וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארק השעשועים Magic Kass חונך מתחם אירועים

עודכן לאחרונה: 16.3.2022 / 19:12

פארק השעשועים המקורה הגדול בישראל Magic Kass, שנפתח לפני חצי שנה במישור אדומים, מרחיב את פעילותו וחונך בימים אלו מתחם אירועים חדש בהשקעה של כ-10 מיליון שקל. המתחם החדש, ממוקם על גג מבנה הפארק, משתרע על שטח של 2,000 מ"ר ויכיל עד 1,200 איש

Magic Kass, הוא פארק השעשועים המקורה הגדול בישראל בבעלות קבוצת קס. הוא ממוקם בפארק ישראל, מעלה אדומים והצטרף בשנת 2021 לתשעת הפארקים היחידים המקורים בעולם כדוגמת דיסני, קרטונס נטוורק וניקולידאון.

בימים אלו, חונך ה-Magic Kass, גם מתחם לאירועים עד 1,200 איש, המתאים לאירועים מסוגים שונים וביניהם: עסקיים, ימי גיבוש, בת ובר מצווה, ימי הולדת, בריתות, אירועי ועדי עובדים, כנסים וכדומה. הפקת הפארק מציעה בנוסף למתחם, גם שירותים משלימים כגון קייטרינג, ציוד והגברה, ריהוט ועוד.

ההשקעה בהקמתו של מתחם האירועים נאמדת בכ-10 מיליון שקל.

מתחם ארועים חדש. יח"צ,
מתחם האירועים החדש של Magic Kass במעלה אדומים/יח"צ

"אנו שמחים ונרגשים להשיק את מתחם האירועים החדש שלנו ולהציע שירות נוסף לחברות, ועדי עובדים ואנשים פרטיים שמעוניינים לקיים אירוע לא שגרתי. מתחם האירועים החדש שהקמנו על הגג היפה של הפארק, הצופה אל נוף מדברי עוצר נשימה, מאפשר לקיים אירוע חגיגי והופעות לצד האפשרות ליהנות ממתקני הפארק במקביל", מסביר חנוך קס, מבעלי קבוצת קס והבעלים של ה Magic Kass.

"חבילת האירועים שלנו כוללת את השימוש בחלל האירועים על גג המבנה וכניסה ושימוש בכל מתקני הפארק ללא הגבלה. אנו מזמינים את ועדי העובדים ואת הקהל הרחב להגיע, להתרשם ולערוך כאן אירוע יוצא דופן ובלתי נשכח", מוסיף קס,

החוגגים במתחם יוכלו ליהנות במסגרת האירוע גם מכל מתקני האקסטרים שמציע הפארק, המשתרע על 13 דונם.

מתחם ארועים יחצ מגי'ק. יח"צ,
מתחם האירועים Magic Kass, יכיל עד 1,200 איש במגוון סוגים של אירועים/יח"צ

בין מתקני האקסטרים בפארק, שחלקם הושקו לראשונה בישראל - Looper - לולאה ענקית שמעניקה לנוסעים מסע ב-360 מעלות ובגובה 22 מטר, Discovery 360 - זרוע ענקית המסתובבת 360 מעלות.

בנוסף, נהנים המבקרים בפארק, בכל הגילאים, ממשחקי ארקייד, חדרי גיימינג וג'ימבורי. לטובת חובבי הקניות והאוכל מציע הפארק שופינג בחנויות צעצועים ואביזרים ומנות מיוחדות המתאימות למבוגרים, ילדים ובני-נוער בדוכני באוכל והמסעדות בקומת המזון.

מג'יק קאס. יחסי ציבור,
מתחפ האירועים ממוקם על קומת הגג של המתחם ומתפרס על שטח של 2,000 מ"ר/יחסי ציבור

המג'יק קאס משתרע על פני 13 דונם ומציע מתקני שעשועים ואקסטרים מתקדמים, שחלקם הושקו לראשונה בישראל. בנוסף, המבקרים בפארק נהנים מאולמות גיימינג וג'ימבורי עצומים. האטרקציה המרכזית בפארק היא רכבת הרים בגובה של למעלה מ-20 מטר. חובבי הקניות ימצאו עשרות חנויות מעוצבות המותאמות לילדים ובני נוער.

מג'יק קאס. יחסי ציבור,
החוגגים במתחם האירועים החדש, ייהנו מכלל המתקנים שמציע הפארק המקורה הגדול בישראל/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully