וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפי האוור בזום-אינפו: מרעננה ועד לנאסד"ק

עודכן לאחרונה: 17.3.2022 / 19:51

זום אינפו מספקת פלטפורמה לאיתור ושימור מידע עסקי עבור ארגונים ונסחרת בנאסד"ק, אבל עזבו הכל: מהגג שלהם רואים את הבית של בנט! בילינו שעה שמחה במשרדים ברעננה וחזרנו אכולי קנאה

מה עושים: זום אינפו מספקת פלטפורמה לאיתור ושימור מידע עסקי עבור ארגונים ונסחרת בנאסד"ק. המוצר מאפשר לזהות ולקבל מידע על ארגונים המהווים לקוחות פוטנציאליים, מי הם אנשי המפתח בארגון ובאיזה מצב הוא נמצא, ובנוסף מציעה מוצרים שמאפשרים להגיע ללקוחות ולבצע קמפיינים שיווקיים.

משתתפים:

בר צאיג, בן 29, רווק, גר בת"א. תפקיד: Group product manager, 3.5 שנים בחברה.

עינב דרור, בת 29, נשואה, גרה בהרצליה. תפקיד: Salesforce Admin, שלוש וחצי שנים בחברה.

חן גביזון, בן 26, מצב משפחתי - רווק, גר בתל אביב. תפקיד: Software Engineering, Team Lead, שנתיים וחצי בחברה.

זום אינפו 8. ראובן קסטרו
זום אינפו: בר צאיג, עינב דרור וחן גביזון/ראובן קסטרו

לוקיישן: באזור התעשייה הצפוני של רעננה, בבניין שהיה בעבר של "אבניר" ו"אמדוקס", ממוקמים המשרדים של זום אינפו ופרוסים על פני ארבע קומות. זום אינפו שכרה אותן מחברת אחזקה, שמספקת ל - 400 העובדים את כל השירותים הנדרשים.

העיצוב מינימליסטי ופונקציונאלי, פרקט, שולחנות מעץ, זריקות צבע בכחול ותכלת, אופן ספייס, שולחנות עמידה למחשב, פינות ישיבה שמפוזרות פה ושם, וחדרי ישיבות ומרפסות התאווררות עם שולחן וכסאות. עם נוף של 360 מעלות, גם לביתו של רוה"מ נפתלי בנט...

הפסקת קפה: בכל קומה יש מטבחון בשילוב של עץ ושחור. יש ארון לחטיפים עם במבה, תפוצ'יפס, בוטנים קלויים, ביסלי, קורנפלקס וחטיפי בריאות, מגרת מתוקים עם שוקולד לינדט 85%, טים טם, רבע לשבע, וופלים לואקר ושוקו צ'יפס. על המדף מונחים רוטב ברביקיו, שמן זית, מסטיקים, שוקו וטחינה. על השיש השחור סלסלת לחמים, טוסטר משולשים, טוסטר מרובעים, מיקרו, קפה מגורען משני סוגים, חמישה סוגי תה, מכונת אספרסו, ויטמנצ'יק ומכשיר סודה.

במקרר יש שתי קופסאות קרטון עם תותים של הביוקר, סוגים של יוגורטים חלקים, עם פירות וטבעוניים, גבנ"צ בשפע, חמאת לורפק לצד חומוס, קוטג', פסטרמה, ירקות וכמות מרשימה מאוד של חסות. יש גם נענע, ממרחים ללחם, קצפת לתותים, המון ג'ינג'ר, יין וקולה. בפריזר מחכה במבה נוגט קפואה. על האי הכהה המון פירות, בין היתר פסיפלורה, קיווי, קלמנטינות ותפוחים, וגם תמרים יבשים, גריסיני, עוגיות לוטוס, שקדים, פקאן ואפילו קבוקים.

זום אינפו 2. ראובן קסטרו
במקרר: תותים של "הביוקר"/ראובן קסטרו

CV: גם כאלה שלמדו בתיכון היסטוריה ותושבע"פ, שירתו במודיעין שדה באיסוף קרבי ולמדו מנהל עסקים באוניברסיטה, יכולים להגיע להיי טק, ובר הוא ההוכחה שזה אפשרי. בשנה א', כשחיפש עבודה, הגיע איכשהו לראיון ב"סיבו", פטפט את עצמו לדעת מול המראיין והצליח לקבל משרת סטודנט. הוא מודה שהוא לא היה שוכר את עצמו לעבודה אז.

"המחסום הכי גדול בהיי טק", מסביר בר, "זאת השפה הטכנולוגית. בעזרת אינטואיציה וקצת אינטליגנציה אפשר לסגל את הז'ארגון המקצועי. אני תל אביבי, אז האקו סיסטם מסביבי הוא של היי טק והיה לי קל יותר. התפקיד הראשון שלי היה כולבויניק של הצד העסקי, למצוא לקוחות, שווקים חדשים ובמקביל עשיתי תואר שני במנהל עסקים.

"בעקבות תזוזה במודל העסקי של החברה הם צמצמו את כ"א, אני סיימתי את התואר, הייתי מוכן לצאת לשוק ההיי טק ורציתי להיכנס לעולם המוצר. קיבלתי פניה בלינקדאין מזום אינפו להיות אנליסט. אמרתי לעצמי שזה חלון להיכנס. בראיון אמרתי מה אני מחפש, הם אמרו שכרגע אין להם מנהל מוצר, אז הצעתי להיות הראשון. היום אני מנהל ארבעה מנהלי קבוצות מוצר".

מהילדות המוקדמת עינב הפגינה חוש טכנולוגי מפותח. אמא שלה מספרת, שכשרצתה לישון מאוחר בשבת, היא היתה נותנת לה ולאחותה הגדולה קלטת וידיאו, ועינב היתה מתפעלת את האירוע. בתיכון היא למדה תקשורת ומדע המדינה והתלבטה בין עתיד טכנולוגי לעבודה עם אנשים.

בצבא זיהו את היכולות שלה, וגייסו אות כמנהלת רשת בחיל התקשוב, הוצבה בפיקוד מרכז כראש צוות ועבדה מסביב לשעון בתיקון תקלות. כשאחד המפקדים, שלמד הנדסה תעשיה וניהול עשה את פרויקט הגמר שלו על הצוות שלה, הבינה שגם היא רוצה ללמוד תואר כזה.

"התואר הוא לא מאוד טכני, אבל הוא נותן לך כלים למלא כל מיני סוגים של תפקידים. בשנה האחרונה מצאתי משרת סטודנט בחברת פרויקטים ליישום מערכות ניהול לקוחות, סאפ ואחרי שנה רציתי לעבור לחברה בינלאומית, הייתי בהרבה ראיונות, עד שהגעתי אל המנהל שלי היום בזום אינפו. היום הלקוחות שלי הם אנשי המכירות והשיווק של החברה ואני האחראית על האוטומציה של התקשרות אלינו".

חן טוען שבלימודי מדעי המחשב וטכנולוגיית המידע בתכון אוהל שם בר"ג, הרעילו אותם על תכנות והוא היה נשאר בבית ספר עד ארבע בגלל שיעורי ההעשרה. הוא הגיע לקורס קדם צבאי בבית הספר למקצועות המחשב של חיל תקשוב, היה שותף לפרויקטים גדולים בצבא, למד תואר במדעי המחשב תוך כדי, וחתם שנתיים וחצי קבע, שבסופן היה אמור לצאת לקורס קצינים ולעבור לפיקוד, אבל לא היה מוכן לוותר על הממשק המקצועי.

"עוד לפני השחרור התחלתי בראיונות ורציתי לעבוד בחברה אמריקאית בשביל הרילוקיישן, ואז ראיתי בפייסבוק מישהו שפרסם משרה למפתח ולידה תמונה עם הכלב שלו ואהבתי. כשהבנתי שהמטה של החברה בבוסטון הבנתי שאני בכיוון ושלושה חודשים לפני שהשתחררתי כבר חתמתי בחברה. המנהלת שלי הזמינה אותי להשתתף בפעילויות במשרדים והייתי מגיע על מדים. התחלתי כמפתח, אחרי שנה עברתי לניהול צוות של שבעה אנשים.

זום אינפו 7. ראובן קסטרו
כדורעף חופים, טניס ויוגה. נראה אתכם מתאימים בין הענף לדמות/ראובן קסטרו

בשביל הנשמה: הנבחרת של זום אינפו ספורטיבית במיוחד. בר משחק כדורעף חופים, חן היה שחקן טניס מקצועי בעברו ועינב מכורה (ממש) ליוגה. היא גם נושאת בגאון את התואר "נשואת קורונה", שטומן בחובו יכולת הכלת לחצים בלתי אפשריים וניצחון על הבלתי אפשרי.

"התחתנו בחודש עם מספר המאומתים הגדול ביותר, בגן אירועים פתוח בבנימינה. היו הגבלות על ריקודים, הבר, קייטרינג, היינו צריכים לקצץ במספר האורחים ל - 150 וגם חן, שהיה השותף שלה לריצה בסגרים, היה שם.

זום אינפו 3. ראובן קסטרו
סקי מים בקיץ, פוד טראק בחורף. איך זה בהשוואה להדלקת נרות במקום העבודה שלכם?/ראובן קסטרו

קורונה: המעבר לעבודה מהבית היה חד ומהיר, מייד אחרי מסיבת פורים. עינב אומרת שהקורונה דווקא שיפרה את התקשורת בין האנשים, כי היו פגישות אחד על אחד עם המנהל, והכל היה קבוע בלו"ז. בר מספר שהצוות שלו בדיוק הקים יחידה עסקית חדשה. "25 איש היו מעורבים ביצירה הזאת", הוא אומר, "ויש המון טרפת סביב זה. ופתאום אנחנו מוצאים את עצמנו כל היום בזום". חן מודה שהקורונה לא עשתה לו טוב.

ולמרות שלא היה במיטבו, גם חן השתתף באימוני הספורט הווירטואליים שהחברה ארגנה, ונהנה מהמשלוחים והמתנות, אבל הוא זוכר שבאפריל 2020 חילקו להם וואוצ'רים לביקור ביקב והוא הצליח לעשות את זה רק לפני כמה שבועות, כי בכל פעם נפלה הגבלה אחרת. העובדים קיבלו הביתה, בין היתר, ערכת חורף עם כירבולית, גרביים ומטריה ממותגת, אינסטה בלוק ליום המשפחה, גלידות בקיץ, וערכת סוקולנטים.

ערך מוסף: בין ההגבלות היתה מסיבת קיץ בפארק בגין דרום עם דוכנים, פינות מסאז', סקי מים, ריקודים ונטע ברזילי. בנובמבר עשו מסיבה בחנייה עם פוד טראקס וחן שתה כ"כ הרבה שהוא לא ממש זוכר מה היה שם. עינב: "אנחנו עושים ימי כיף צוותיים אחת לרבעון.

היינו בפיינטבול, סיור טעימות בשוק הפשפשים, והשבוע היינו בחדר בריחה". בר היתה עם הצוות שלה במסעדה של "נא לגעת" ביפו ואצל חן עשו על האש, אבל כמו שצריך. כל אחד יכול לקחת איזה קורס שמתחשק לו מאתר האינטרנט הייעודי, חן בחר בסדנת פרזנטציה וסדנת מנהלים שמכשירה הובלה של אנשים.

זום אינפו 4. ראובן קסטרו
השמועות גורסות שלעינב יש סטייל משובח/ראובן קסטרו

מה לובשים: פרי סטייל לגמרי. חן טוען שלעינב יש סטייל משובח, עינב אומרת שבר עדיין מגיע עם מכופתרות ובר מתגונן שזה היה רק בשנה הראשונה שלו בחברה ועבר לו מזמן.
מאיפה עובדים: כרגע אין חובת הגעה למשרדים. בין הגל השלישי לרביעי ביקשו להגיע היברידית יומיים שלושה שבוע.

שכר: לפי בר השכר לגמרי תחרותי. "החברה חייבת להיות אטרקטיבית כדי למשוך עובדים. בתור מי שמגייס, השכר אף פעם לא היתה בעיה והמניות שאנחנו מקבלים מובטחות כי זו חברה ציבורית". חן: "בסטארט אפ אתה מקבל אופציות ואם החברה לא מתרוממת, אתה בסוף צריך לשלם עליהן". "ההרגשה היא שעובדים טובים מתוגמלים בקידום, בונוסים, שכר או מתנות", מסכמת עינב, "אם העובד טוב יעשו הכל כדי שישאר".

זום אינפו 5. ראובן קסטרו
חברה עם מוביליות/ראובן קסטרו

מה הלאה: המעבר מפיתוח לניהול מוכיח, לדברי חן, את המוביליות שיש בזום אינפו. "יש מקום לעלות למעלה. כל מי שיגיד שהוא לא פוזל החוצה הוא שקרן גרוע, אבל השוק תחרותי והם יודעים להילחם על עובדים טובים". עינב נזכרת שכשהגיעה לחברה היו בה 50 עובדים והיום כבר 400.

"הצוות שלי הכפיל את עצמו. אף פעם לא משעמם פה והשמיים הם הגבול. אתה יכול להשפיע, להציע שיפורים ואנשים יקשיבו ויעשו. הכל זז פה מהר".

בר: "אני מסתכל על הצד העסקי. כמנהל מוצר חשוב לי לתת ערך ולייצר השפעה, ואני חושב שיהיה לי קשה לעבוד בחברה אחרת, כי ליכולת לגעת בכל כך הרבה משתמשים אין תחליף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully