וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורטמן ואנו מרימים כוסית לנייתן

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 21:17

בשבת בבוקר התכנסו ביקב 'כרמי בת שלמה', בבעלותו של יזם ההייטק ואיש העסקים אלי וורטמן, אנשי עסקים, ידוענים ואמנים. המוזמנים הגיעו להרים כוסית לכבודה של אשת הקולינריה האמריקאית ג'ואן נייתן, שהגיעה לביקור מיוחד בישראל, כאורחת כבוד של Foodish, האגף הקולינרי של "אנו" - מוזיאון העם היהודי.

את האירוע ארחו וורטמן עצמו, מנכ"ל המוזיאון דן תדמור, ומנכ"לית Foodish מרב אורן, אשר שיתפו את האורחים בתוכניות העתידיות להשיק מטבח של האגף הקולינרי של המוזיאון.
הגיעו לפגוש את אושיית הקולינריה: שגריר ארצות הברית בישראל לשעבר דן שפירו, משה ממרוד, שלום זיידלר, גיא פינס ורותי רודנר, ריטה, השף חיים כהן ואשתו סיגל, הסופר מאיר שליו ועוד.

דן שפירו, ג׳ואן נייתן ואלי וורטמן. איתי סליקטר,
דן שפירו, ג׳ואן נייתן ואלי וורטמן/איתי סליקטר
משה ממרוד. איתי סליקטר,
משה ממרוד/איתי סליקטר
סיגל וחיים כהן ומרב אורן. איתי סליקטר,
סיגל וחיים כהן ומרב אורן/איתי סליקטר

טנק בקאמרי

במוצאי שבת הוזמנו ידידי תיאטרון 'הקאמרי' לצפות יחד בהצגה חגיגית של "הטנק". ההצגה החדשה מבוססת על רב מכר שכתב אסף ענברי על הטנק הסורי שנעצר בשער קיבוץ דגניה במלחמת העצמאות. את פני הידידים קיבלו יו"ר אגודת הידידים - מיכל פורר, מנכ"ל התיאטרון - רן גואטה, ומנהלת אגודת הידידים - קרן ארזי. הגיעו לצפות: נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, ליאורה מינקה - יו"ר הועד המנהל של הקאמרי, דוד פורר, ליאורה עופר, נורית הירש, הילל מיטלפונקט ויעל דן, אלכס אנסקי, דובי ואנה שיף, ענת ובני פדני, רותי ואברהם (לולו) אסף, עליזה ואריאל יפו, אלעזר שטרן, תמר ויורם שוחט, עמי וליזיקה שגיא, מתי ויהודה רווה, חנה וגדעון המבורגר, יצחק ולינדה סגול, ג'ניס ודני גילרמן, תמי ואורי סלונים ועוד ועוד.

רן גואטה וגדעון וחנה המבורגר. רפי דלויה,
רן גואטה וגדעון וחנה המבורגר/רפי דלויה
מיכל ודוד פורר. רפי דלויה,
מיכל ודוד פורר/רפי דלויה
תמי ויהודה רווה. רפי דלויה,
תמי ויהודה רווה/רפי דלויה
  • עוד באותו נושא:
  • עסקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully