וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא צריך לחכות שלושה ימים לשיחה עם בנקאי?

עודכן לאחרונה: 16.3.2022 / 12:42

דיסקונט מתחייב: מענה מבנקאי תוך שעה. המנכ"ל אורי לוין הכריז היום על המהלך והודה: "השירות שהציבור מקבל מהבנקים לא מספיק טוב ואנחנו נחושים לשנות זאת"

לאחר ביטול ריבית החובה על אובדראפט של עד 2,000 שקל והפחתת עמלת הקצאת האשראי ביותר מ-50% - בנק דיסקונט יוצא בעוד מהלך תחרותי ומבטיח לראשונה במערכת הבנקאית מענה מהיר מבנקאי, תוך שעה לכל היותר, דרך שירות "התכתבות עם בנקאי" באפליקציה.

בבנק אומרים כי צוות נרחב של בנקאים מטעם דיסקונט יעניק מענה אנושי לפנייה תוך שעה, וימשיך ללוות את הלקוח עד להשלמת הטיפול וקבלת מענה מלא.

השירות יהיה זמין בימים ראשון עד חמישי בשעות 07:00-19:00 ובימי שישי וערבי חג בשעות
07:00-13:00.

רותם סלע דיסקונט. יוטיוב, צילום מסך
רותם סלע מתוך קמפיין לדיסקונט. אחרי ביטול רבית החובה על אוברדראפט עד לגובה 2,000 שקל, דיסקונט מתחייב עתה: מענה אנושי בתוך שעה/צילום מסך, יוטיוב

אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט אמר: "צריך להודות ביושר, השירות שהציבור מקבל היום מהבנקים לא מספיק טוב ואנחנו בקבוצת דיסקונט נחושים לשנות זאת.

ההתחייבות למענה מבנקאי תוך שעה באפליקציה היא שירות ייחודי שנותן מענה לאחד הנושאים המטרידים ביותר את הלקוחות - תחום השירות וזמינות המענה האנושי. אנחנו מבינים שלא יכול להימשך מצב בו לקוח לא מקבל תשובה מהירה מהבנק או שהוא לא יודע כיצד להגיע לבנקאי.

האפשרות להתכתבות מהירה עם הבנקאים המקצועיים של דיסקונט וליווי הלקוח ע"י בנקאי עד להשלמת הטיפול, תביא ערך משמעותי ללקוחות שלנו ומשקפת גם היא את המחוייבות הבלתי מתפשרת שלנו להיות הבנק הטוב ביותר ללקוחותיו ולייצר תחרות אמיתית במערכת הבנקאית".

אורי_לוין_מנכל_קבוצת_דיסקונט. מרק ישראל סלם ואבשלום ששוני,
אורי לוין, מנכ"ל דיסקונט/מרק ישראל סלם ואבשלום ששוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully