וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שגייסה 150 מיליון דולר: חברת CHEQ מודיעה על שורה של מינויים בכירים

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 15:59

עומרי תמיר מונה לנשיא החברה בנוסף לתפקידו כ-COO ויצטרף כמייסד שותף בחברה; ספי קוץ מונה לתפקיד Chief Growth Officer וקאזוקי פוז מונה למנהל אזור מזרח אסיה (APAC)

חברת הסייבר הישראלית CHEQ, המובילה בתחום ה-Go-to-Market Security, מודיעה היום על שורה של מינוים בכירים בהנהלת החברה: עומרי תמיר מונה לנשיא החברה בנוסף לתפקידו כ-COO ויצטרף כמייסד שותף בחברה; ספי קוץ מונה לתפקיד Chief Growth Officer וקאזוקי פוז מונה למנהל אזור מזרח אסיה (APAC). מינויים אלה מגיעים לאחר סבב הגיוס האחרון המוצלח של החברה על סך 150 מיליון דולר בהובלת Tiger Global.

עמרי תמיר. יחצ,
עומרי תמיר/יחצ

עומרי תמיר, סמנכ"ל התפעול ונשיא החברה ימשיך לעבוד יד ביד עם מנכ"ל חברת CHEQ, גיא טיטונוביץ' ועם הדירקטוריון, במטרה לדחוף את המשך הצמיחה הגלובלית של החברה, תוך מתן דגש על תפעול וביצוע בקנה מידה עולמי.

גיא טיטונוביץ', מייסד ומנכ"ל CHEQ: "עומרי היווה גורם משמעותי בצמיחה המאסיבית שלנו מאז שהצטרף אלינו מ-Salesforce Datorama לפני 3 שנים. אני גאה לקרוא לו שותף ואני נרגש לחזות בהמשך ההצלחה של CHEQ בשנים הקרובות, תחת ידה המבצעת של צוות ההנהלה הנהדר שלנו".
"מצאתי ב-CHEQ קבוצה יוצאת דופן של מנהלים חדורי מטרה, המניעים את החברה להגשים חזון שאפתני ופורץ דרך", אמר עומרי תמיר. " כולנו כאן עובדים למען חזון אחד - לבנות קטגוריה משמעותית שמטרתה להילחם ב-Fake Web'. חזון זה, יחד עם ערכי החברה - הם אלו שמביאים את הכישרונות הטובים ביותר ל-CHEQ ואני גאה להמשיך לשתף פעולה עם גיא ושאר ההנהגה של החברה".

ספי קוץ. יחצ,
ספי קוץ/יחצ

CHEQ, שמגנה על צוותי Go-to-Market מפני בוטים, משתמשים מזויפים והונאות, מודיעה בנוסף כי ספי קוץ מונה ל- Chief Growth Officer, לאחר שכיהן בתפקיד בכיר בחברת Monday.com. בנוסף, קאזוקי פוזה מונה למנהל אזור APAC, והצטרף גם הוא מ- Salesforce Datorama שם כיהן כמנהל אזור יפן.

"אנו תמיד שמחים לצרף מנהלים מהשורה הראשונה, שמגיעים מחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם. ספי וקזוקי מהווים תוספת נפלאה לצוות ההנהלה החזק והמנוסה שלנו, ואין לי ספק שהניסיון, הידע והמקצועיות שלהם ישחקו תפקיד מרכזי בהצלחתה המתמשכת של CHEQ", אומר טיטונוביץ'.

קזוקי פיוז. יחצ,
קאזוקי פוז/יחצ

CHEQ הפכה למובילה עולמית בתחום ה-Go-to-Market Security, כאשר היא מפתחת מערכות המגנות על מערכי שיווק ומכירות, אתרים, סחר מקוון ודאטה, מפני בוטים, משתמשים מזויפים והונאות. בפלטפורמה של CHEQ משתמשים למעלה מ-50,000 אתרי אינטרנט ברחבי העולם. החברה שואפת לשלש את פעילותה במהלך שנת 2022 בשווקים המרכזיים בהם פועלת: צפון אמריקה, אירופה ודרום מזרח אסיה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully