וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגאל ברקת מונה לסמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 15:28

ברקת כיהן בחמש השנים הארונות כמנכ"ל משרד הפרסום יהושע/TBWA. לפני כן מילא מגוון של תפקידים בתחום השיווק, בין היתר כסמנכ"ל שיווק בפרטנר, ישראכרט ובבורסה. מנכ"ל הפועלים, דב קוטלר: "יגאל הוא בעל חשיבה יצירתית ויכולות מוכחות"

מנכ"ל בנק הפועלים, דב קוטלר, הודיע הבוקר על מינויו של יגאל ברקת לתפקיד סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים. בחמש השנים האחרונות כיהן ברקת כמנכ"ל משרד הפרסום יהושע/TBWA. לברקת ניסיון עשיר בתחום השיווק והוא מילא שורה של תפקידים בכירים בעולם השיווק ובהם, כסמנכ"ל שיווק בפרטנר, בישראכרט ובבורסה לניירות ערך, וכן כמנהל אגף שיווק בבזק.

בשנים האחרונות ברקת הוביל מהלכים שיווקים רבים ביניהם מהפכת הדיגיטל והמיתוג מחדש של ישראכרט, השקת רשת ה-G4 הראשונה בישראל בפרטנר, מיתוג מחדש של בזק, השקות של שורה רחבה של מוצרי ארנק סלולריים, רשתות ביתיות, שירותיי ענן ומוצרים עסקיים נוספים. בתפקידו האחרון במשרד הפרסום הוביל שורה של מהלכים שהפכו את המשרד לאחד המובילים בישראל בתחומי הדיגיטל והתוכן.

ברקת הוא בוגר תואר ראשון בתקשורת ומנהל עסקים במכללה למנהל.

יגאל ברקת סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים. סיון פרג',
יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק החדש של בנק הפועלים/סיון פרג'

"רגש להצטרף לבנק מוביל בישראל בתקופה מרתקת של תהליכי שינוי והתפתחות"

מנכ"ל בנק הפועלים, דב קוטלר: "יגאל בעל ניסיון שיווקי ועסקי עשיר בתחום, והוא בעל חשיבה יצירתית ויכולות מוכחות. אני שמח על הצטרפותו לצוות המוביל של המקצוענים בבנק הפועלים, ומאחל לו הצלחה רבה בתפקיד".

יגאל ברקת: "אני נרגש להצטרף לבנק מוביל בישראל בתקופה מרתקת של תהליכי שינוי והתפתחות בהם נמצאת המערכת הבנקאית. אני מצפה בהתרגשות להצטרף לעובדי הבנק המצוינים, שבמשך שנים של עבודה יומיומית דואגים להביא את הערך המשמעותי ביותר ללקוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully