וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה וגלית גוטמן יככבו בקמפיין בינלאומי למותג הטיפוח L RAPHAEL

עודכן לאחרונה: 16.3.2022 / 15:24

גלית גוטמן ובתה הצעירה אמה גוטמן (16), נבחרו להוביל את הקמפיין של מותג הטיפוח הבינלאומי L RAPHAEL GENEVE, בבעלותה של רונית רפאל. בקמפיין הושקעו כ- 3 מיליון דולר (למשך שנתיים) והוא יעלה באירופה וארה"ב באמצעות שלטי חוצות, פוסטרים ודיגיטל

גלית גוטמן ובתה אמה מככבות בקמפיין חדש למותג של רונית רפאל. הקמפיין שיעלה הופק באמצעות משרד הפרסום זרמון גרופ והוא יעלה באירופה ובארה"ב, יעדי הפעילות הבינלאומיים של המותג. ההשקעה בקמפיין לשניים: מיליון דולר לשנת 2022 וכשני מיליון דולר לשנת 2023.

לצידן של גלית ואמה יככב בקמפיין הדוגמן, הזמר והשחקן הישראלי -נורווגי עמירם עיני שכיכב בפרסומות של ורסאצ'ה וארמאני ויציג את הצד הגברי של עולם הטיפוח ויקדם את טיפולי הגברים במועדון החדש שהוקם בז'נבה men club clinic. גלית גוטמן פונה לנשים בטווח גילאים רחב ואמה גוטמן תפנה לדור הצעיר ולעולמות התוכן שלו.

גלית ואמה גוטמן. עידו לביא,
גלית ואמה גוטמן בצילומי הקמפיין לרונית רפאל/עידו לביא

הבת הצעירה תככב לצד אמה, הפרנזטורית הוותיקה

הקמפיין, שצולם במלון JAFFA ביפו שבו נמצא גם הספא היוקרתי של המותג, יתפרסם באירופה ובארה"ב (ולא בישראל) באמצעות שלטי חוצות, פוסטרים ודיגיטל ויוצגו בו מגוון המוצרים והטיפולים האסתטיים המתקדמים של המותג לצד השקות חדשות של סדרת מוצרים ומכשור טכנולוגי.

גלית גוטמן מובילה כבר 5 שנים את הקמפיין הישראלי של רונית רפאל עם בתה שירה גוטמן ועכשיו נבחרה גם להוביל את הקמפיין של המותג הבינלאומי L RAPHAEL GENEVE יחד עם בתה הצעירה אמה.

בין הלקוחות המפורסמים הבולטים של המותג L RAPHAEL GENEVE ברחבי העולם ניתן למצוא את אווה לנגוריה, ג'וליאן מור, ברוס וויליס, אל פניניג, נסיכות ממדינות המפרץ ועוד'.

גלית גוטמן לרונית רפאל. עידו לביא,
גלית גוטמן למותג הטיפוח L RAPHAEL GENEVE/עידו לביא

המתחמים של המותג פרוסים באירופה ובארה''ב

L RAPHAEL GENEVE הוא מותג בינלאומי מוביל בתחומי הטיפוח ה- SKIN CARE וכולל סדרות מוצרי טיפוח יוקרתיות לצד מגוון טיפולים אסתטיים מתקדמים. למותג מחלקות לטיפולי אנטי איג'ינג, טיפולים ומוצרים ייעודיים לטיפול באקנה, מחלקות לטיפולי חיטוב גוף ועוד.

הטיפולים והמוצרים משווקים בכל העולם במתחמי ספא יוקרתיים שפרוסים באירופה וארה''ב כמו במלון 4 העונות בניו יורק, במלון מרטינז המפורסם בקאן, בג'נבה, באתרי סקי בשוויץ ובישראל במלון ג'אפה ביפו.

אמה גוטמן. עידו לביא,
אמה גוטמן, תככב לצד אמה בקמפיין בינלאומי/עידו לביא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully