וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 17.3.2022 / 10:01

מנכ"ל מידרוג לשעבר ישמש מנהל כספים ברובי קפיטל, סמנכ"לית שיווק חדשה ב-perimeter 81 ועוד. המינויים והתזוזות של השבוע

מנכ"ל חברת "מידרוג" לשעבר, ערן היימר (48), מונה השבוע כמנהל הכספים הראשי בבית ההשקעות לנדל"ן רובי קפיטל.

היימר, נשוי + 3, מג"ד בדרגת רס"נ במילואים, הוא בעל תואר ראשון ושני בכלכלה ומינהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, ועד לאחרונה שימש כיועץ פרטי בתחום הפינטק ודירוג האשראי וכן כדירקטור בלתי תלוי בגמ"א מימון. בשנים 2019-2020 היה מנהל ההשקעות של טדי שגיא בישראל - שם עסק בבחינת השקעות במגוון רחב של תחומים, ובהם נדל"ן, היי טק הלוואות מניות ועוד.

בין השנים 2013 ל-2018 שימש היימר כמנכ"ל חברת הדירוג האשראי "מידרוג" - חברת בת של ענקית הדירוג הבינלאומית Moody's. בתקופת כהונתו החברה צמחה בהכנסות וברווחיות שלה, למרות עומס רגולטורי נוסף שהוטל עליה, וכן הובילה את דירוג הפרויקטים, בדגש על התחומים המתפתחים כגון דיור להשכרה ואנרגיה סולארית. עוד פיתחה החברה כלים להתמודד עם השוק המשתכלל של מכשירים מובנים ומוצר חדש בתחום דירוג תעודות הסל.

לפני כהונתו כמנכ"ל מידרוג שימש היימר במגוון תפקידים בכירים נוספים, ובהם כסגן בכיר לחשב הכללי באוצר, סגן בכיר למנהל רשות החברות הממשלתיות, חשב בכיר במשרד התחבורה, מנהל מחלקת עסקאות מט"ח בחשב הכללי ועוד.

רובי קפיטל, שהוקמה בשנת 2015, מנוהלת על ידי השותפים גרשון שפירא, יעקב ניצן ועומר אלפרן. החברה העמידה בשנים האחרונות הלוואות ליזמים ולקבוצות רכישה, בהיקפים של מאות מיליוני שקלים, תוך גילוי גמישות וזמינות. החברה מאפשרת קבלת מימון, תוך מתן פתרונות משפטיים ומסחריים לצורך השלמת הפרויקט ובהם שת"פים עם חברות הביטוח המובילות במשק. בנוסף למימון נדל"ן, החברה עוסקת גם בהשקעות הון כשותפה פיננסית בפרויקטי נדל"ן.

ערן היימר. אריק סולטן,
ערן היימר/אריק סולטן

חברת הסייבר Perimeter 81 מודיעה על מינויה של גילי נצר לתפקיד סמנכ"ל השיווק (VP Marketing). זהו מינוי VP שלישי בחודשים האחרונים, לאחר שהודיעה החברה בינואר על מינוי VP HR ו-VP Product. המינויים נועדו לתמוך בצמיחתה המהירה של החברה בשוק המקומי והגלובאלי ולהגביר את מאמצי השיווק.

גילי נצר, בעלת תואר שני במנהל עסקים מגיעה לתפקיד הנוכחי עם מעל ל-20 שנות ניסיון בתפקידי שיווק בחברות סייבר B2B גלובליות מובילות כגון ,Symantec ובסטארטאפים. זהו תפקידה השלישי כסמנכ"ל שיווק של חברת הסייבר. בתפקידה האחרון ב-Cymulate וטרם לכך בחברת Illusive Networks של Team8. לנצר ניסיון עשיר ביצירת אסטרטגיה שיווקית בתעשיות הסייבר ברחבי העולם. במסגרת תפקידה הובילה נצר פרויקטים רבים, ובין היתרה הייתה אמונה על יצירת קטגוריות חדשות, תהליכי מיתוג, בנייה של צוותים, תכנים ותוכניות מותאמות קהל, לקוחות ומשפיעני דעת קהל וכן בניה ואופטימיזציה של מכונת שיווק לייצור והגדלת מכירות.

"במסגרת המסע המרתק שלי בעולם הסייבר, זו הזדמנות עבורי להצטרף לPerimeter81, טכנולוגיה חדשה עם צורך הולך וגדל ככל שחברות ואנשים עובדים במודל היברידי - מהמשרד ומהבית, on-prem ובענן וכו. לכבוד לי להצטרף לחברה שחרטה על דגלה Diversity and Inclusion לצד חדשנות בלתי מתפשרת ושרות ברמה הגבוהה ביותר עבור אלפי לקוחותינו", מסרה נצר.

שגיא גידלי, מייסד ו-CGO של חברת Perimeter 81, מסר: "הצטרפותה של נצר מסמלת את המשך ההתרחבות והצמיחה של החברה, שצירפה בחודשים האחרונים שותפות מדהימות שמביאות עימן ניסיון רב ומיומנויות ייחודיות. הניסיון הרב שמביאה נצר בתחומי הסייבר ימצב את Perimeter 81 בחוד החנית של תעשיית הסייבר הבינלאומית".

גילי נצר. יחצ,
גילי נצר/יחצ

חברת היוניקורן Melio הודיעה על המינוי של גיא ציפורי כסמנכ"ל החדש שלה למחקר ופיתוח. ציפורי יקדם את מאמצי המו"פ של מליו הנמצאת בתנופת צמיחה בדרכה להפוך לפלטפורמה המובילה להעברת כספים בין עסקים וספקים.

ציפורי הוא יזם סדרתי, בעל ניסיון של מעל לעשור בהקמה ומכירה של סטארטאפים מצליחים. בתפקידו האחרון כיהן כמייסד-שותף ומנכ"ל של Skyline AI , סטארטאפ בינה מלאכותית להשקעות בנדל"ן מסחרי, שנרכש ב-2021 ע"י JLL , אחת מחברות פורצ'ן 500. לאחר המכירה, ציפורי המשיך להוביל את הפיתוח של המוצר כסגן הנשיא למוצרים של JLL..

לפני Skyline AI , ציפורי ייסד במשותף וכיהן כמנכ"ל של StreamRail שנרכשה ע"י איירון סורס ב-2016, וכן שימש CTO של Visionize שנרכשה ע"י AVG Technologies בשנת 2011.

"גיא הוא בעל רקורד מוכח בבניית חברות חדשניות מוצלחות מאפס. הוא מגלם בעשייתו את הערכים והתרבות של מליו בצורה מושלמת" אמר מתן בר, מייסד-שותף ומנכ"ל מליו. "תחת הנהגתו של גיא, טכנולוגיית התשלומים של מליו תציב סטנדרטים חדשים בכל הנוגע לביצועים גבוהים ואבטחה הנדרשים כל-כך לעסקים קטנים".

גיא ציפורי ואילן אטיאס, מייסד-שותף וה CTO של מליו, יעבדו יחד על הפיתוח הטכנולוגי של מליו שממשיכה להרחיב את שיתופי הפעולה שלה עם מוסדות פיננסיים, ספקי תוכנה וזירות מסחר מקוונות. בשנת 2022, מליו מתכננת להכפיל את מצבת המהנדסים שלה כמו-גם להגדיל את היצע המוצרים שהפלטפורמה מציעה ללקוחותיה.

"נפח התשלומים השנתי העובר דרך מליו עבר את עשרות מיליארדי הדולרים. נוכח הגידול המתמשך הזה, ציפורי יוביל את הפיתוח הטכנולוגי שלנו ויוודא שמליו שומרת על מקומה כפלטפורמה המובילה בתחום" אמר אילן אטיאס, מייסד-שותף וה CTO של מליו. "גיא יודע לבנות צוות מו"פ מהמעלה הראשונה ולהציע פתרונות יצירתיים לאתגרים טכנולוגיים. הצטרפותו לצוות שלנו מרגשת".

"אני נרגש להצטרף לחברה המשנה את האופן שעסקים קטנים פועלים וצומחת בקצב כל-כך מהיר. כיזם, אני מזדהה עם הקשיים העומדים בפני העסקים האלו, ושמח על ההזדמנות הענקית לפתח עבורם פתרונות טובים יותר" אמר גיא ציפורי, ה-VP of R&D של מליו. "אני מאמין שלמליו יש את הפוטנציאל להיות אחת החברות הגדולות שיצאו מישראל, ואני מצפה לסייע לה להפוך לפלטפורמה המובילה עבור גופים פיננסיים וחברות תוכנה המבקשים לאפשר ללקוחותיהם תשלומים בין עסקים".

מינויו של גיא מצטרף לשורה של מינויי בכירים נעשו במליו בחודשים האחרונים, ביניהם מינויו של המנהל הבכיר לשעבר במטא ופייפאל, תומר בראל כ- COO.

גיא ציפורי. Shaxaf,
גיא ציפורי/Shaxaf

לאחר שהודיעה לאחרונה על השלמת גיוס בסך 53.5 מיליון דולר בסבב D, סייפבריצ' (SafeBreach) חלוצת קטגוריית הסייבר של סימולציות פריצה והתקפה ("BAS"), הודיעה היום על הרחבת הצוות הניהולי שלה, באמצעות מינוי יוסי אטס (46) כדירקטור מרכז המו"פ של החברה בישראל.

ההודעה על המינוי החדש מגיעה זמן קצר לאחר שהחברה השלימה סבב גיוס הון מוצלח והגדילה באופן משמעותי את היקף הפעילות שלה. סייפבריצ' (SafeBreach), צפויה להכפיל את מספר העובדים במהלך השנה הקרובה.

"אנו שמחים לקבל את יוסי לצוות", ציין עידו יהב, מנכ"ל המו"פ והמנהל הכללי של SafeBreach בישראל. "הניסיון הרב שצבר במהלך שנותיו במייקרוסופט ומגוון התחומים בהם עסק לאורך הקריירה, מוכיחים כי הוא האדם הנכון לתפקיד". אנו כבר מצפים להיעזר במומחיות של יוסי בכדי לשמר את שביעות הרצון של לקוחותינו מהמהירות והאיכות של השירותים שאנו מספקים במקביל לחיזוק היתרונות התחרותיים שלנו".

בתפקידו החדש, אטס יהיה אחראי על פיתוח ההתקפות שהמוצר של SafaBreach מבצע כחלק מתהליך הערכת מצב האבטחה ברשת של הלקוח. כמו כן, אטס יהיה אחראי על האינטגרציות של סייפבריצ' עם מגוון מוצרי אבטחה מובילים בשוק.

"זו תקופה ייחודית להצטרף ל-SafeBreach, שנחשבת למובילת שוק בתחומה ונמצאת בתהליכי צמיחה משמעותיים" ציין יוסי אטס, דירקטור מרכז המו"פ של SafeBreach. "הצטרפתי לחברה מאחר ואני מאמין כי עזרה לארגונים בשיפור רמת האבטחה שלהם חשובה יותר מתמיד. פשעי סייבר המתבצעים על ידי קבוצות פיראטיות ומדינות, מהווים סיכון ממשי לקצב בו הטכנולוגיה ממשיכה להתפתח. המשמעות לכך היא עיכובים מיותרים בהליכים אבולוציוניים בתחומי החינוך, הבריאות והתחבורה ברחבי העולם. גישת SafeBreach להתמודדות עם בעיה זו היא גישה חדשנית ופרגמטית, ולכן אני רואה בה ייעוד. החדשנות של SafeBreach עזרה למעשה להגדיר את BAS כקטגוריה בטקסונומיה של אבטחת סייבר.

אטס מגיע ל-SafeBreach לאחר 21 שנים בהן עבד בחברת מייקרוסופט, במהלכן ניהל ארגוני הנדסה רב תחומיים שהיו מעורבים במימוש חזון הענן של מייקרוסופט. הצוות עליו היה אחראי פיתח שירותים אסטרטגיים בפורטפוליו של מוצרי הניטור של Azure, ביניהם AI Ops. כמו כן, אטס היה אחראי על קידוד יכולות הסינון והאבטחה המתקדמות של מוצר חומת האש הארגונית של מייקרוסופט, הידוע בשם אבטחת אינטרנט והאצה. טרם עבודתו במיקרוסופט, אטס שימש כמהנדס מערכות משובצות מחשב בחברת Lumenis.

יוסי אטס. שרונה אברהם,
יוסי אטס/שרונה אברהם

מנכ"לית משרד החדשנות המדע והטכנולוגיה, הילה חדד חמלניק, הודיעה על מינוי הילה אלוני אוחיון לתפקיד מ"מ מנהלת התקשורת והדוברות של המשרד. הילה אלוני אוחיון נבחרה לכהן כמנהלת התקשורת והדוברות של משרד החדשנות המדע והטכנולוגיה. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על ניהול הדוברות ויחסי הציבור לרבות הקמפיינים ציבורים, נכסים דיגיטליים, כנסים ואירועים בינלאומיים, מיתוג המשרד ועוד.

אלוני אוחיון, בעלת ניסיון של למעלה מ-15 שנה בתחום האסטרטגיה התקשורתית, הדוברות, ניהול משברים והדיגיטל בארגוניים חברתיים, עסקיים וממשלתיים בישראל. בשלוש השנים האחרונות הייתה אמונה על המחלקה הציבורית בעמותת יוזמות אברהם, שם בנתה והובילה את יישום האסטרטגיה התקשורתית של הארגון, מיצובו ומיתוגו כארגון מוביל בשדה הארגונים לקידום מדיניות ושינוי חברתי, פיתחה את מערך הדיגיטל של העמותה, וכן הובילה את תחום קשרי הממשל בארגון. קודם לכן עבדה כמנהלת מחלקה ציבורית במשרד ייעוץ התקשורת "דן-אורן", כיועצת תקשורת עצמאית וכן במסגרת משרדי ייעוץ תקשורת שונים. בתפקידיה השונים עסקה רבות במגזר הציבורי, ובכלל זה ארגונים ממשלתיים, פרטיים, עמותות וארגונים חברתיים. אלוני אוחיון היא בעלת תואר ראשון בהצטיינות יתרה מהחוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה.

הילה חדד חמלניק, מנכ"לית משרד החדשנות המדע והטכנולוגיה: "אני מברכת על הצטרפותה של הילה אלוני אוחיון לתפקיד. ניסיונה העשיר, הידע שצברה וההבנה בתחום יסייעו רבות בהובלת קידום המדע לקהילה ולחיזוק מגזרים בעלי נוכחות נמוכה בתחום המדע, ולביסוס המדע גם בפריפריה. משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה הוא גורם מרכזי בעיצוב ובהובלת מדיניות המחקר והפיתוח בישראל. עם הפנים למצוינות ולמיצוב ישראל כאומת הסטארט-אפ, פועל המשרד לביסוס קשרי המדע הבין-לאומיים ולמינוף היתרונות היחסיים של ישראל."

הילה אלוני אוחיון. יחצ,
הילה אלוני אוחיון/יחצ

יניב מהלי [39] מונה לאחרונה לתפקיד מנהל הפיתוח העסקי בחברה הכלכלית חדרה. מהלי בעל תואר ראשון בניהול מהאוניברסיטה הפתוחה והנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים בעל ותק של כ-8 שנים.

לפני שהגיע לחברה הכלכלית חדרה, עבד כ 3-שנים עם היזם איל שמי כמנהל הפרויקטים שלו ויועץ לפיתוח עסקי, במסגרת התפקיד קידם מהלי פרויקטים כמו השבחת נכסים שינויי תבע עיצוב ופיקוח פרויקטים של אנרגיה ירוקה, התייעלות אנרגטית, התקנת פאנלים סולאריים וכדומה.

יניב מהלי נשוי וגר בקרית אונו. במסגרת תפקידו בחברה הכלכלית כמנהל הפיתוח העסקי יעמוד בקשר עם יזמים מחוץ לעיר ובעלי קרקעות המעוניינים לקדם פרויקטים בחדרה או לממש את זכויות הבניה בקרקע שלהם . החברה הכלכלית קיבלה הסמכה מהרשות המקומית לקדם את פרויקט מימוש הקרקעות של העיר חדרה. קרקעות בייעודים מסחריים שהחברה הכלכלית אמונה על מצוי הפוטנציאל של הקרקעות הללו ומימושן בשוק הפרטי.

יניב מהלי. יחצ,
יניב מהלי/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully