבינלאומי, כבנק מחולל תחרות, מקדם מהלכים שמטרתם שיפור הצעת הערך ללקוחות תוך דגש על דיגיטל מתקדם ויעיל בשילוב שרות ייעוצי מקצועי ואישי. הבינלאומי היה הראשון, שהשיק את מערכת מולטי בנק שמאפשרת השוואה בין שירותים פיננסים במסגרת הבנקאות הפתוחה וזאת מתוך מטרה לשפר את הצעת הערך ללקוחותיו. היום משיק הבנק מהלך נוסף ללקוחותיו- תוכנית נאמנות ייחודית ומתקדמת, מהלך שמטיב את הצעת הערך של הבינלאומי ללקוחותיו ומאפשר להם לקבל הטבות וחוויות ייחודיות".

תכנית ההטבות beyond מאפשרת צבירה משותפת של כל הכרטיסים באותו החשבון. יחסי ציבור,
תכנית ההטבות beyond מאפשרת צבירה משותפת של כל הכרטיסים באותו החשבון/יחסי ציבור

"Beyond - מעבר לשגרה, למוכר ולידוע"

רעות עצמוני-כהן, מנהלת תוכנית הנאמנות Beyond בבנק: "Beyond מייצרת ערך אמיתי ומשמעותי ללקוחות ומאפשרת להם ליהנות מעולם רחב של חוויות שהן מעבר לשגרה, ומעבר למוכר ולידוע כשם התוכנית - Beyond. יצרנו חווית לקוח דיגיטלית מתקדמת, הנקודות מתעדכנות יומית באפליקציית הבנק וניתן לממשן בכל עת באתר Beyond".

נבו גל, סמנכ"ל פיתוח עסקי של קבוצת איסתא: "אנו גאים להיות שותפים במיזם הייחודי של הבנק הבינלאומי -Beyond, המאגד בתוכו את כל עולמות התוכן של קבוצת איסתא ועוד מגוון הצעות ייחודיות והטבות בתחום התיירות והתעופה שיתנו ערך ייחודי ללקוחות הבנק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully