וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירון נונייז ויסמן מונה למנכ"ל קרן ההשקעות Joy Ventures

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 16:29

קרן ההשקעות ובית ליזמות וחדשנות היא מהמובילות בישראל בתחום ה-mental wellbeing

קרן ההשקעות Joy Venturesהמקדמת מחקר אקדמי, טכנולוגיות ומיזמים בתחום ה-mental wellbeing, הודיעה היום (א') על מינויו של לירון נונייז ויסמן לתפקיד המנכ"ל. בתפקידו יוביל נונייז ויסמן את אסטרטגיית החברה בהיבטי מחקר ופיתוח, הקמת חברות והשקעה בסטארטאפים, תוך שיתוף פעולה עם החוקרות/ים המובילות/ים בישראל ובעולם. החיבור הסינרגטי בין עולם היזמות למחקר נובע מהתפיסה כי כדי שמוצר שיגיע לשימוש על ידי צרכן הקצה יהיה מצליח בטווח הארוך, הוא צריך להיות מבוסס על פיתוח מדעי ומעמיק ולעבור סדרה מתודולוגית של מחקרים וולידציה.

Joy Ventures הינה קרן ההשקעות ובית ליזמות וחדשנות המובילה בישראל בתחום ה-mental wellbeing והיא נחשבת לשחקנית ייחודית ושונה באקוסיסטם היזמי בישראל. הקרן מתמקדת בקידום טכנולוגיות, מיזמים ומחקרים בעולמות החוסן הנפשי.

לירון נונייז ויסמן. Eastside Studio,
לירון נונייז ויסמן/Eastside Studio

נונייז ויסמן, בוגר תואר ראשון בפיזיקה ומתמטיקה מהאוניברסיטה העברית, במסגרת תכנית המצטיינים "תלפיות", החל את דרכו בקרן ג'וי לפני כשלוש שנים (2019) כסמנכ"ל הפורטפוליו והיה אחראי הן על ליווי חברות הפורטפוליו בתהליכי אסטרטגיית המוצר, והן על ההשקעות והתמיכה בהן. מאוחר יותר עבר לירון להתמקד בהובלת תוכניות שיתופי הפעולה עם המחקר האקדמי והובלת פרויקטים מחקריים לכיוון השוק.

קודם לכן, שימש כ-CTO בחברת Beyond Mobility, שם עסק בהערכת סטארטאפים להשקעה, בנה וניהל את שירותי החברה עבור לקוחותיה. בנוסף, שימש בעבר כמנהל פעילות ה-CTO ב-Consumer Physic. לפני שעסק בתחומי אסטרטגיית מוצר ופיתוח עסקי, נונייז-ויסמן הוביל במשך כ-20 שנה מחקר ופיתוח במגוון תחומים בחזית הטכנולוגיה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully