וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: האיטלקייה שנחתה בתל אביב וזו שמגשימה פנטזיות

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 16.3.2022 / 19:13

משקפיים של קיארה פראני נוחתו באירוקה, ארמני שומר על הסביבה ומשיק בושם ומייק-אפ לנשים באשר הן, ב-MAC משיקים מסקרה ומגשימים פנטזיות, Lali by barbi הוא מותג תכשיטים חדש עם אנרגיות טובות, ב- Moroccanoil מתכוננים לאירוויזיון וב-JUVENA עושים עיניים

ארמני דואג לנשים ולסביבה

מותג העל ג'ורג'יו ארמני מפנק את הנשים וחושף את Sì PASSIONE ÉCLAT DE PARFUM, הנותן פירוש חדש, זוהר ועוצמתי ל-Sì, הבושם האיקוני שהושק לראשונה ב-2013, ניחוח נועז ומודרני, ומעורר את העוצמה הנוצצת ומלאת החיים של התשוקה שמאירה את חיינו ומעניקה להם משמעות.

הניחוח חושף היבט חדש ונוצץ של הבושם האיקוני והשם שנוסף לו Éclat-אור בהיר, מסמל את התווים הנוצצים של הבושם, את הניחוח יצרה הבשמית Julie Massé, שרקחה את הבושם המקורי סי פסיונה, בקבוק הפלקון האייקוני והייחודי של Sì, העשוי זכוכית שקופה מצופה בלכה זוהרת באדום-רובי, לוגו הזהב האיקוני SÌ PASSIONE מוטבע על הבקבוק, והפקק המעוצב שחור ומבריק וטבעת זהב מבריקה מקיפה את צוואר הבקבוק- סימן ההיכר של כל בשמי Sì,. בושם נוסף לנשים הוא MY WAY NACRE שמושק במהדורה מוגבלת, ונותן פרשנות חדשה ונוצצת לבושם הנשי MY WAY, בושם נוצץ במראה פנינתי, שנתיים לאחר הניחוח הראשון שביטא חזון חדש של נשיות, עמוקה, חופשיה השואב השראה מהאופן בו חוויות עשירות ומפגשים עשירים מעצבים אישיות ייחודית.

הניחוח שיצר הבשם קרלוס בן-נעים שיצר את MY WAY משקף את הדרך בה מסעות החיים-גיאוגרפיים, רגשיים, יוצרים סיפור חיים. הפנים של הבשום היא השחקנית אדריה ארג'ונה מגלמת באופן מושלם את המסר עם האישיות הפתוחה והחופשית שלה. הבקבוק האייקוני שקוף, וחושף את בושם הפנינים הוורוד הנוצץ והססגוני של MY WAY NACRE. שני הבשמים מורכבים ממרכיבים המופקים ונרכשים באופן אחראי ובר-קיימא המסמלים את הכבוד לטבע המאפיין את בית ג'ורג'יו ארמני. להשיג בבוטיק ארמני, בקניון רמת אביב, רשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

עוד מג'ורג'יו ארמני, המייק-אפ האיקוני LUMINOUS SILK FOUNDATION-זוכה פרסי מגזינים מובילים בעולם שזכה להערכה של אמני איפור, טומן בו את הפילוסופיה של מעצב העל ג'ורג'יו ארמני של העצמת היופי הטבעי, מאז הופעת הבכורה שלו, הוא הפך לסוד השמור של אמני איפור עם מגוון של 23 גוונים, למייק-אפ מרקם משי רך, והוא מעניק גוון עור טבעי עם גימור זוהר מושלם שבעבר רק אמני איפור יכלו להשיג.

שני ניחוחות חדשים לג'ורג'יו ארמני. יח"צ חו"ל,
שני ניחוחות חדשים לג'ורג'יו ארמני/יח"צ חו"ל

סדרת 'לומינס סילק' מעניקה גוון עור טבעי במרקם אחיד המגדיר את הזוהר האייקוני של ארמני. 'לומינוס סילק' היה הביטוי הראשון לפילוסופיה של ארמני לשיפור עור הפנים בנגיעה קלה של חומר, הפורמולה הייחודית מעניקה חיים לעור הפנים, ושומרת על זוהר לאורך כל היום, הפורמולה ניתנת לבניה בין אם מורחים שכבה דקיקה, או שכבות לכיסוי גבוה יותר. הגימור הרב-תכליתי של המייק-אפ מתאים את עצמו לעור, ומעניק לעור מראה מושלם וטבעי.

הפורמולה נטולת שמן אך מלחחת, הוא אידיאלי לכל סוגי העור, ומשלב תוצאה מקצועית עם תחושת נוחות אולטימטיבית על העור, במרקם נוזלי ללא אפקט מסכה, החושף את הזוהר הטבעי של העור. הודות לטכנולוגיית Micro-filTM, הפורמולה מחליקה על העור ומרגישה כמו משי. תהליך הייצור הייחודי שלו משלב באופן אחיד פיגמנטים טהורים במיוחד עם בסיס שקוף, לאפקט צבע אופטימלי עם כמות נכונה של פיגמנטים. הפורמולה מכילה גליצרין המעניק לחות. את הבישום

ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות. את המייק אפ ניתן להשיג בחנות ARMANI BEAUTY בקניון רמת-אביב ובחנות סופר פארם גלרי בראשון לציון.

מייק אפ חדש לג'ורג'יו ארמני. יח"צ חו"ל,
מייק אפ חדש לג'ורג'יו ארמני/יח"צ חו"ל

גבר גבר

וכדי שהגברים לא ירגישו מקופחים, מותג הלייף סטייל היוקרתי ג'ון ורווטוס, משיק לכבודם בושם חדש-ג'ון ורווטוס XX א.ד.ט החוגג את האומנות, הסטייל והמוזיקה, כדרך האולטימטיבית לביטוי עצמי.

הניחוח עצי, אוריינטלי, מתוחכם, וחושני עם תווי ניחוח תפוח אדום והל, גרניום, סיגלית, פריחת תפוז, ותווים דומיננטיים של קפה ועץ האלגום המעניקים לניחוח גימור גברי וחושני. להשיג ברשתות הפארם הנבחרות ובאתר הסחר CHOZEN.

גבר גבר בושם חדש מבית ג'ון וורווטוסג'ון וורטוס . יח"צ חו"ל,
גבר גבר בושם חדש מבית ג'ון וורווטוסג'ון וורטוס/יח"צ חו"ל

אנרגיות חיוביות

Lali by barbi הוא מותג תכשיטים חדש של המעצבת אריאל ברבי, קו התכשיטים הנשי המשלב את הטוב שבאבני הצ'אקרות, זהב ויהלומים - חיבור אידיאלי בין גשמי לרוחני. ברבי שאבה את ההשראה לעיצוב התכשיטים, מתקופת ילדותה, כאשר העיסוק ביהלומים היה חלק מנוף ילדותה, אבל רק לאחר שהעמיקה את עיסוקה בתחום היוגה והרוחניות היא מצאה את האני מאמין שלה בעיצוב אנרגטי.

כל תכשיט מעוצב ותוכנן בהשראת הצ'אקרות שהן כמו מפה לשיפור איכות החיים בכל הרבדים בה כל אחד יכול להשתמש. בקולקציית התכשיטים בהשראת הצ'אקרות של Lali by barbi כ-10 פריטים ייחודים, כל תכשיט תוכנן בעיצוב מינימליסטי בהשראת הצ'אקרה, כולם עשויים מזהב 14 קראט ויהלומים (זהב לבן ,צהוב, או ורוד) להשיג באתר המותג.

אנרגיות חיוביות. Lali by barbi,
אנרגיות חיוביות, Lali by barbi/Lali by barbi

מגשימים פנטזיה

מותג האיפור הבינלאומי M.A.C מציג את M• A• C Stack Mascara - מסקרה שהיא הגשמת פנטזיית האיפור של כל אישה קולקציה של 2 מסקרות פורמולה אחת, 2 מברשות ויכולת ליצור בקלות ובמקצועיות כל מראה שרוצים באמצעות שתי מברשות חכמות בטכנולוגיה חדשנית, בעלות עיצוב מובנה בעזרתן ניתן לבנות אינסוף שכבות של נפח ואורך מבלי שהמסקרה תתגבש, תתקלף, תימרח או תתקשה.

Superstack MEGA -היא מברשת מגה ליצירת נפח מידי ועוצמתי ולריסים עליונים מודגשים Superstack MICRO היא מברשת מיקרו למראה מופרד ומוארך עם דיוק ושליטה בריסים קצרים ודלילים כולל ריסים התחתונים, מדובר בפריצת דרך הגדולה ביותר של מאק בטכנולוגיית המסקרות, אשר תספק מהיום את הפורמולה מס' 1 של מסקרה שאפשר למצוא בשוק.

שתי המסקרות יכולות להגשים את כל החלומות: להפריד, להרים לעגל ולהעצים את הריסים. להשיג בשני צבעים: Superstack MEGA / Superstack MICRO
Superstack MEGA להשיג ברשת חנויות מאק ובאתר האונליין .

מגשימים פנטזיה M.A.C מציג את M• A• C Stack. יח"צ,
מגשימים פנטזיה M.A.C מציג את M• A• C Stack/יח"צ

עושים עיניים

ונשאר באזור העיניים ונחשוף כי JUVENA-חברת הקוסמטיקה השוויצרית, משיקה את JUVENA Radiance Eye Spray - תרסיס טיפוח אנטי אייגי'נג מהפכני לאזור העיניים TO GO, לאפקט עיניים מוארות בכל זמן ומקום, הפועל כקרם ומרענן כמו תרסיס, מטפל בכהויות ונפיחויות סביב העיניים, מטשטש קמטים וקמטוטים, מלחח ומגן על עיניים יבשות וניתן לשימוש על עור נקי או על גבי איפור.

Juvena פיתחה את המוצר בהתבסס על ממצאים מדעיים ממחקר רפואי להקלה על עיניים יבשות ודומעות, והוא נבדק דרמטולוגית ואופטלמולוגית. הרכיבים הפעילים בו הם בעלי אפקטיביות מהירה כמו חומצה היאלורונית המבוססת על מים קלים המאפשרים לעור העדין באזור העיניים לשמור על מראה רך, גמיש וזוהר לאורך זמן, המים רשומים כפטנט לשימוש קוסמטי, ומספקים לחות אינטנסיבית ונשאים של מרכיבי הטיפול הפעילים של המוצר; תמציות פירות טרופיים מותססים באופן טבעי כמו מורינגה אוליפרה, אנונה מוריקאטה וטרמינליה בלריקה, תמצית גרסיניה קמבוגיה (עץ תמרינדי) בעלת אפקט ניקוי רעלים וטיהור; מינרלים משובחים הסופגים חלק מהמרכיבים הפעילים וגורמים להם להיות זמינים לעור. להשיג ברשת סופר פארם ובאתר היבואנית לילית

עושים עיניים juvena radiance eye spray. יח"צ חו"ל,
עושים עיניים juvena radiance eye spray/יח"צ חו"ל

נכנסים לשגרה

מותג הדרמו-קוסמטיקה LA ROCHE-POSAY, משיק בסדרת ליפקאר, 3 מוצרים לטיפוח יומיומי (ניקוי, לחות, שיקום והרגעת העור, מתאימים למבוגרים ולתינוקות. מוצרי הסדרה מסייעים בבניית המחסום העורי, משיבים את גמישות העור ומסייעים בהרגעת תחושת גרד ללא תחושה דביקה, בזכות פטנט ייחודי הלוכד מולקולות מים ומשחרר אותם על-גבי העור.

המוצרים מתאימים לגוף ולפנים, הם נבדקו תחת פיקוח דרמטולוגי, אינם מכילים פראבן ומכילים מים טרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה. להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים, בבתי המרקחת של קופות חולים מכבי ומאוחדת ברחבי הארץ ובקנייה און-ליין באתרי המכר השונים.

נכנסים לשגרה סדרת ליפיקאר של לה רוש פוזה. יח"צ,
נכנסים לשגרה סדרת ליפיקאר של לה רוש פוזה/יח"צ

קיארה נוחתת באירוקה

רשת אירוקה קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק קולקציית המשקפיים של אושיית האופנה האיטלקית קיארה פראני.

מדובר בקולקציה ראשונה של משקפיים שמשיקה פראני, הקולקציה מושקת בישראל במקביל להשקה הבינלאומית, ולרגל ההשקה הקימה רשת אירוקה חנות פופ-אפ בקניון עופר רמת-אביב, שעיצב הצוות הבינלאומי של פראני, ותפעל למשך שבועיים, בקולקציה כ-50 דגמים שונים ומגוונים לנשים, היא מאופיינת בצבעוניות ססגונית ובוהקת ובעיצובים עדכניים, בעיקר גוני ורוד פוקסיה, טורקיז וצהוב זרחני, וגם שחור ולבן והרבה נצנצים.

פראני מינפה את הפופולריות שלה ברשתות החברתיות לכדי מעצמת אופנה בינלאומית, כמי שמחזיקה 26.3 מיליון עוקבים באינסטגרם ו-4.7 מיליון בטיקטוק, היא הכתיבה בעולם האופנה טרנדים מובילים וגרמה למיליוני בנות לטפח סגנון לבוש וסטייל אופנה מאוד קופצני, צבעוני וצעיר. מי שהוגדרה על-ידי מגזין פורבס העולמי כ"משפיענית האופנה החזקה בעולם" ועל-ידי הפייננשיאל טיימז כ"יזמית האופנה שמגדירה מחדש את עתיד האופנה". להשיג גם באתר האון ליין של החברה.

קיארה פראני נוחתת באירוקה. יח"צ חו"ל,
קיארה פראני נוחתת באירוקה/יח"צ חו"ל

מארז עולמי

רגע לפני האירוויזיון, מותג הטיפוח הבינלאומי Moroccanoil, מחלוצי השימוש בשמנים במוצרים ומי שיצר את הבאז העולמי סביב שמן הארגן, נותן החסות הראשית לתחרות האירוויזיון שתתקיים בטורינו שבאיטליה, חוגג אומנות ואינדיבידואליות ומשיק את 'Be an Origina8 - מארז החוגג את הרוח הייחודית של כל מדינה המשתתפת בתחרות, הקופסה מותאמת אישית לכל מדינה, מעוטרת בדגל שלה ובברכת הצלחה.

המארז מיוצר במהדורה מוגבלת והוא מכיל שמן טיפולי -בסיס מושלם לכל עיצוב המשמש לגימור, ריכוך ועיצוב השיער, ומקצר משמעותית את זמן עיצוב השיער בפן-תכונות שהפכו אותו למוצר חובה אצל מעצבי השיער הנחשבים. להשיג במספרות ובחנויות מורשות ברחבי הארץ ובאתר

מארז עולמי Be An Original של Moroccanoil. יח"צ,
מארז עולמי Be An Original של Moroccanoil/יח"צ

הפתעות בערוגות

ערוגות-חברת קוסמטיקה ישראלית טבעית ואורגנית, מציעה משחת פלא אורגנית המסייעת בהתמודדות עם בעיות עור שונות, מכילה דונג אורגני בעל סגולות מרפא מופלאות, שמן זית וחמניות אורגני בכבישה קרה, וויטמין E טבעי; קרם יום פעמוני שלג מועשר בקומפלקס ויטמינים להזנה ושמירה על עור חיוני ורענן המכיל פקעות פעמוני שלג, אקסטרקט מזרעי צמח הטף המהווה הזנת קולגן טבעית יומיומית ואפקטיבית.

סרום חומצה היאלורונית המופק מהצומח, אורגני וטבעוני; מסכת פנים ג'וגיברי מסיכת חימר ירוק ולמינריה להזנה מניעת קמטים, העשרה ומיצוק העור; מסיכת אנטי-אייג'ינג מועשרת בקומפלקס ויטמינים ומינרליים טבעיים המכילה חימר לבן. ערוגות מייצרת את מוצריה מתוך הכרות עמוקה עם צמחי-מרפא והכוח הנשי, כל המוצרים נרקחים בעבודת יד ומכילים תמציות ארומתרפיות טהורות, שמנים אורגניים בכבישה קרה בלבד, מיצויים אורגניים מצמחי בר וצמחי-מרפא.

המפעל בדרום הארץ, נחשב פורץ דרך בתחום הקוסמטיקה הטבעית תוך אימוץ סטנדרטים ותקנים אורגנים מובילים מהעולם, ולקראת פסח, הם מוצעים בהנחה של עד-50% על כל המוצרים באתר.

הפתעות הערוגות מוצרים טבעיים ןאורגניים. יח"צ,
הפתעות הערוגות מוצרים טבעיים ואורגניים/יח"צ

ליראק נלחם באדמומיות

מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק קרם פנים לטיפול בעור אדמומי מסדרת רוזילוג'י לטיפול בעור אדמומי ומגורה המבוסס על פיתוח מחקרי ומדעי בתחום הנוירו-רפואי לטיפול והעלמת כל סוגי אדמומיות בעור.

הרכיבים הפעילים כוללים פפטידים פעילים להרגעת העור, דקסטרן אנטי דלקתי ותמצית עצבונית החורש בעלת איכויות אנטי דלקתיות טבעיות. להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז.

ליראק פריז נלחם באדמומיות סדרת רוזילוג'י. אסף לוי,
ליראק פריז נלחם באדמומיות סדרת רוזילוג'י/אסף לוי

החברים מתרחבים

סופר-פארם מרחיבה את קולקציית חברים ומשיקה מגוון פריטים חדש ביניהם: 3 מסכות בד לטיפוח הפנים, באלם לשפתיים בניחוח דובדבן של רג'ינה פלנג'י ומארז עם ציטוטים אהובים מהסדרה בניחוח קוקוס המכיל ג'ל רחצה, קרם גוף וקצף אמבט. להשיג אותם בסניפים נבחרים ואתר סופר-פארם אונליין.

החברים מתרחבים-מוצרים חדשים בקולקציית חברים בסופרפארם. יח"צ,
החברים מתרחבים-מוצרים חדשים בקולקציית חברים בסופר-פארם/יח"צ

חגיגה בדיינר

חברת בנא משקאות משיקה את הפינוק האולטימטיבי- SMA SHAKES - ליקר שמנת תות על בסיס וודקה, טעם טהור ורך בשילוב חלב ושמנת, מה שהופך את הליקר לבעל מרקם של מילקשייק קטיפתי וחלומי הניתן לשתייה לצד גלידה, בצ'ייסר, נקי, עם קרח או בקוקטייל.

ההשראה לעיצוב הבקבוק מגיעה ממסעדות הדיינר של שנות ה-50 בהן צמחה הפופולאריות של משקה המילקשייק אותן הגישו נערות פיין-אפ בארצות הברית. בנא משקאות היא מהרשתות המובילות בישראל למכירה, שיווק והפצת יינות, משקאות חריפים, בירות, משקאות קלים ואנרגטיים, מוצרי גורמה ואביזרים נלווים לקהל הפרטי והעסקי, של מותגים מובילים בעולם, לצד מותגי אלכוהול ייחודיים ובלעדיים ברשת. לרשת 29 חנויות בפריסה ארצית.

חגיגה בדיינר sma shakes  מבית בנא משקאות. יח"צ,
חגיגה בדיינר sma shakes מבית בנא משקאות/יח"צ

מארזים ותורמים

גלילי'ס בשיתוף מיזם GIVE and ART מציעים מגוון מארזים כשהמסר הוא ערכים של נתינה וקבלה-מתחברים למתנות שאוהבים ולאנשים שראויים לאהבה. גלילי'ס הינו מיזם חברתי של קבוצת מורז צמחי מרפא המציע מתנות חג מהודרות של יוצרים מיוחדים, מאחורי פעילות גלילי'ס עומד חזון חברתי-עסקי לקידום תוצרת בוטיק של יצרני הגליל והפריפריה, ושילוב אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, לדוגמה חבילות בשת"פ עם עמותת "שווים" לשיקום תעסוקתי לאנשים עם מוגבלות נפשית.

השנה גלילי'ס יוצאת בשת"פ עם מיזם GIVE and ART המקדם אמנים עם צרכים מיוחדים, החיבור בין המיזמים בא לידי ביטוי במיזוג בין נתינה לקבלה, הרצון לעשות טוב והשאיפה לעשות זאת היטב, כשחלק מההכנסות יועברו כתרומה לאמנים. המארזים כשרים לפסח ומכילים את תוצרת של מיטב יצרני האזור: ממרחים, שמן זית, סילאן ודבש, ריבות וקונפיטורות, מוצרי קוסמטיקה ועוד.

המארזים מגיעים במשלוח עד הבית או העסק, כשבחברה מספקים ליווי אישי בהרכבת המארז וגמישות מלאה לצורכי הלקוחות. להשיג באתר גליליס.

מארזים ותורמים גלילס בשיתוף give&art. יח"צ,
מארזים ותורמים גלילס בשיתוף give&art/יח"צ

שידוך לפורים

מותג Magnum ובר הקוקטיילים התל אביבי Imperial, משיקים מארז פורים חגיגי אשר יימכר באפליקציית WOLT בלבד ויציע מגוון גלידות מגנום מפנקות: פיינט, טילון מגנום ושלגוני מגנום בטעמים שונים לצד 2 קוקטיילים אישיים mamacita caliente 300ml ומסיכות מגנום מעוצבות. המארז כולל הזמנה לפעילות גולשים שיכולה לזכות בסדנת קוקטיילים ושוקולד.

שידוך לפורים מגנום אימפיראל. סטודיו 0304,
שידוך לפורים מגנום אימפיראל/סטודיו 0304

ציפויים ונהנים

חברת "מייסטר" המתמחה בחומרי גלם ועזרי אפייה מקצועיים לשוק המקצועי, המוסדי והביתי, משיקה מילויים וציפויים כמו: קרם בואנו במרקם רך בטעם שוקולד חלב-נוגט נימוח המתאים לאפייה, למוס ולמילוי; DIP קרמל מלוח לציפוי מאפים, עוגיות ועוגות במרקם המתקשה לאחר הצינון; קרם שוקולד לבן ועוגיות שחורות במרקם קרמי ובטעם עשיר המתאים לאפייה, למוס ולמילוי; ציפוי DIP לבן לציפוי מאפים, עוגיות ועוגות. המתקשה לאחר צינון. להשיג באתר וברשתות וחנויות מתמחות.

מייסטר - ציפויים ומילויים לפורים. אנטולי קריניצקי,
מייסטר - ציפויים ומילויים לפורים/אנטולי קריניצקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully