וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה עם שחר: שירות חדש ומהיר של

עודכן לאחרונה: 17.3.2022 / 11:05

חברת Nespresso ישראל משיקה שירות מפנק וידידותי לסביבה בשיתוף עם בר הפצה: קפסולות הקפה יגיעו עד לפתח הבית, מהיום מחר עם העיתון של הבוקר. במסגרת זו, מתייתר הצורך ברכבי שילוח נוספים. השירות החדש מיועד ללקוחות החברה גם אם אינם מנוייים לעיתון מסוים

קפה עם שחר: Nespresso משיקה שירות מהיר מהיום למחר מוקדם בבוקר. יחסי ציבור,
קפה עם שחר: Nespresso משיקה שירות מהיר מהיום למחר מוקדם בבוקר/יחסי ציבור

בשעות הבוקר המוקדמות, יחד עם העיתון

חברת נספרסו ישראל מחדשת ללקוחתיה ומציגה שירות מפנק אך יותר מהכל, ידודותי לסביבה. שירות המשלוחים החדש, בשיתוף עם בר הפצה, יספק קפסולות נספרסו בתוך פחות מ-24 שעות, עד לפתח הדלת, בשעות הבוקר המוקדמות - כמו שמגיע העיתון.

השירות החדשני מדגיש את ערך הקיימות והינו ידידותי לסביבה בזכות שיתוף הפעולה עם חברת ההפצה המחלקת עיתונים בכל בוקר בכל רחבי הארץ.

שי דינור, סמנכ"ל שירות ותפעול Nespresso ישראל: "כחברה החורטת על דגלה את נושאי הקיימות וחווית הלקוח, שיתוף הפעולה עם חברת בר הפצה גם מאפשר לנו להעביר את ההזמנה לבתי הלקוחות כבר בחמש בבוקר, וגם מייתרת את הצורך ברכבי שילוח נוספים".

Nespresso משיקה שירות חדש וידידותי לסביבה. יחסי ציבור,
Nespresso משיקה שירות חדש וידידותי לסביבה/יחסי ציבור

גם ללקוחות נספרסו שאינם מנויים לעיתון

Nespresso ידועה ברחבי העולם כחברה המובילה בחוויית לקוח ייחודית בתחום הקפה וכעת היא מייעלת את שירותי המשלוחים עוד יותר ומאפשרת ללקוחותיה לקבל את קפסולות הקפה במהירות, תוך פחות מ-24 שעות, עד לפתח הבית ובשעות הבוקר המוקדמות ביותר.

בשירות החדש, שהחל כפיילוט כבר מסוף חודש ינואר, לקוחות Nespresso יוכלו לבצע הזמנת קפסולות עד השעה 16:00, ולקבל אותן למחרת בבוקר עד הבית. השירות האישי החדש ניתן גם ללקוחות נספרסו שאינם מנויים לעיתון ספציפי.

מדובר ביוזמה האפשרת שיפור שירות באופן דרמטי: הגעת הקפסולות לפתח הבית בתוך הקלקה אחת ומספר שעות, ולא פחות חשוב מכך - עם מינימום זיהום סביבתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אישה מחזיקה כוס קפה. ShutterStock
פותחים את היום עם קפה? קפסולות Nespresso יגיעו עד הבית בשעות הבוקר המוקדמות/ShutterStock

"הרגלי הצריכה השתנו באופן מובהק"

דינור מסביר את הצורך שהביא למהלך: "הרגלי הצריכה של כולנו השתנו באופן מובהק בשנים האחרונות, עם המעבר לתרבות צריכה דרך הדיגיטל, כמו גם בשל הקורונה שחיזקה את הצורך לקבלת שירותים מרחוק. יותר ויותר אנשים מסתמכים על שירות המשלוחים, מבינים את היתרונות הטמונים בו, ובשל כך, נוצרת מציאות צרכנית חדשה. לאור זאת, נספרסו רצתה לייצר נגישות טובה יותר לקהל לקוחותיה. מחד, אפשרות להגעה מהירה יותר של הקפה, ומאידך, ייעול סביבתי, כך שהמשלוח יהיה משלוח עם טביעת רגל פחמנית".

אילוסטרציה. Gyorgy Barna, ShutterStock
הקפה יגיע עם העיתון: שיתוף פעולה עם בר הפצה/ShutterStock, Gyorgy Barna

"נדבך נוסף לגישה הירוקה"

"השירות החדש לא רק מנגיש ומקל את קבלת הקפה עבור הלקוחות הרבים, אלא גם חוסך פליטת פחמן. משלוח הקפה המגיע לבית הלקוח במסגרת המשלוח הקיים של העיתון, כך שהמשלוח הוא ירוק לחלוטין, מאפשר הפחתה במדרך הפחמני של המוצרים ותורם נדבך נוסף לגישה הירוקה של נספרסו".

Nespresso ידועה כמי שמקדמת יוזמות ושיתופי פעולה רבים על מנת להפוך את הסביבה שלנו לירוקה ונעימה יותר. כזה הוא גם שיתוף הפעולה הנוכחי - משובח וירוק עבור כולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully