וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומרים DREAM או DROM? העיקר שתישנו כמו אצילים בארמון

עודכן לאחרונה: 20.3.2022 / 12:43

קבוצת קאופמן, דור שני ליצרני מזרנים ובעלת המותג ד"ר גב מציגה רשת חדשה בישראל למערכות שינה יוקרתיות למותגי פרימיום, כאלו שנבחרו על ידי בתי מלוכה באירופה. ההשקעה בהקמת הרשת החדשה DROM, נאמדת בכ-15 מיליון שקל

רשת חנויות DROM כוללת מותגים מהמובילים בתחומם בעולם ולכל אחד מהם המאפיינים הייחודיים לו ליצירת מערכות שינה פרימיום, מערכות שינה יוקרתיות, שנבחרו על ידי אצילים בבתי מלוכה באירופה.

מגוון מערכות השינה המוצגים תחת המעטפת של DROM, נתפרו בעבודת יד כמלאכת אמן מחומרי גלם טבעיים ואיכותיים לצד טכנולוגיות חדשניות.

בהקמת הרשת החדשה השקיעה קבוצת קאופמן כ- 15 מיליון שקל והיא מונה 4 סניפים: בתל אביב ובבני ברק, באזור ירושלים ובקרית אתא.

רונן קאופמן, בעלים ומנכ"ל קבוצת קאופמן: "אנו שמחים ונרגשים להציג לראשונה בישראל נבחרת איכותית של מערכות שינה של מיטב היצרנים הבינלאומיים תחת קורת גג אחת, וזאת כדי לייצר חווית שינה איכותית וללא פשרות".

סניף הדגל של הרשת ממוקם בתל אביב יפו ושלושת הסניפים הנוספים ממוקמים במתחמי העיצוב המובילים בישראל: באזור ירושלים - מתחם DCITY במישור אדומים, בצפון - מתחם העיצוב רד דיזיין שבקרית אתא ובמרכז - חנות הדגל של הסטנס במתחם העיצוב דיזיין סנטר שבבני ברק.

רשת חנויות DROM. עוזי פורת,
רשת חנויות DROM: מערכות שינה יוקרתיות מהמותגים המובילים בעולם/עוזי פורת

תהליכי הקפאה, עבודת יד ואומנות

הרשת החדשה מהווה בית של המותגים המובילים:

HASTENS - מותג שהוקם בשנת 1852 ולו מורשת ארוכה שעוברת כבר במשך 5 דורות ומשאירה חותם ביצירת הפאר שלה. המצוינות השוודית, החומרים הטבעיים והמשובחים, עבודת מומחי רב האמן והתשוקה לשינה טובה מתאחדים במותג אחד.

TRECA - מותג צרפתי אייקוני ומוביל מאז 1935, המייצר מערכות שינה שהן אומנות, איכות חיים והשראה. עבודת בעלי המלאכה, הכישרון של המעצבים והמסורת הצרפתית משתלבים בהרמוניה בכל אחת ממערכות השינה של המותג.

KLUFT - מותג ניו יורקי מוביל מאז 1947, שמתמסר ליצירת השינה הטובה ביותר, מורשת שנבנתה במלאכת יד ועיצוב עלית שמגיע היישר מניו יורק. חומרים טבעיים שזורים בעבודה מיומנת, אומנות שמגיעה מהעולם הישן בשילוב הטכנולוגיה של העולם החדש.

AIRELOOM - נוחות יוקרתית שנולדה בקליפורניה בשנת 1940, עבודת יד שהיא אומנות וחומרים טבעיים שמסודרים בקפידה בשכבות שונות לאיכות שינה מקסימלית. מערכות השינה של איירלום מזוהות בזכות ה- Latex Talalay, הלטקס המוביל בעולם שעובר תהליך הקפאה המשמר את תאי הלטקס ומביא אותו לרמת אווריריות, יציבות ותמיכה גבוהות במיוחד. הלטקס הוא חומר היפו-אלרגני בעל מבנה של תאים פתוחים המאפשרים פיזור חום נכון.

NOVALUNA - מותג איטלקי שהוא תוצר של מסורת ואמנות איטלקית, זהות עיצובית שבאה לידי ביטוי בפרטים הקטנים וסגנון מעודן בעל תחכום ואלגנטיות שיעשירו את מראה חדר השינה. המותג מצטיין בבחירת חומרים קפדנית ומחקר מקיף על מנת שיוכל להציע פריטים מעוצבים להפליא עם ערך מוסף.

רשת חנויות דרום. עוזי פורת.,
המותג הניו יורקי KLUFT , לרשת חנויות דרום/עוזי פורת.

700 אלף שקל למיטה?

קאופמן: "זיהינו כי בשנים האחרונות הצרכן הישראלי אינו מוכן להתפשר על חווית השינה שלו ומבין את המשמעות של שינה טובה כחלק מאריכות חיים. מגמה זו מצטרפת למגמות נוספות מהשנתיים האחרונות המראות שהצרכנים מעדיפים להשקיע בבית, באיכות חיים, ב- wellness ובחזרה אל הטבע, העדפה של חומרים טבעיים וחשיבות הבית כמרכז החיים".

המותג חולtreca לרשת דרום.. יח"צ חו"ל,
המותג הצרפתי TRECA לרשת דרום החדשה/יח"צ חו"ל

"לאיכות השינה חשיבות מכרעת על חיינו"

"היום, ידוע שלאיכות השינה חשיבות מכרעת על תפקוד האדם", מציין קאופמן ומסביר: "מחקר של חברת Sleeprate מראה כי בישראל ישנים פחות מאשר בשאר העולם וכחלק מהאסטרטגיה שלנו להמשיך להוביל את עולם השינה ולהיות בכל בית ובית בישראל, אנו מרחיבים את המענה שלנו בתחום עם מותגי האיכות המובילים בעולם. הצבנו לנו למטרה להעניק לישראלים את איכות השינה הטובה ועם פתיחת הרשת החדשה אנחנו כקבוצה נדע לתת לכל צרכן את המענה המושלם לשינה טובה ובריאה יותר".

טווח המחירים של מערכות השינה ברשת הוא רחב וינוע מ-10 אלף שקל ועד 700 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully