וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייעת שתועסק חמישה ימים בפסח ובפגרת האביב תקבל מענק מיוחד

עודכן לאחרונה: 16.3.2022 / 14:17

בשורה לסייעות: הסכמות בין ההסתדרות לשלטון המקומי - סייעת שתועסק חמישה ימים בחופשת הפסח ובפגרת האביב תקבל מענק מיוחד של 2,000 שקל

בשורה לסייעות בגני העירייה ובגני החינוך המיוחד: הסתדרות המעו"ף הגיעה להסכמות עם מרכז השלטון המקומי, מרכז המועצות האזוריות ושלוש הערים הגדולות, ולפיהן כל סייעת שתועסק במשך חמישה ימים בחופשת הפסח ובפגרת האביב תקבל בנוסף לשכרה מענק בהיקף של 2,000 שקל.

הסכום יינתן לסייעת שתעבוד במשך חמישה ימים בין 7:30 בבוקר ל-13:30 בצהריים. מי שתעבוד מעבר ל-13:30 תקבל סכום נוסף בגין כל שעת עבודה, מעבר לקבוע בהסכמי העבודה. סייעת שתעבוד באופן חלקי בימים הללו תקבל חלק יחסי של המענק הנוסף.

ילד משחק בצעצועים בחדר מבולגן. ShutterStock
הסכום יינתן לסייעת שתעבוד במשך חמישה ימים בין 7:30 בבוקר ל-13:30 בצהריים. מי שתעבוד מעבר ל-13:30 תקבל סכום נוסף בגין כל שעת עבודה/ShutterStock

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "הסייעות בגנים עושות עבודת קודש כל השנה בחינוך הילדים של כולנו, וזאת בתנאים קשים של מחסור בכוח אדם ונטל הולך וגובר על כתפיהן. חייבים להרים את קרנו של המקצוע הזה, ויש כאן בשורה ראשונה בדמות מענק מיוחד על עבודתן המסורה בפסח, בזמן שהגננות נמצאות בחופש. זו רק ההתחלה בדרך לרפורמה מקיפה בתחום. נמשיך ונפעל למען כלל העובדים במשק".

יו"ר ההסתדרות הנכנס,  ארנון בר דוד. אורן כהן, דוברות ההסתדרות, אתר רשמי
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "הסייעות בגנים עושות עבודת קודש"/אתר רשמי, אורן כהן, דוברות ההסתדרות

יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס: "הצבנו לעצמנו כיעד לפעול לשיפור מעמדן ותנאי העסקתן של הסייעות. זהו צעד נוסף בדרך לרפורמה מקיפה. הסייעות ממלאות תפקיד מרכזי וחשוב בחינוך ילדינו, שזהו התחום החשוב ביותר. הצלחנו הפעם לכלול גם את סייעות החינוך המיוחד שאין ראויות מהן לתגמול. נמשיך לפעול בשיתוף פעולה למען עובדי הרשויות המקומיות".

יו"ר הסתדרות המעו"ף, עו"ד גיל בר-טל: "העבודה הקשה, מסירות הנפש והמקצועיות חייבות לבוא לידי ביטוח בשכר הסייעות, הן בחינוך הרגיל והן בחינוך המיוחד. הסתדרות המעו"ף, בשיתוף פעולה וגיבוי מלא של יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, תמשיך לפעול ולהביא לחתימת הסכמים נוספים מול משרד האוצר ומול מרכז השלטון המקומי, לשיפור שכרן ותנאי עבודתן של סייעות גני הילדים ובתי הספר, כחלק מהרפורמה הגדולה בשכר סקטור תומכות החינוך. מעתה ובעתיד יזכו עובדות החינוך המיוחד להתייחסות משמעותית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully