וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן דורי מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש של Hailo

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 13:55

חברת הסטארט-אפ היילו (Hailo) מתל-אביב, המספקת מעבדי AI למכשירי קצה, הודיעה על מינויה של דורי לסמנכ"לית משאבי האנוש של החברה: "הניסיון שלה יסייע לנו להתמודד עם הצמיחה"

חברת הסטארט-אפ היילו (Hailo) מתל-אביב, המספקת מעבדי AI למכשירי קצה, הודיעה על מינויה של מורן דורי לסמנכ"לית משאבי האנוש של החברה.

למורן ניסיון של כ-15 שנים בעולמות ה-HR בסקטור ההייטק. בין השנים 2008 -2011 כיהנה מורן במספר תפקידים במחלקת משאבי האנוש של קוואלקום ישראל במת"מ חיפה. הבולטים בהם היו תפקידי הובלה של HRBP (HR Business Partner) של שתי הקבוצות ההנדסה הגדולות בחיפה, שתיהן קבוצות מעורבות של מהנדסי חומרה, תוכנה, אלגוריתמים, ארכיטקטורה ועוד האחראים לשלבי הפרה והפוסט סיליקון.

בתפקידה האחרון כסמנכ"לית משאבי אנוש של ג'יי. פי. מורגן ישראל ניהלה מורן את מחלקת משאבי האנוש של שני משרדי החברה בישראל: בנק ההשקעות בתל אביב ומשרד הפיתוח בהרצליה.

למורן תואר ראשון בסוציולוגיה מאוניברסיטת חיפה ותואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני מאוניברסיטת בר אילן. כמו כן, השלימה לימודי תעודה בהנחיית קבוצות מאוניברסיטת חיפה, לימודי עבודה מאוניברסיטת תל אביב וקואצ'ינג מהטכניון.

מורן דורי נשואה לנמרוד (עובד הייטק) ואמא לארבעה: זוהר (9), שחר (6) ברק ואור (בני תשעה חודשים).

מורן דורי. יחצ,
מורן דורי/יחצ

אור דנון, מייסד משותף ומנכ"ל Hailo: "הידע והניסיון של מורן במגזר ההיי-טק ובמגזר השבבים בפרט יסייעו לנו להתמודד עם הצמיחה המואצת שאנו חווים בעקבות גיוס ההון האחרון, הכניסה לייצור סדרתי של מעבדי הבינה המלאכותית שלנו למכשירי קצה והשותפויות האסטרטגיות שאנו חותמים בימים אלה. כל אלה כרוכים בגיוס עשרות מפתחים ומפתחות נוספים ובבנייה נכונה של החברה קדימה כארגון שאנשים גאים ונהנים לעבוד בו".

Hailo הוקמה בפברואר 2017 על ידי אור דנון, אבי באום, הדר צייטלין ורמי פייג ז"ל, בוגרי יחידת עילית טכנולוגית של חיל המודיעין. החברה הפכה באוקטובר ליוניקורן לאחר השלמת סבב גיוס C בהיקף 136 מיליון דולר. היילו מעסיקה כיום מעל 170 עובדים בתל-אביב ובחו"ל, ומעוניינת לגייס 100 עובדים נוספים בשנה הקרובה על מנת לתמוך בצמיחה המואצת.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully