וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסייבר SafeBreach צפויה לגייס עשרות עובדים חדשים

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 15:29

בעקבות סבב גיוס ההון המוצלח, הרצון לחדור לשווקים חדשים והגידול המשמעותי בהיקף הפעילות: חברת סייפבריצ' (SafeBreach), צפויה להכפיל את מספר העובדים במהלך השנה הקרובה

סייפבריצ', אשר פיתחה פלטפורמה לסימולציות של תקיפה וחדירות סייבר לארגונים, תוך מתן ממשק ויזואלי מלא למיפוי הסיכונים ודרכי הפריצה, צפויה לגייס 90 עובדים חדשים בשנה הקרובה. החברה שנוסדה בשנת 2014 על ידי גיא בז'רנו ואיציק קוטלר, מעסיקה כ-110 עובדים, מתוכם 55 במרכז הפיתוח בתל אביב והיתר בארצות הברית, קנדה ואירופה. רק ברבעון האחרון של 2021, החברה דיווחה על גיוס גלובלי של 46 עובדים חדשים ונמצאת בקצב גידול משמעותי. החברה השלימה לאחרונה סבב גיוס בסך 53 מיליון דולר, כאשר סך הגיוסים בחברה עד כה עומד על מעל ל- 106 מיליון דולר.

עובדי חברת סייפבריצ'. מאיר כהן,
סייפבריצ'/מאיר כהן

סייפבריצ' היא החלוצה בקטגוריה החדשנית של Breach and Attack Simulation. באמצעות סימולציה מדויקת של התנהגות האקרים, החברה מגינה כיום על כ 100 לקוחות ארגוניים, כולם נכללים ברשימת 1,000 החברות הרווחיות עפ"י מגזין Fortune. עם קהל הלקוחות נמנות חברות ענק פיננסיות, ארגונים בענף הבריאות וחברות התרופות המובילות שנמצאות בחוד החנית בפיתוח חיסונים לנגיף הקורונה.

בימים אלו החברה מגייסת עשרות עובדים למגוון תפקידים ביניהם: Security Development
Manager, Security Software Engineers, Product Designers, Senior Backend Developers, Server-Side Developers ו- Customer Success Managers.

רחלי ברוך. מאיר כהן,
רחלי ברוך/מאיר כהן

לדברי רחלי ברוך חייק, סמנכ"לית משאבי האנוש ב- SafeBreach: "סייפבריצ' הכפילה את עצמה בשנה האחרונה, תוך הקפדה על גיוס אנשים מעולים, ושמירה על התרבות הארגונית המיוחדת שלנו. מקצוענות, שקיפות, קולגיאליות אמיתית ואובססיה לגבי שביעות רצון של הלקוחות שלנו - אלו הערכים שסייעו לנו לעשות קפיצת מדרגה עסקית משמעותית. העובדה שקוד שמפותח השבוע - מורץ תוך ימים בסביבות פרודקשן של חברות Fortune 1000, מחייבת אותנו לשמור על סטנדרט עבודה גבוה ואג'יליות והופכת את העבודה לאתגרית ומהנה עבור העובדים שלנו"

סייפבריצ' מקיימת מגוון פעילויות עבור עובדיה לאורך השנה - פעילויות גיבוש גלובאליות למשל אירוח מרצים מעוררי השראה, Name that song/ movie, זמן קפה וירטואלי עם משחקים, משחקי קהוט. אירועי גיבוש צוותים, טיול שנתי עם לינה, ארוחת שף במשרדים, אירוע קיץ, פעילויות לילדים. בנוסף, מעודדים את העובדים להשתתף בכנסים והכשרות, סדנאות פיתוח מנהלים והתפתחות אישית.

אתר החברה: https://www.safebreach.com/

עמוד המשרות: https://www.safebreach.com/company/careers/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully