וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היזמת החברתית שירן מלמדובסקי-סומך מצטרפת לחברת D-ID

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 13:42

מלמדובסקי-סומך מונתה לתפקיד ראש מחלקת אימפקט (VP Impact), מחלקה חדשה שמקימה החברה בהובלתה

חברת D-ID הישראלית, מובילה עולמית ביצירת מדיה מבוססת AI, מודיעה היום על מינויה של שירן מלמדובסקי-סומך לתפקיד ראש מחלקת אימפקט (VP Impact), מחלקה חדשה שמקימה החברה בהובלתה.

מלמדובסקי-סומך (38), נשואה +3, מצטרפת לחברה לאחר שסיימה את תפקידה כ- Head of value creation בדרייב TLV, מרכז חדשנות לתחבורה חכמה, שם עבדה מספר שנים עם חברות סטארט-אפ בעלות טכנולוגיה פורצת דרך ויצרה תשתיות חזקות עם חברות וגופים אירופאיים במטרה לייצר שיתופי פעולה בעולם הקיימות. בנוסף פיתחה את כל נושא ה-SDG וה-ESG בתוך החברה כנושא מרכזי. לפני כן שימשה מלמדובסקי-סומך כמנכ"לית משותפת בסוכנות הדיגיטל KSeffect.

ההיכרות של שירן מלמדובסקי-סומך עם D-ID החלה עוד כשעבדה בדרייב TLV, כאשר הייתה היזמת שעמדה מאחורי הקמפיין העוצמתי "הקשיבי בקולי", במסגרתו חמש נשים שנרצחו "חזרו לחיים" באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של החברה, במטרה להעלות מודעות לנושא הזוגיות המסוכנת והפרידה הבטוחה.

שירן מלמדובסקי סומך. יעל צור,
שירן מלמדובסקי סומך/יעל צור

בנוסף לעיסוקיה היומיומיים, מלמדובסקי-סומך פועלת רבות למען הקהילה. בעבר שימשה כשותפה מנהלת בקהילת יזמיות שהקימה הילה אוביל ברנר לקידום נשים יזמיות בעולם ההייטק וכיום היא פעילה בתוכנית "סלעית" המופעלת בשיתוף משרד הרווחה ועיריית תל אביב המסייעת לנשים שנקלעו למעגל הזנות באמצעות סיוע בגיוס תרומות ושילוב הנשים בתעשיית ההייטק.

בעלת תואר ראשון ושני במשפטים במסלול למצטיינים מאוניברסיטת בר אילן (הכשרה כעורכת דין). כיום סטודנטית שנה שנייה בתוכנית ה-MBA הבינלאומית למנהלים של קלוג רקאנטי, תוכנית משותפת לאוניברסיטת תל אביב ולאוניברסיטת נורת'ווסטרן בארה"ב.

שירן מלמדובסקי-סומך, ראש מחלקת אימפקט ב-D-ID ציינה כי: "חלק מהאג'נדה שמנחה אותי היא יצירת אימפקט חברתי באמצעות טכנולוגיה ובעקבות כך אני מקימה מחלקה חדשה ב-D-ID, מחלקה ייחודית ויוצאת דופן בעולם הסטרטאפים. המטרה שלנו היא להשתמש בטכנולוגיה הקיימת של החברה לצורך יצירת use cases חדשים לעשיית טוב חברתי בהיקף רחב. הפיכת קמפיין "הקשיבי בקולי" לקמפיין עולמי זהו הפרויקט הראשון בדרך המשותפת החדשה שלנו, שלאחריו נקים פרויקטים נוספים רבים שייצרו ערך חברתי משמעותי בתחומים שונים שיתכתבו עם האסטרטגיה ויכולות החברה. החיבור ל-D-ID היה מאוד טבעי עבורי שכן הם היו שותפים מלאים להצלחה של הקמפיין."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully