וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקסלוט מנהלת קהילת שגרירים ליצירת באזז לגיוס עובדים ועובדות

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 14:36

השיקו את תכנית השגרירים לפני כשנה. המטרה הייתה לתעל את החיבור החזק שיש לעובדים לחברה, ליצירת "גאוות יחידה". וכן, הם גם מחפשים עובדים

חברת הספורט-טק פיקסלוט מנהלת קהילת שגרירים ליצירת באזז לגיוס עובדים ועובדות. בפיקסלוט שמספקת פתרונות מבוססי בינה מלאכותית לניתוח והפקת שידורי ספורט, השיקו את תכנית השגרירים לפני כשנה. המטרה הייתה לתעל את החיבור החזק שיש לעובדים לחברה, ליצירת "גאוות יחידה", הגברת המודעות והחשיפה לפיקסלוט וחיזוק מיתוג המעסיק שלה ובנוסף לתת במה וחשיפה, בתוך פיקסלוט ומחוצה לה, לאנשים שעושים את פיקסלוט למה שהיא. בתכנית משתתפים 17 שגרירים מכל תחומי החברה והדרגים, כולל סמנכ"לים, ראשי צוותים, מנהלי מוצר, מתכנתים, וכן ממחלקות השיווק ומשאבי אנוש.

פיקסלוט מעסיקה מעל 200 עובדים בישראל וברחבי העולם, כאשר מטה החברה ממוקם בישראל. בשנה האחרונה החברה כמעט והכפילה את מספר העובדות והעובדים שלה והיא ממשיכה בתהליך גיוס של עובדות ועובדים בישראל עם כ-20 משרות פתוחות לתפקידי QA, פיתוח, אלגוריתמיקה, ניהול מוצר, מרקטינג, מכירות ו DevOps. החברה משדרת מעל 100 אלף משחקים בחודש של למעלה מ-140 ליגות וטורנירים, מ-20,000 מגרשים מ- 67 מדינות ברחבי העולם.

שרירי פיקסלוט בתערוכת החדשנות במרכז פרס. גל ורבר,
שגרירי/גל ורבר

"כחלק מהחשיבה על תהליכים של מיתוג מעסיק, בחרנו בפיקסלוט לבנות קהילה של שגרירים, אנשים שעובדים בפקיסלוט, מחוברים לחברה ורוצים לקדם ולתמוך במיתוג שלה. חיפשנו את אותם אלו שיודעים לספר סיפור, פעילים ברשתות, גאים ונהנים לשתף את החוויות שלהם ממקום העבודה. ואכן, רבים מהמשתתפים בתכנית השגרירים אצלנו פעלו עוד לפני התכנית ומיוזמתם לקידום וחשיפה של פיקסלוט במסגרת הפעילות האישית שלהם במדיה החברתית. לפעילות של השגרירים יש השפעה חיובית מאוד על העובדים האחרים, הדבר יוצר באז חיובי ומעודד את העובדים לצרף את החברים שלהם לפיקסלוט. במסגרת התכנית אנחנו מתכנסים על בסיס קבוע, ופועלים ביחד בצורה מאורגנת לקידום מיתוג המעסיק של החברה. אנחנו מקיימים עבורם סדנאות שונות כמו כתיבה ופרסום נכון בלינדקאין, עוזרים להם לכתוב בלוגים באתר החברה, נותנים להם כלים ורעיונות לכתיבת פוסטים אישיים ברשתות החברתיות שלהם. יש גם צ'ופרים שמיועדים רק לשגרירים, כמו סיור במרכז פרס לשלום וחדשנות וביקור בתערוכה בהשתתפות החברה, מתנות קטנות ותחרויות נושאות פרסים", אומרת אורית ברקסמאייר, סמנכ"לית משאבי אנוש.

השתתפות בתכנית השגרירים מעניקה יתרונות למשתתפים אשר מייצרים גם מיתוג אישי, מקבלים כלים מגוונים, תמיכה ופלטפורמה לעשייה שלהם ברשתות החברתיות, ללא שהחברה מכתיבה להם את הפעילות. המטרה היא להשאיר את הפעילות האותנטית שלהם. "מאז השקת התכנית ישנה עלייה בהיקף הפעילות של השגרירים ושל שאר עובדי ועובדות החברה הן כלפי חוץ ברשתות החברתיות והן פנימה בתוך החברה וכן עלייה במספר החשיפות והלידים. אנחנו רואים שיותר ויותר עובדים שלנו משתפים פוסטים של השגרירים, כותבים בעצמם, ואף מבקשים להצטרף לקהילת השגרירים שלנו" מוסיפה אורית ברקסמאייר.

למידע נוסף על משרות בפיקסלוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully