וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות דיגיטליות: הפיילוט בהסתדרות הוכתר בהצלחה

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 14:33

הסתיים בהצלחה הפיילוט לקראת מערכת הבחירות הדיגיטלית להסתדרות: זו הפעם הראשונה שבה יתקיימו בישראל בחירות בפלטפורמה דיגיטלית בפריסה ארצית בהיקף של מאות אלפי מצביעים. זמן ההצבעה במסגרת הפיילוט התקצר בצורה משמעותית לממוצע של 30-20 שניות לבוחר. הבחירות: ב-24.5

הסתיים בהצלחה הפיילוט לקראת מערכת הבחירות הדיגיטלית להסתדרות, ניסוי בו השתתפו כעשרת אלפים מצביעים. במסגרת הפיילוט הוקם מרכז שליטה מיוחד לפיקוח ולבקרה.

זו הפעם הראשונה שבה יתקיימו בישראל בחירות בפלטפורמה דיגיטלית בפריסה ארצית, מאילת ועד קריית שמונה, בהיקף של מאות אלפי מצביעים. בישראל כ-601 אלף בעלי זכות בחירה להסתדרות.

מטרת הפיילוט הייתה לבדוק שהמערכת עובדת בצורה תקינה וללא תקלות. זמן ההצבעה במסגרת הפיילוט התקצר בצורה משמעותית לממוצע של 30-20 שניות לכל בוחר. מערך בחירות דיגיטלי מנגיש את ההצבעה מכל מקום בארץ ויאפשר לפרסם את תוצאות האמת בתוך זמן קצר לאחר סגירת הקלפיות.

עתנ נותר רק לתהות מדוע מה שטוב לבערך 600 אלף בעלי זכות בחירה, לא יכול להיות טוב ל-6 מיליון מצביעים פוטנציאליים בבחירות הכלליות לכנסת, שעדיין מצביעים כמו לפני 70 שנים ומעלה, בשיטה של פתקים ומעטפות.

פיילוט בחירות להסתדרות 2. דוברות ההסתדרות,
ההסתדרות התקדמה לעידן הדיגיטלי. מתי נפסיק להצביע בפתקים גם לכנסת?/דוברות ההסתדרות

הבחירות להסתדרות יתקיימו ביום שלישי, 24.5.2022, כשהקלפיות במקומות המגורים יפעלו בין השעות 08:00-22:00.

הקלפיות במקומות העבודה ייפתחו בין 05:00-08:00 בבוקר, בצורה מדורגת - וייסגרו באופן מדורג בין השעות 16:00-22:00, בהתאם לשעות המקובלות במקום העבודה. חברת מלם תים מנהלת את הפרויקט ברמה המיחשובית, ואילו חברת רשף אחראית על כוח האדם.

הפרויקט כולל 2,031 עמדות הצבעה ממוחשבות. ביום הבחירות עצמו יעבדו כ-10,000 אנשים, בהם מזכירי קלפי, עוזרים, משקיפים וטכנאים.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "ההסתדרות ממשיכה בקו שהובלתי, להיות ארגון מתקדם, טכנולוגי ופורץ דרך. ימי הפתקים והארגזים חלפו מהעולם. אני מברך על סיום הפיילוט המוצלח".

מנהל ועדת הבחירות נחום אסד: "כל אחד צריך לממש את זכות ההצבעה שלו ביום הבחירות. אני מאחל בהצלחה לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully