וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלונה פארק של טדי שגיא: רשת בבילון תקים פארק בקמדן מרקט

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 10:38

טדי שגיא מביא את רשת הפנאי והבידור הישראלית "בבילון פארק" ללונדון: פארק ראשון של הרשת בבריטניה ייפתח בקמדן מרקט. פארק השעשועים שיוקם בשותפות, יהיה הפארק המקורה הגדול בבריטניה והגדול ביותר של הרשת

שבוע אחרי ההכרזה על הקמת פארק שעשועים נושאי, שיוקדש לדמותה האייקונית של לארה קרופט, מסתבר שטדי שגיא ממשיך לפתח את קמדן מרקט: LabTech, קבוצת הנדל"ן שבבעלות איש העסקים טדי שגיא, שחלק עיקרי מנכסיה הוא ה"קמדן מרקט" שלונדון, הודיעה על הקמת פארק indoor (מקורה) ראשון מסוגו בבריטניה, ביחד עם רשת פארקי השעשועים הישראלית Babylon Park.

הפארק החדש יבוסס על קונספט חדשני של פנאי ובידור משפחתי והוא ימוקם ב-Camden Market Hawley Wharf, אזור קניות ובילויים פופולרי חדש שנפתח בימים אלה.

בבילון פארק (Babylon Park) היא רשת ישראלית של פארקי שעשועים מקורים (סגורים) המונה כיום 16 סניפים בישראל, בהם הסניף המזוהה עימה בנמל ת"א. הייחוד של בבילון פארק הוא ביכולת שלה לשלב בין אפליקציה, המספקת חוויה דיגיטלית, לבין פארק שעשועים מקורה שניתן להגיע אליו בכל עונות השנה.

בישראל נחשבת הרשת לפופולרית בקרב משפחות ילדים ונוער, בין היתר לאור מגוון רחב של אטרקציות שהיא מציעה למגוון רחב של גילאים. בבילון, הרשת הגדולה ביותר בתחומה בישראל, נמצאת בבעלות איש העסקים אפי מלכה, בעל ניסיון של שלושה עשורים בתחום. מלבד ישראל, לבבילון יש כבר פארק ראשון שפועל בהצלחה בבלגרד שבסרביה.

פארק מקורה (הדמייה) של בבילון בקמדן מרקט לונדון. P&P,
הדמיה של הפארק המקורה שתקים בבילון בשוק קמדן, לונדון/P&P

הפארק החדש בלונדון יתפרס על שטח של כ-4,000 מ"ר לגובה 3 קומות, והוא יהיה הפארק המקורה הגדול בבריטניה. הפארק, בו הושקעו כ-20 מיליון ליש"ט, יספק שפע של פעילויות ואטרקציות, כולל רכבת הרים, מכוניות מתנגשות וסימולטורים מהמתקדמים בעולם.

בנוסף, הפארק בלונדון יפעיל מתחם לגיל הרך (גילאי 0-3) שייקרא baby-lon הכולל אזור משחקים רכים ומתקני חשיבה והתפתחות. המתחם אף יציע שירותי בייביסיטר, כאשר ההורים יוכלו לראות ילדיהם באמצעות האפליקציה בזמן אמת. הפארק אף יכלול חדרי ימי הולדת ומתחם אירועים לחברות. הפארק נמצא כעת בשלבי בניה מתקדמים וצפוי להיפתח במתחם החדש של קמדן מרקט במהלך חודש מאי.

טדי שגיא. יחצ,
טדי שגיא, בעלי LabTech. משלב עסקים ושעשועים/יחצ

החברה שעיצבה ותכננה הפארק החדש בקמדן מרקט היא P&P, הנחשבת למובילה עולמית בעיצוב חוויות במתחמי שעשועים, שעומדת מאחורי כמה מהאטרקציות המוכרות ביותר ברחבי העולם. בין היתר רשת המוזאונים לבובות שעווה "מאדאם טוסו", דיסני, הארי פוטר, בוב ספוג וניקלודיאון שבאנגליה. P&P עיצבו עבור בבילון פארק את הסטורי ליין במתחם הקמדן.

אפי מלכה, היזם והבעלים של "בבילון פארק", אמר: "אנו מביאים חדשנות וחווית משתמש שלא נראתה באירופה בתחום פארקי השעשועים המקורים. הפארק החדש תוכנן ונבנה כך שיהיה ידידותי, בטוח ומהנה במיוחד עבור משפחות, בני נוער וילדים. אנו נרגשים להביא ללונדון את הקונספט החדש שלנו, שמחבר בין המרחב הפיזי לדיגיטלי, באמצעות אפליקציית בבילון פארק המונה כעת מאות אלפי משתמשים. בבילון פארק עתידה להמשיך ולהתרחב בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully