וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל דל ורעייתו תורמים 15 מיליון דולר לסוכנות היהודית והג'וינט

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 10:08

התרומה מגיעה כחלק מהסיוע של הארגונים לפליטים האוקראינים. מארק סיסיסקי ואריאל זוואנג (נשיא ומנכ"לית הג'וינט העולמי): "ממשיכים לעשות כל מה שאפשר למען הצלת חיים". מייקל דל: "עומדים לצד אזרחי אוקראינה במהלך המשבר ההומניטרי הזה"

מייסד ומנכ"ל Dell Technologies מייקל דל, הודיע על תרומה של 15 מיליון דולר לתמיכה בארגונים הפועלים באוקראינה ומסייעים בטיפול רפואי ובעזרה לפליטים האוקראינים. בין הארגונים גם הסוכנות היהודית והג'וינט שנמצאים כבר מספר שבועות בשטח ומסייעים למיליוני פליטים אוקראינים מגיוס ציוד בסיסי למשפחות שברחו מבתיהם, דרך סיוע במציאת מקומות מקלט ועד עזרה בהעלאת פליטים רבים לישראל.

התרומה תיעשה באמצעות הקרן של מייקל וסוזאן דל. "החדשות מאוקראינה קודרות. זה בלתי מתקבל על הדעת לראות את המשבר ההומניטרי המתגלגל ואת הנסיבות הנואשות העומדות בפני ילדים ומשפחות. ראינו משפחות באוקראינה עוברות קשיים בלתי נתפסים, כולל אובדן משאבים בסיסיים וטיפול רפואי ונאלצים לברוח מבתיהם כשילדים ונשים מופרדים משאר המשפחה. אנו מרגישים צורך להתערב ולעזור לארגונים בשטח המספקים סיוע למשפחות", כך נכתב בעמוד הקרן הייעודי לתמיכה באוקראינה.

מייקל דל. יחצ,
מייקל דל/יחצ

מייקל דל הינו יזם יהודי אמריקאי, שהקים ב-1984 כחברת מחשבים קטנה שתהפוך לענקית הטכנולוגיה Dell Technologies הפועלת ב-180 מדינות. הקרן של דל שמה לעצמה למטרה להאיץ שוויון הזדמנויות ברחבי העולם ועתה נלחצת לעזרה במשבר ההומניטרי.

דל התייחס לתרומה בחשבונות הטוויטר והלינקדאין שלו וציין כי "אנו עומדים לצד אזרחי אוקראינה וכל מי שהציע תמיכה במהלך המשבר ההומניטרי הזה. מתפללים לביטחון ושלום עבור אוקראינה ושאר העולם".
מארק סיסיסקי, נשיא הג'וינט ואריאל זוואנג, מנכ"לית הג'וינט העולמי: "אנו מודים לקרן מייקל וסוזאן דל על תמיכתם המשמעותית במאמצי החירום של הג'וינט, להקל על הסבל שנגרם עקב המלחמה באוקראינה. המלחמה הקשה ברחבי המדינה מייצרת הצפה אדירה של צרכים הומניטאריים, להם דואגים הצוותים שלנו בשטח, תחת אש ובמציאות משתנה. בין אם מדובר במזון ותרופות, טיפולי בית, תמיכה רגשית, חילוץ ופינוי, אנו ממשיכים לעשות כל מה שאפשר למען הצלת חיים".

הארגונים הנוספים להם תורם דל: Flexport.org,International Medical Corps, Médecins Sans Frontières/Doctors Without Borders, Samaritan's Purse ו-Save the Children.

לעמוד הקרן המציג את הארגונים להם יתרמו לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • מייקל דל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully