וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל דור קרבל תשמש מנכ"לית במרכז הישראלי להתמכרויות

עודכן לאחרונה: 17.3.2022 / 9:43

המרכז הישראלי להתמכרויות (ICA) מודיע על מינוי מנכ"לית חדשה: ענבל דור קרבל תעסוק בהובלת תחום הטיפול בהתמכרויות בישראל, קידום המחקר והמדיניות הלאומית למניעה בתחום.

מנכ"לית חדשה למרכז הישראלי להתמכרויות (ICA), ענבל דור קרבל נכנסה לתפקידה בתחילת החודש.
ענבל דור קרבל שכיהנה עד לאחרונה כמנכ"לית עמותת עלם, חברת ועד מנהל במנהיגות אזרחית - ארגון הגג של המגזר השלישי ודירקטורית בעסקים חברתיים החלה את תפקידה כמנכ"לית המרכז הישראלי להתמכרויות (ICA) בתחילת החודש.

ענבל דור קרבל. יחצ,
ענבל דור קרבל/יחצ

המרכז הישראלי להתמכרויות הוא מרכז קליני אקדמי שנוסד במטרה להוביל את תחום הטיפול בהתמכרויות, להכשיר אנשי מקצוע ולקדם את המחקר בתחום בישראל. כחלק מהפעילות פועל המרכז לקידום טיפול זמין לסובלים מהתמכרויות שונות ולבני משפחותיהם ולהכשרת מטפלים מומחים במגוון שיטות לפיתוח התחום בארץ. נתונים אחרונים מצביעים על עלייה במתמודדים עם התמכרויות בישראל בשלל המגזרים והשכבות הסוציו אקונומיות. נתונים משנת 2020 אף מראים כי העלות הכלכלית-חברתית למשק מנזקי ההתמכרויות עומדת על כ-7 מיליארד שקל בשנה.

ענבל דור קרבל, מסרה כי: "אני שמחה מאוד להצטרף למרכז, אני מרגישה תחושת חיבור ושליחות למשימה הזו. אביא לעבודה הזו את מיטב הניסיון שצברתי בעמותת עלם ובשדה החברתי והציבורי על מנת להביא לקידום המודעות, הטיפול והמניעה בתחום".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully