וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופ-אפ איטלקי: מותג משקפי השמש של קיארה פראני, הגיע לישראל

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 16:18

רשת "אירוקה" קיבלה את הזיכיון לייבוא ושיווק בלעדי של קולקציית משקפי השמש של אושיית האופנה האיטלקית קיארה פראני, האישה שהוגדרה ע"י מגזין פורבז כ"משפיענית האופנה החזקה בעולם". לראשונה בארץ תיפתח חנות פופ אפ על שמה בקניון עופר רמת אביב

רשת אירוקה, קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק קולקציית המשקפיים של אושיית האופנה האיטלקית קיארה פראני המחזיקה 26.3 מליון עוקבים באינסטגרם ו-4.7 מליון בטיקטוק.

קיארה פראני האישה שהוגדרה ע"י מגזין פורבז כ"משפיענית האופנה החזקה בעולם" וע"י הפייננשיאל טיימז כ"יזמית האופנה שמגדירה מחדש את עתיד האופנה", משיקה לראשונה ליין משקפיים. הליין יושק בישראל במקביל להשקה הבינלאומית של המותג.

קיארה פראני לרשת אירוקה. יח"צ חו"ל,
קיארה פראני לרשת אירוקה, פופ-אפ איטלקי למשפיענית האופנה/יח"צ חו"ל

קיארה פראני שמינפה את הפופולריות שלה ברשתות החברתיות לכדי מעצמת אופנה בינלאומית, הכתיבה בעולם האופנה טרנדים מובילים וגרמה למליוני בנות לטפח סגנון לבוש וסטייל אופנה מאוד קופצני, צבעוני וצעיר.

כך גם קולקציית הקפסולה הראשונה של קיארה, המשדרת את שפת המותג שפונה לקהל נשי ומאוד אופנתי הפונה לגילאי 16 ועד 35. הקולקצייה של משקפי השמש מאופיינת בצבעוניות מובחנת ובוהקת ועיצובים עדכניים. היא עושה שימוש מאסיבי ובולט בגווני הורוד פוקסיה, טורקיז וצהוב זרחני לצד שחור ולבן וכמובן הרבה נצנצים.

קיארה פראני לרשת אירוקה. יח"צ חו"ל,
מותג משקפי השמש של קיארה פראני נוחת ברשת אירוקה/יח"צ חו"ל

לרגל ההשקה מקימה רשת אירוקה חנות פופ אפ בקניון עופר רמת אביב, שעוצבה ע"י הצוות של קיארה פראני הבינלאומי ותפעל למשך שבועיים, במקביל לשיווק הקולקציה באתר האון ליין של החברה.

הקולקציה של פראני בישראל מונה כ-50 דגמים שונים, המיועדים לנשים, שישווקו בארץ בטווח מחירים: 599-699 שקל.

קיארה פראני לרשת אירוקה. יח"צ חו"ל,
קיארה פראני לרשת אירוקה/יח"צ חו"ל

לרשת המשקפיים אירוקה, 60 חנויות ברחבי הארץ ובדיוטי פרי. והיא מחזיקה במגוון מותגים בינלאומיים הרחב ביותר בישראל, ביניהם: טום פורד, ג'ימי צו, מארק ג'ייקובז, גוצי, מונקלר, דסקוורד 2, פראדה, דולצה גבאנה, רייבן ועוד.

בנוסף, מחזיקה הרשת במותגים דיויד בקהאם וקיארה פרני באופן בלעדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully