וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויי בכירים חדשים באלעד מערכות

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 11:47

גיא פישר מונה ל-CTO חטיבת הדיגיטל, שי פרדו מונה למנהל מחלקת Elad Commerce

גיא פישר מונה ל-CTO חטיבת הדיגיטל באלעד מערכות. במסגרת תפקידו יוביל את הניהול הטכנולוגי, תהליכי הPre-Sale ואיתור פתרונות חדשים באלעד דיגיטל.

גיא פישר. יחצ,
גיא פישר/יחצ

פישר, ששימש בתפקידו הקודם כמנהל מחלקת Elad-Commerce הצטרף לחברה לפני 3 שנים בעקבות הרכישה של חברת Fisha בה כיהן כמייסד ומנכ"ל. ב- Elad commerce הוביל פרויקטים משמעותיים כמו וואלה שופס, מכבי פארם, יוניליוור, James Richerdson, Toys R Us ועוד. גיא הוא בעל ניסיון של מעל 18 שנה בעולמות הדיגיטל והמסחר האלקטרוני בישראל בתפקידים טכנולוגים וניהוליים בחטיבות עסקיות.

שי פרדו. יחצ,
שי פרדו/יחצ

שי פרדו מונה למנהל Elad Commerce ויחליף את פישר שקודם. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על _מחלקת הקומרס שבחטיבת הדיגיטל המתמחה בבניית אתרי סחר בטכנולוגיות מתקדמות, כגון מג'נטו, salesforce ועוד. פרדו הוא בעל ניסיון של מעל 20 שנה בניהול יחידות עסקית ודליברי של פרויקטים טכנולוגיים בעלי ערך עסקי ללקוחות.

עוזי יערי סמנכ"ל חטיבת הדיגיטל באלעד מערכות: "חטיבת הדיגיטל נמצאת בצמיחה מתמדת, בייחוד לאור ההאצה הדיגיטלית שהביאה תקופת הקורונה. ניסיונם הרב של פישר ופרדו יסייע לפיתוח החטיבה וצמיחה לתחומים חדשים אשר יתרמו לקידום חדשנות וצמיחה עסקית בקרב לקוחותינו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully