וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי צורף מונה למנכ"ל פארמה ישראל

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 12:03

צורף כיהן במגוון תפקידים ציבוריים ב-15 השנים האחרונות, בתפקידו האחרון בשירות הציבורי כיהן כראש מטה שר הבריאות יולי אדלשטיין, בשיא מגיפת הקורונה. פארמה ישראל הוא ארגון המאגד את חברות תרופות בינלאומיות שפועלות בישראל

קובי צורף (38) מונה למנכ"ל פארמה ישראל ויוביל את הארגון המייצג בארץ 19 חברות תרופות מקור רב לאומיות, העוסקות בפיתוח תרופות, חיסונים וטכנולוגיות רפואיות.

על פי הודעת הארגון, הוא פועל לשיפור הסביבה הרגולטורית של תעשיית תרופות המקור, במטרה לקדם את בריאות הציבור, להרחיב את נגישות החולים בישראל לתרופות ולפיתוחים הטכנולוגיים המתקדמים בעולם ולעודד את פעילות המחקר והפיתוח בארץ.

קובי צורף. רמי זרנגר,
קובי צורף/רמי זרנגר

במסגרת תפקידיו הציבוריים שימש צורף גם כראש הסגל של יו"ר הכנסת, יועץ בכיר לראש הממשלה יועץ בכיר לשר ההסברה והתפוצות, יועץ שר הבינוי והשיכון ויועץ למנכ"ל משרד החינוך. בשוק הפרטי, כיהן צורף בתפקיד מנכ"ל חברת פרסום.

צורף יחליף בתפקיד את עו"ד אפרת כהן, אשר מונתה לראש אגף דוברות וקשרי רגולציה בבנק לאומי.

"השנתיים האחרונות היוו דוגמא מובהקת לחשיבות שיש לתעשיית התרופות על היכולת של כל אחד ואחד מאיתנו להמשיך לחיות, לעבוד ולנהל שגרת חיים", אמר צורף עם כניסתו לתפקיד "חברות התרופות הן הקטר שמושך את הרפואה קדימה, גם בזמן שגרה, והן הראשונות לגייס את משאבי הידע והיכולות האדירות גם בזמן משבר בריאותי, אם זה במחקר, פיתוח וייצור והן בהנגשת הפתרונות הרפואיים לכלל האוכלוסייה. אני בטוח שעבודה משותפת במקצועיות ובשקיפות עם קובעי מדיניות ועם הקהילה הרפואית תטיב עם החברה בישראל ובעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully