וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוצאות של ילין לפידות: ליאור אשכנזי יוביל קמפיין לבית השקעות

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 14:25

ילין לפידות יעלה מחר (ב) עם קמפיין פרסומי חדש, אותו יוביל השחקן ליאור אשכנזי. הקמפיין מבטא את ערכי המותג של כבית השקעות מוביל לניהול תיקי השקעות, קרנות נאמנות וקופות גמל והשתלמות

את הקמפיין החדש של בית ההשקעות ילין לפידות יוביל השחקן ליאור אשכנזי כאשר הפרסומת הראשונה מתוך סדרת הפרסומות בקמפיין, תעלה מחר (ב) תחת המסר: "במילה אחת: תוצאות, בשתי מילים: ילין לפידות".

קמפיין הפרסום יעלה בפריסה ארצית במגוון פלטפורמות בו זמנית - טלוויזיה, דיגיטל, שילוט חוצות ועוד.

מהשתלשלות העניינים נמסר כי מנהלי הקמפיין סיכמו עם ליאור אשכנזי על הובלת הקמפיין לפני כשלושה חודשים, אך הצילומים נדחו בשל התפשטות הקורונה ומחויבותו של אשכנזי לצילומים לסרט בחו"ל.

ליאור אשכנזי יוביל קמפיין. יח"צ,
ליאור אשכנזי יוביל קמפיין לבית ההשקעות ילין לפידות/יח"צ

"משקיעים באשכנזי לטווח ארוך"

עומר דגני, סמנכ"ל השיווק והמכירות: "זו הפעם הראשונה שבה בית ההשקעות ילין לפידות יוצא בקמפיין מהסוג הזה ומגייס פרזנטור וכמו כל דבר שאנחנו עושים, היה לנו חשוב לדייק באיתור הדמות. חיפשנו דמות שתייצג את הערכים של בית ההשקעות - אמינות, ניסיון, מקצוענות וראייה לטווח ארוך ומצאנו בליאור אשכנזי את הדמות שתוכל להציג את בית ההשקעות בצורה המדויקת ביותר".

אופיר פרבר מנהל השיווק של ילין לפידות: "אנו שמחים להשיק היום, לא רק קמפיין אלא גם שפה פרסומית חדשה, לוגו עדכני ופרזנטור לבית ההשקעות. כבית השקעות שחושב בכל תחום לטווח הארוך, אנחנו רואים בגיוס של ליאור אשכנזי לתפקיד הפרזנטור של בית ההשקעות, השקעה לטווח ארוך ומערכת יחסים ארוכת טווח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully