וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת GlobalNET מתרחבת ומגייסת 20 עובדים

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 11:55

גיוס העובדים נעשה במקביל למעבר של בית ההשקעות לקומה ה-24 במגדל הכשרת הישוב. במהלך השנתיים האחרונות החברה הכפילה את מצבת הלקוחות והנכסים שבניהולה ועתידה לצאת בהכרזה משמעותיות בחודש הקרוב

GlobalNET, בית השקעות גלובלי, מומחה בתחום ההשקעות האלטרנטיביות, יחד עם חברות נוספות בקבוצה, מתרחב משמעותית לקראת כניסה לתחומי פעילות נוספים. החברה מכריזה על שני מהלכים משמעותיים: גיוס עובדים נרחב ומעבר למשרדים חדשים בקומה ה-24 במגדל הכשרת הישוב, ברובע העסקים והמסחר BBC.

GlobalNET הינו בית השקעות גלובלי המתמחה בהנגשת פתרונות פיננסיים, המיועדים למשקיעים מוסדיים ומקצועיים, לכלל הציבור הישראלי. המהלך מגיע על רקע נתוני הצמיחה המשמעותיים שהציגה, הכפלה של הפעילות ומצבת הלקוחות מאז פרוץ הקורונה ב-2020 וההתרחבות לתחומי פעילות חדשים. התנודתיות בשווקים הגלובליים הגבירה את הצורך של לקוחות, במוצרים מתחום ההשקעות האלטרנטיביות, שאין להם קורלציה עם שוקי ההון.

בית ההשקעות מגייס 20 עובדים למגוון רחב של תפקידים בתחומי המוצר, תפעול, פנסיה ופיננסים, והוא עתיד לגייס מספר עובדים דומה גם בשנה הבאה.

מימין_לשמאל: אוהד וייגמן יו"ר גלובלנט ודן דוברי יו"ר קבוצת גלובלנט. אפי יוספי,
מימין לשמאל: אוהד וייגמן יו"ר גלובלנט ודן דוברי יו"ר קבוצת גלובלנט/אפי יוספי

בימים אלה הקבוצה מעתיקה את משרדיה ממגדל אטריום שברמת גן למגדל הכשרת הישוב. המעבר מתבצע, בין היתר, גם כדי לאפשר את הגידול וההתרחבות בכוח האדם עם הגידול המשמעותי בהיקף העובדים והיקפי הפעילות שהולכים וגדלים ומתוך מטרה להעניק שירות מצוין לקהל הלקוחות.

ניתן להגיש קורות חיים למשרות הפתוחות בחברה, באמצעות רשת הלינקדאין ובקישור הזה.

GlobalNet הצהירה כחלק ממהלך גיוס העובדים: "מהלכי ההתרחבות והצמיחה המשמעותיים, שאנחנו בימים אלה מוציאים לפועל, יאפשרו לנו להיות אחד מבתי ההשקעות המובילים והמקצועיים בישראל, ולספק פתרונות פיננסים אלטרנטיבים רבים ומגוונים, שיאפשרו לאזרחים רבים להקטין את הסיכון על ההשקעות והחסכונות ולייצר לעצמם הכנסה יציבה יותר שאינה חשופה לתנודתיות של שוק ההון. המעבר למשרדים החדשים במתחם ה-BBC שכולל אקו-סיסטם עסקי רחב, יאפשר נגישות להגעה של לקוחות לפגישות, שיתופי פעולה וחיבורים עסקיים, שיקדמו אותנו עוד בתהליכי ההתרחבות והצמיחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully